Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Oost-TL1000R Bekijk Berichten
    Zo, de Astra staat voor de deur

Gisteren opgehaald. Wat een verschil t.o.v. mijn oude Laguna 2 uit 2002! Heerlijk! Nu maar eens ontdekken wat er nog meer op en aan zit

Mooie wagen! Die 18'ers passen hem perfect.

Op de onze worden volgende week terug de 18'ers geplaatst. Gemiddeld verbruik na 7250km (vnl op 17" winterbanden) is 7,5L. Gaat om een 1.4 turbo.

Comment

• Dank Torchus!

18" vind ik zelf ook net wat meer passen dan de 19", ook zie je dit type velg niet veel in mijn omgeving. Dus dat maakt het dan ook wel weer 'leuker'.

Ik heb de standaard CD400 radio erin zitten. Kun je hier eventueel nog achteraf de USB aansluiting op inbouwen? Is eigenlijk het enige wat ik mis in de auto...

Comment

Dank Torchus!

18" vind ik zelf ook net wat meer passen dan de 19", ook zie je dit type velg niet veel in mijn omgeving. Dus dat maakt het dan ook wel weer 'leuker'.

Ik heb de standaard CD400 radio erin zitten. Kun je hier eventueel nog achteraf de USB aansluiting op inbouwen? Is eigenlijk het enige wat ik mis in de auto...
        Knappe bak,kleurtje staat hem ook mooi
        18ers staan hem idd wel lekker,19 in mooie velg staat ook niet mis onder een astra hoor.
        (heb testwagens GTC altijd met 19ers meegekregen en vond ze wel leuk staan)
        Maar,je kan blijven vergroten en de banden kosten al genoeg,vandaar dat ik nog 1 maatje hoger wil(mijn auto)in opc velgen (18ers) en dan is het goed zat.
        Usb moet na te bouwen zijn lijkt mij,ik heb ook de cd400 met usb pack namelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
          Dan vraag ik mij dat nog af...
          Zonder kortingen komt mijn astra op 32.800 euro.
          Als je bij die 18.000 van zijn offerte 15% bijtelt, dan kom je op 20.700 euro.
          Voor een Cosmo mét navi én leder ???

Mijne kostte in 2011 € 21550 inc BTW, basisprijs zonder opties.
          Leder € 1240 en navi € 790 (connect pack)
          Dat is al € 23580.
          zal wel een 1.3 zijn, dan moet dit toch lukken me ecokorting, een goede kennis betaalde maand geleden 21000 voor een 1.7 ecoflex 110 pk met navi, wel geen leder...

Comment

• Dit weekend de Astra mooi getest met een ritje naar de ouders en broer in het westen van het land. Was genieten! Vandaag ook even in Duitsland gekeken hoever de naald ging, 198kmh en toen hield het wel zo'n beetje op.

Ook een afneembare trekhaak, Thule dakdragers en zonwering (achter) besteld. Voor volgend jaar staat nog een DVD/Navi op de agenda. Aangezien de Chinese units slecht van kwaliteit zijn ga ik voor....

+

Bijvoorbeeld de Pioneer AVIC-F40BT...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik ga binnenkort nog eens langs de dealer en ga gelijk eens vragen wat het kost en of het uberhaupt kan achteraf navi in te bouwen.
              Dat is het enige waar ik echt spijt van heb,dat ik het niet genomen heb toen.

Comment

• Ik heb dit recent ook gevraagd aan mijn dealer maar volgens hen kon dit niet meer. (of niet kunnen of niet willen.)
                Ik had nog maar juist een nieuwe Nuvi Garmin gekocht dus heb ik die optie ook links laten liggen. Wat ik mij nu ook wel beklaagd heb !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                  Ik ga binnenkort nog eens langs de dealer en ga gelijk eens vragen wat het kost en of het uberhaupt kan achteraf navi in te bouwen.
                  Dat is het enige waar ik echt spijt van heb,dat ik het niet genomen heb toen.
                  Waarom heb je daar spijt van?
                  Ik vind het juist afzetterij een ingebouwd navigatiesysteem, als je bv ziet een tom/tom kost niks en nu gratis lifetime updates. Heb je navigatie in de auto, na een jaar niet meer up to date en kan je (fortuin) betalen voor een nieuwe sd of cd-rom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ranger Joe Bekijk Berichten
                    zal wel een 1.3 zijn, dan moet dit toch lukken me ecokorting, een goede kennis betaalde maand geleden 21000 voor een 1.7 ecoflex 110 pk met navi, wel geen leder...
                    was 1.7 110 pk maar heb al gevonden hoe het komt van de prijs was de prijs van mijn auto nog afgetrokken worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk Berichten
                      was 1.7 110 pk maar heb al gevonden hoe het komt van de prijs was de prijs van mijn auto nog afgetrokken worden

dat verklaart veel !

