Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag voor de 2de keer op 47k km de koelvloeistof moeten gaan bijvullen. Is dat normaal? Vorige wagen 144k km gereden en nooit koelvloeistof bijgevuld.

Comment

• kheb er 75.000km en nog nooit moeten bijvullen. Check ne keer op lekken.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Zal het eens vermelden als hij binnen moet voor zijn 60k km onderhoud deze zomer.

Comment

• Hou het maar in oog dan,want als je keer met te weinig en de motor word te warm zou dat wel schade kunnen geven (ook aan koppakking)
          Lekje kan trouwens ook aan de verwarming zitten (gebeurt nog al wel is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk Berichten
            Niet iedereen heeft die kortingen of budget he 2 jaar geleden had ik wel cosmo genomen maar toen was er ng 15% korting, nu verkopen die pippos hun cosmo aan HUN aankoopprijs! nu een cosmo is 4000 € duurder.
            Heb deze gekocht omdat ik het wel een leuke versie vond, led lichten, zwart dak, zalige sportstoelen,armsteun,... en op wit is dat chrome toch zo niet opvallend dus heb die enjoy genomen.
            Zal je ook best met een korrel zout nemen hoor,prijzen blijven op het zelfde model vrij stabiel hoor.
            Alleen zal er toen mss een bepaalde korting zijn die nu onder een andere noemer vallen,maar prijzen schelen toch geen 4000 eur kan ik me inbeelden.
            Prijs dat ik mijn astra heb betaald,is identiek met het facelift model hoor (mijne kwam net de laatste maand nog voor overschakeling op de facelift)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
              Hou het maar in oog dan,want als je keer met te weinig en de motor word te warm zou dat wel schade kunnen geven (ook aan koppakking)
              Lekje kan trouwens ook aan de verwarming zitten (gebeurt nog al wel is)
              Kreeg melding bij het starten en 20min later stond ik al in de garage :-)

Comment

Zal je ook best met een korrel zout nemen hoor,prijzen blijven op het zelfde model vrij stabiel hoor.
                Alleen zal er toen mss een bepaalde korting zijn die nu onder een andere noemer vallen,maar prijzen schelen toch geen 4000 eur kan ik me inbeelden.
                Prijs dat ik mijn astra heb betaald,is identiek met het facelift model hoor (mijne kwam net de laatste maand nog voor overschakeling op de facelift)
                Ik had bijna 3 jaar geleden ne cosmo met leder en navi voor 18000 met die 15% eco premie nu ist paar eurokes bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oost-TL1000R Bekijk Berichten
                  Dank Polleke2, maar ik heb een "J". Ze maken ze alleen voor de "H"... Of zie ik wat over het hoofd? Was ook niet geheel duidelijk in mijn vraag. Zoek dus een unit die je kunt inbouwen zoals de OEM units.
                  Ik wil mijn CD300 (zit standaard op Cosmo?) ook vervangen en heb deze site gevonden. Ziet er niet slecht uit.
                  www.autoprotech.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
                    Ik wil mijn CD300 (zit standaard op Cosmo?) ook vervangen en heb deze site gevonden. Ziet er niet slecht uit.
                    www.autoprotech.nl
                    Ziet er tof uit maar kan me moeilijk inbeelden dat alles gaat werken en ook begrijp ik niet hoe dat past in u dashbord als je een cd radio hebt dan heb je toch zo een laag schermpje? ga je da een nieuw dashbord bestellen?

Comment

• klein schermpje kunde eruit halen en ge kunt er een groot in plaatsen. Afmetingen in het dashboard zijn hetzelfde. Die plastieke omlijsting van rond u scherm komt mee los en kan u dan vervangen door een plastieke omlijsting met de juiste afmeting.
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                        klein schermpje kunde eruit halen en ge kunt er een groot in plaatsen. Afmetingen in het dashboard zijn hetzelfde. Die plastieke omlijsting van rond u scherm komt mee los en kan u dan vervangen door een plastieke omlijsting met de juiste afmeting.
                        Idd. Scherm en eerste rij knoppen (met de 4 knipperlichten) kan je uithalen en wordt zo vervangen. De module zou Plug and Play zijn.

Comment

Ik had bijna 3 jaar geleden ne cosmo met leder en navi voor 18000 met die 15% eco premie nu ist paar eurokes bij
                          Hallo ?? 18.000 voor een Cosmo door die eco premie ?
                          Ik heb de mijne 19.000 betaald.
                          Heb 18% personeelskorting, 15% ecopremie en nog eens 21% BTW korting.
                          Hoe jij aan 18.000 geraakt enkel door die 15% mét leder en navi begrijp ik niet hoor...

Comment

• De mijne kwam ook op 19.500€ incl 16% personeelskorting en kheb mer nen Enjoy (wel mee nen hoop optie's)

Comment

• Ik weet dat ik zelf 18000 moest betalen na alle kortingen afgetrokken... kan de offerte eens zoeken

==> Heb ze niet meer maar heb 2weken geleden zelfde verhaal gedaan tegen de verkoper van opel aalst en hij verschoot ook en toen heeft hij offertes naast mekaar gelegd van toen en nu , cosmo en enjoy en toen had ik een cosmo voor 18.xxx +- kan altijd eens vragen om die offerte door te mailen.
                              Last edited by ; 12/03/2013, 22:49.

