Hij staat weer op zen 17" zomervelgjes. Wa rijden die 10.000 keer beter dan de 16" Wel ne keer op zoek gaan voor nieuwe voorbanden want die zitten bijna ten einde (2.5mm)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Deze week wil ik mijn 17' winterset weer vervangen door mijn 18' zomerset.
Ik ben echter toe aan nieuwe banden en kreeg van de man waar ik mijn winterset kocht te horen dat de bridgestone Potenza niet echt de beste banden waren voor onder de astra.
Zijn hier mensen met tips voor een ander merk/type band voor onder mijn Astra sports tourer?
Waar ik nu naar kijk is:
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2
235/45 R18 98Y
Michelin Primacy 3
235/45 R18 98W
Continental SportContact 5 FR
235/45 R18 98Y
Comment
-
Hello
We zijn hier weer :p Mijn Astra'tje rijdt nog altijd super!!! Zitten wel bijna aan 25000km en nog geen jaar Dus denk dat ik toch beter diesel had genomen ...
Nu kwam ik deze morgen toe op de parking van mijn werk en opeens "ping ping ping" lage brandstof... Hoeveel KM kan ik nu nog rijden? Hier wat verder is een "mijn" tankstation, denk een 2-3km, zelf minder denk ik, ma da ga ik toch nog halen eh? :p
BTW de winter doorgekomen ZONDER winterbanden :p
grtzzzz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hattrick25 Bekijk BerichtenHello
We zijn hier weer :p Mijn Astra'tje rijdt nog altijd super!!! Zitten wel bijna aan 25000km en nog geen jaar Dus denk dat ik toch beter diesel had genomen ...
Nu kwam ik deze morgen toe op de parking van mijn werk en opeens "ping ping ping" lage brandstof... Hoeveel KM kan ik nu nog rijden? Hier wat verder is een "mijn" tankstation, denk een 2-3km, zelf minder denk ik, ma da ga ik toch nog halen eh? :p
BTW de winter doorgekomen ZONDER winterbanden :p
grtzzzz
Amai is dat de eerste keer op 25000km dat je boordcomputer lage brandstof aangeeft ?!
Tuurlijk geraak jij nog aan dat tankstation
Comment
-
Als je boordcomputer aangeeft dat je moet tanken kan je wel nog eventjes rijden. Ooit in Luik vertrokken en BC gaf melding en pas 114 km later gaan tanken. Halverwege kreeg ik de melding op de BC zelf niet meer weg. Was wel stressen op de Brusselse ring als ik in de file stond op 10 km van huis.
Ik rij wel met de 1.3 cdti, en zal iets minder verbruiken als uw naftje.
Comment
-
yup was eerste keer :p ik ga altijd tanken als het bijna op het rood staat :p
Hoeveel keer op een maand gaan jullie dan tanken? Ik bijna elke week... maar denk dat ik nu rond de 700km zit... Denk op een werkweek dat ik een 500km doe. (heen en terug) en dan nog beetje rond rijden in het weekend.
Ik lees ook dat sommige mensen gewoon naar het bedrag kijken als ze tanken... ik tank altijd een volle tank...
Comment
-
Vandaag eerste klein onderhoud laten doen, Astra heeft nu 11.000 km en is dag op dag 1 jaar oud. Prijs viel nogal mee, 141 Euro, kreeg ook 20 Euro korting via MyOpel. Dat wisten ze in de garage al, ik heb daar niks van vermeld.
Ik krijg ook een nieuw deurbekleding in garantie, dat zal iets voor volgende week worden.
Na een jaar nog altijd heel content van mijn aankoop.
Comment
-
Staat er bij u iets op de factuur dat er iets is afgetrokken van "My Opel"? Bij mijn vader namelijk niet en daar zeiden ze ook dat het automatisch verrekend was. Maar ja, dan weet ge ook niet of ze het effectief hebben afgetrokken.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenStaat er bij u iets op de factuur dat er iets is afgetrokken van "My Opel"? Bij mijn vader namelijk niet en daar zeiden ze ook dat het automatisch verrekend was. Maar ja, dan weet ge ook niet of ze het effectief hebben afgetrokken.
Comment
-
Afgelopen 3 dagen de astra goed verwend , inc polijsten en frisse waxlaag (nieuwe dodo juice purple haze nvdr)
Dus die staat er momenteel nog fris bij ( al moest het vandaag net gaan regenen als er een nieuwe waxlaag net opgezet was ) *** land.