Comment

• De 1.7cdti is in het begin lang verkocht geweest voor de prijs van de 1.3cdti (omdat die motor nog niet beschikbaar was toen)
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Zo, de Astra staat voor de deur

Gisteren opgehaald. Wat een verschil t.o.v. mijn oude Laguna 2 uit 2002! Heerlijk! Nu maar eens ontdekken wat er nog meer op en aan zit
                          Knappa astra!
                          Ik heb dezelfde velgen maar een adere kleur gekozen.
                          Welke kleur is dit? Technical grey? Vind ik persoonlijk nog mooier dan mijn kleur.

Comment

• Zal eens kijken in de papieren, zou zo niet weten welke kleur het is. Maar het staat hem inderdaad goed .

Comment

Zal eens kijken in de papieren, zou zo niet weten welke kleur het is. Maar het staat hem inderdaad goed .
                              Is Technical grey.

Comment

• Vorige week spotify aangeschaft. Vandaag via aux kabel en smartphone in de auto geinstalleerd! Nu heb ik alle muziek alleen spijtig dat ik het moet bedienen met mijn smartphone zelf. Zou handig zijn moest het ook op mijn display in de auto komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
                                  Ik heb dit recent ook gevraagd aan mijn dealer maar volgens hen kon dit niet meer. (of niet kunnen of niet willen.)
                                  Ik had nog maar juist een nieuwe Nuvi Garmin gekocht dus heb ik die optie ook links laten liggen. Wat ik mij nu ook wel beklaagd heb !
                                  NET dezelfde reden waarom ik die niet genomen heb
                                  Maar je blijft nu wel met zo een los ding aan u ruit zitten en dat stoort wel op een nieuwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cob22 Bekijk Berichten
                                    Waarom heb je daar spijt van?
                                    Ik vind het juist afzetterij een ingebouwd navigatiesysteem, als je bv ziet een tom/tom kost niks en nu gratis lifetime updates. Heb je navigatie in de auto, na een jaar niet meer up to date en kan je (fortuin) betalen voor een nieuwe sd of cd-rom.
                                    Wel ja, toen ik mijn auto bestelde dacht ik pff 1200 euro of hoeveel wast opleggen voor een navi.
                                    Opzich kon het wel hoor,maar had niet zolang mijn mio en dacht die moet maar wat *renderen* dus mede daarom niet genomen.
                                    En natuurlijk voor die update's van een vaste navi kan je al bijna elk jaar een nieuw navi kopen in de winkel.
                                    Maar voornaamste reden waarom ik nu wel spijt heb,en dat kreeg ik al te horen thuis als ik met de auto voor het eerst thuis kwam.
                                    *nu zitte nog altijd met da ding aan u ruit* en dat is wel waar nader gezien,was een ingewerkte navi wel stukje properder.
                                    Dus ik wil de optie nog wat open laten voor evt nabouw (enkel oem,replica en audiomerken die zulke dingen hebben wil ik dan weer niet).
                                    Enkel oem ofwel zoals ik nu ook aan het zoeken ben,via een zogehete pro-clip of dashbord schijven de navi wat mooier wegwerken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk Berichten
                                      Vorige week spotify aangeschaft. Vandaag via aux kabel en smartphone in de auto geinstalleerd! Nu heb ik alle muziek alleen spijtig dat ik het moet bedienen met mijn smartphone zelf. Zou handig zijn moest het ook op mijn display in de auto komen.
                                      Bij mij komen de artisten gewoon op het scherm met naam (wel via usb dan).

Comment

• @bjorn is da zo? ik zal dat straks eens bekijken !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                                          Wel ja, toen ik mijn auto bestelde dacht ik pff 1200 euro of hoeveel wast opleggen voor een navi.
                                          Opzich kon het wel hoor,maar had niet zolang mijn mio en dacht die moet maar wat *renderen* dus mede daarom niet genomen.
                                          En natuurlijk voor die update's van een vaste navi kan je al bijna elk jaar een nieuw navi kopen in de winkel.
                                          Maar voornaamste reden waarom ik nu wel spijt heb,en dat kreeg ik al te horen thuis als ik met de auto voor het eerst thuis kwam.
                                          *nu zitte nog altijd met da ding aan u ruit* en dat is wel waar nader gezien,was een ingewerkte navi wel stukje properder.
                                          Dus ik wil de optie nog wat open laten voor evt nabouw (enkel oem,replica en audiomerken die zulke dingen hebben wil ik dan weer niet).
                                          Enkel oem ofwel zoals ik nu ook aan het zoeken ben,via een zogehete pro-clip of dashbord schijven de navi wat mooier wegwerken.
                                          Ja dat is voor mij ook het enige dat stoort, dat plakken tegen de ruit. Maar inderdaad gelijk je al zei ik vind het belachelijk dat ze er zoveel geld voor vragen en ook voor de updates en wat ik ook vaker hoor is dat de kwaliteit betreffende bv ontvangst en kwaliteit van de kaarten ook vaak de wensen overlaat.

Comment

Working...
                                          X