Comment

• Hoe zit he nu trouwens met de personeelskorting? Is sinds 2013 gewijzigd en zou niet meer met precenten zijn. Iemand een idee hoe we het nu juist moeten berekenen?
                                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                  Hoe zit he nu trouwens met de personeelskorting? Is sinds 2013 gewijzigd en zou niet meer met precenten zijn. Iemand een idee hoe we het nu juist moeten berekenen?
                                  Ambassadorskorting

Astra: € 2750 extra korting bovenop de gangbare kortingen

Insignia: € 3750 extra korting bovenop de gangbare kortingen

ALLE campagnes die voor particuliere klanten van toepassing zijn zullen vanaf nu ook gelden voor Opel Belgium Personeel en Ambassadors. Dit betekent dat ook bijvoorbeeld de financieringscampagnes nu ook voor deze klantengroepen van toepassing worden.
                                  Deze klanten zullen ook steeds kunnen genieten van de beste voorwaarden van het ogenblik: de Inruilbonus is voor deze klanten ALTIJD van toepassing, ongeacht of er een overname in het spel is. U dient dan ook steeds in het verkoopsdossier het Opel Belgium Personeels- of Ambassador formulier bij te voegen om deze Inruilbonus te rechtvaardigen. Dit formulier fungeert dan als het Bewijs van Overname. Zonder deze informatie kan niet gecontroleerd worden of de voorwaarden van de Inruilbonus vervuld zijn en is Opel Belgium gerechtigd om de Inruilbonus terug te vorderen. Bijkomend zullen deze klantengroepen genieten van een extra bonus bovenop alle particuliere campagnes.

Zal dus min of meer op hetzelfde neerkomen.

PS heb al wel horen fluisteren dat men aan het proberen is om de vroegere overeenkomst terug in te voeren...
                                  Last edited by ; 13/03/2013, 13:42.

Comment

Just die diesels,excuseer was vergeten dat je een diesel had .
                                    Ja regering heeft toegejuicht een diesel te kopen,hebben ook vele gedaan (desondanks ze geen diesel van doen hadden) en dan bam terug benzine verkoop,
                                    in de lift terwijl ervoor amper nog verkocht werden,hoe zou dat komen
                                    Zit weer wat achter hoor , denk ik altijd , belasten op roet tov co2 bv (zou ook logisch zijn,gezien dat schadelijker is voor mens dan co2).
                                    Maar ik was even die eco zever vergeten

Comment

• Zo, de Astra staat voor de deur

Gisteren opgehaald. Wat een verschil t.o.v. mijn oude Laguna 2 uit 2002! Heerlijk! Nu maar eens ontdekken wat er nog meer op en aan zit

Comment

Just die diesels,excuseer was vergeten dat je een diesel had .
                                        Ja regering heeft toegejuicht een diesel te kopen,hebben ook vele gedaan (desondanks ze geen diesel van doen hadden) en dan bam terug benzine verkoop,
                                        in de lift terwijl ervoor amper nog verkocht werden,hoe zou dat komen
                                        Zit weer wat achter hoor , denk ik altijd , belasten op roet tov co2 bv (zou ook logisch zijn,gezien dat schadelijker is voor mens dan co2).
                                        Maar ik was even die eco zever vergeten
                                        Dan vraag ik mij dat nog af...
                                        Zonder kortingen komt mijn astra op 32.800 euro.
                                        Als je bij die 18.000 van zijn offerte 15% bijtelt, dan kom je op 20.700 euro.
                                        Voor een Cosmo mét navi én leder ???

Mijne kostte in 2011 € 21550 inc BTW, basisprijs zonder opties.
                                        Leder € 1240 en navi € 790 (connect pack)
                                        Dat is al € 23580.
                                        Last edited by ; 15/03/2013, 13:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                          Dan vraag ik mij dat nog af...
                                          Zonder kortingen komt mijn astra op 32.800 euro.
                                          Als je bij die 18.000 van zijn offerte 15% bijtelt, dan kom je op 20.700 euro.
                                          Voor een Cosmo mét navi én leder ???

Mijne kostte in 2011 € 21550 inc BTW, basisprijs zonder opties.
                                          Leder € 1240 en navi € 790 (connect pack)
                                          Dat is al € 23580.
                                          Vind het ook absurt weinig,18.000 eur heb je als je een auto nieuw besteld nog net geen enjoy voor met een 1.4 atmo in.
                                          Zal wel iets niet kloppen, maar hij wou de offerte hier toch posten kunnen we gelijk eens zien.
                                          Heb geen diesel gekocht,maar dan heb ik ook veel teveel betaald voor mijn enjoy (had ik voor minder VEEL meer opties percies )

Comment

Working...
                                          X