iemand een reactie op mijn vragen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Ik heb ook al voor beiden gekeken . Donkere achterlichten voor men Sports Tourer kwam op 850€ voor de 4 complete achterlicht units (dus de originele blijven mooi zitten). Voor de sfeer verlichting wist men mij niet te zeggen of de bedrading was voorbereid.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Zit die er niet std op ? bij zat ie er gewoon al std bij (of ie moet in een bepaald pack zitten )
Want bij mijn enjoy + 150 years zit ie gewoon op heb enkel usb premium pack en telefoonvoorbereiding,bluetooth.
Je bedoelt toch die rode verlichting onder je versnellingspook neem ik aan ?.
En gooi dat boompje idd weg joh ! mij hebben ze ook al geurmiddelen willen aansmeren,maar dat komt er zoizo nooit in.
Maar nu al helemaal niet,heerlijke nieuwe geur,zaliger kan niet
Comment
-
Sfeerverlichting in de deuren is enkel bij een cosmo. Die rond de pook is standaard.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenSfeerverlichting in de deuren is enkel bij een cosmo. Die rond de pook is standaard.
Ben inmiddels opzoek naar een aftermarket multimedia/DVD/Navi unit. Welke adviseren jullie? Had al gelezen dat een OEM Opel unit wellicht geplaatst kan worden maar dat dat wel veel werk (en kostbaar) is.
Zoek geen chinese kwaliteit, moet volgende week ook nog werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oost-TL1000R Bekijk BerichtenIk heb de 1.6 Sport maar daar zitten ze ook in de deur. Wellicht een gekozen optie bij mij?
Ben inmiddels opzoek naar een aftermarket multimedia/DVD/Navi unit. Welke adviseren jullie? Had al gelezen dat een OEM Opel unit wellicht geplaatst kan worden maar dat dat wel veel werk (en kostbaar) is.
Zoek geen chinese kwaliteit, moet volgende week ook nog werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oost-TL1000R Bekijk BerichtenDank Polleke2, maar ik heb een "J". Ze maken ze alleen voor de "H"... Of zie ik wat over het hoofd? Was ook niet geheel duidelijk in mijn vraag. Zoek dus een unit die je kunt inbouwen zoals de OEM units.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk Berichtenik heb een facelift enjoy en ik heb niet in de deuren noch aan de pook de verlichting is dit dan normaal?
wablieft? 800 euro voor die achterlichten!!??
Comment
-
Yep voor de sports tourer kwam het op 850€ voor de lichtunits in de koffer + in de flanken. Ik wacht wel mooi tot ik een accident weet staanDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk Berichtenen die verlichting onder de pook? iemand een idee of dat nog in te bouwen valt :-/ ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Niet iedereen heeft die kortingen of budget he 2 jaar geleden had ik wel cosmo genomen maar toen was er ng 15% korting, nu verkopen die pippos hun cosmo aan HUN aankoopprijs! nu een cosmo is 4000 € duurder.
Heb deze gekocht omdat ik het wel een leuke versie vond, led lichten, zwart dak, zalige sportstoelen,armsteun,... en op wit is dat chrome toch zo niet opvallend dus heb die enjoy genomen.
Comment
Comment