Ik vroeg me af of ge de nieuwe standaard hallogeen koplampen met LED DRL, of ge die kunt omwisselen met ene met koplampen me gloeilamp DRL's. Zouden de elektrische aansluitingen hetzelfde zijn of zou de BC dan ook een foutmelding geven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenIk vroeg me af of ge de nieuwe standaard hallogeen koplampen met LED DRL, of ge die kunt omwisselen met ene met koplampen me gloeilamp DRL's. Zouden de elektrische aansluitingen hetzelfde zijn of zou de BC dan ook een foutmelding geven.
Comment
-
Deze hebben ze nu voor de Insignia maar dan zit daar weer zo ne mottige lichtgevende ring in. http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=105&t=169327 Ik zou zowiezo originele koplampen nemen. Misschien tijd om ne keer ne voorang van rechts te nemen en 2 nieuw koplampen te krijgen hahaDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mrbullmastiff Bekijk BerichtenHeeft iemand van jullie ervaring met chiptuning van een 1.6 Turbo.
Comment
-
Omdat 98% van de bevolking kiest voor de lichtste motorisatie en altijd diesel neemt. Vb astra 1.3 en 1.7cdti
In volvo de 1.6 drive, in merc de 180cdi, enz... Hier waar ik woon moet je soms eens zoeken naar een 2.0, laat staan iets met 5 of 6 cylinders
Laat ze maar doen, ik kijk eerst voor een deftige motor en dan voor de opties.
Comment
-
Weet er soms iemand of het klopt dat je in het opel magazijn de raamsierstrips in chrome kan bestellen?? Heb dit op het opel forum gelezen?? Ok ja ik heb geen cosmo maar het oogt gewoon veel knapper dus als dit mogenlijk zou zijn ben ik wel benieuwd naar het kostenplaatje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk BerichtenWeet er soms iemand of het klopt dat je in het opel magazijn de raamsierstrips in chrome kan bestellen?? Heb dit op het opel forum gelezen?? Ok ja ik heb geen cosmo maar het oogt gewoon veel knapper dus als dit mogenlijk zou zijn ben ik wel benieuwd naar het kostenplaatje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenGm tuningparts zou beweren ook geen foutcodes te hebben met hun plug en play sets iiig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk BerichtenTrouwens... heb gemaild naar opel art en cosmo achterlichten zijn niet in stock
Comment
-
Grrrrrrrr deze morgen reed er een vrachtwagen geladen met zand voor me op de autosnelweg. Zag er een hoopje vanaf vallen en er ketste een steen terug omhoog. PATS op de voorruit. Serieuze ster erin natuurlijk Gelukkig omnium verzekerd. Ruit wordt volledig vervangen 9 april. Een ster moeten ze niet maken bij mij want dat zie je altyd! Ik duw deze dus verder kapot als ze vervangen wordt . Kben blij dat het op de ruit was en niet op de motorkap of dak
Last edited by Volvo_Bjorn; 25/03/2013, 20:30.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
ja das bij mij ook het gevalDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Heb ik met de c4 coupe ook gehad , had 5 maand kleine omnium ( 15/maand extra nvdr) en ruit kaduuk.
Zag dat de ruit bij de c4 coupe normaal 580 euro koste,dus heb wel *profijt* gedaan kan ik zeggen,wel ook carglass.
Niet ori,maar ruit was correct aangebracht en nooit problemen mee gehad
@ rick moet bestelbaar zijn bij de dealer en ook geplaatst,vind op opelaccessoires nu niet meteen terug maar dacht ze te hebben gezien.
Heb vorige maand nog beschermstrips in kleur op de deuren laten naplaatsen bij de dealer.
Comment
Comment