Enfin foto is van gister (zonder waxlaag = net in de autofinesse pre wax)
Vandaag vd dealer ook de factuur van de stootstrips gekregen, 228,xx euro maar (had in mijn hoofd hele tijd 450,dus een enorme meevaller )
Momenteel is ie 7 maand jong en 5000 km op de klok
Comment
-
Hallo iedereen,
Heb sinds drie dagen mijn nieuwe Opel Astra 1.7 ecoflex enjoy Summit white S -- Black edition.
Twee jaar geleden al op de rand gestaan van een zwarte cosmo te kopen maar door ongeluk met inruilwagen dit even moeten uitstellen...
Heb bovenop de enjoy ook een armsteun, bluetooth,cd400, EGR sportstoelen,zwart dak,verdonkerde koplampen(halogeen ) MET LED (wat ik past wist toen hij klaar stond om af te halen),....
Ik ben heel tevreden over de wegligging van de wagen maar ben toch verrast dat de wagen niet pittiger is . Ik kom van een golf 5 1.9tdi met 90 pk en deze was toch behoorlijk pittiger...
De cruise controle is zalig! Wel een slechte start gemaakt bij het afhalen van de wagen... Je zal volgende week nog eens moeten terug komen want bij nazicht van de nieuwe wagen bleek de lambasonde niet optimaal te werken en we zullen deze meteen vervangen. Toen ik thuiskwam bleek de usb aansluiting voor iphone te falen. scherm was volledig rood en menu's werkten niet meer, heb van alles geprobeerd. Dag nadien werkte alles weer perfect. Ik ben al van dag 1 verliefd op de nieuwe Astra al was dit niet makkelijk daar ik uit een volledige VW familie kom op de oprit staat een golf 4 golf 5 passat en polo en nu de Astra J Ik hoop echt dat de opel zou degenlijk is als de VW's die wij al hebben gehad en dat het een echte Duitser zal zijn zonder veel miserie...
Verder vroeg ik mij af of het mogelijk is de interieur verlichting (rood sfeerlicht) makkelijk in te bouwen is en wat het hierbij verbonden kostenplaatje is +-?
Ook zou ik graag mijn achterlicht units vervangen door donker cosmo units. Zie onder voor de foto's !
Graag jullie reactie's :-)
Comment
-
Hallo mannen (en eventuele dames),
Sinds 2 dagen in het bezit van een mooie Astra uit '10. Aankomende donderdag kan ik hem ophalen. Zo komt toch weer het kind in je naar boven, hoeveel nachtjes slapen nog?
Dit is hem geworden...
Wat ik als eerste wil toevoegen/veranderen is een multimedia/DVD/Navigatie unit. Met daarbij 2 losse schermen voor de kids. Of misschien een scherm aan het dak. Ik moet me nog door alle 253 pagina's werken maar was toch even benieuwd wat jullie adviseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk BerichtenHallo iedereen,
Heb sinds drie dagen mijn nieuwe Opel Astra 1.7 ecoflex enjoy Summit white S -- Black edition.
Twee jaar geleden al op de rand gestaan van een zwarte cosmo te kopen maar door ongeluk met inruilwagen dit even moeten uitstellen...
Heb bovenop de enjoy ook een armsteun, bluetooth,cd400, EGR sportstoelen,zwart dak,verdonkerde koplampen(halogeen ) MET LED (wat ik past wist toen hij klaar stond om af te halen),....
Ik ben heel tevreden over de wegligging van de wagen maar ben toch verrast dat de wagen niet pittiger is . Ik kom van een golf 5 1.9tdi met 90 pk en deze was toch behoorlijk pittiger...
De cruise controle is zalig! Wel een slechte start gemaakt bij het afhalen van de wagen... Je zal volgende week nog eens moeten terug komen want bij nazicht van de nieuwe wagen bleek de lambasonde niet optimaal te werken en we zullen deze meteen vervangen. Toen ik thuiskwam bleek de usb aansluiting voor iphone te falen. scherm was volledig rood en menu's werkten niet meer, heb van alles geprobeerd. Dag nadien werkte alles weer perfect. Ik ben al van dag 1 verliefd op de nieuwe Astra al was dit niet makkelijk daar ik uit een volledige VW familie kom op de oprit staat een golf 4 golf 5 passat en polo en nu de Astra J Ik hoop echt dat de opel zou degenlijk is als de VW's die wij al hebben gehad en dat het een echte Duitser zal zijn zonder veel miserie...
Verder vroeg ik mij af of het mogelijk is de interieur verlichting (rood sfeerlicht) makkelijk in te bouwen is en wat het hierbij verbonden kostenplaatje is +-?
Ook zou ik graag mijn achterlicht units vervangen door donker cosmo units. Zie onder voor de foto's !
Graag jullie reactie's :-)
Comment
Comment