Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk Berichten
    Ik ben zojuist overgeschakeld van omnium 1550€ naar een Mini-Omnium 800€.

Wat ik een zware tegenvaller vindt is dat er geen muziek kan afgespeeld worden via bluetooth, dit mis ik echt!
    Ik gebruik bluetooh enkel voor de gsm te koppelen,muziek gaat prima via de ipod die op de usb poort zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
      Bedankt, maar deze had ik reeds gemaild en de BC zou met deze Leds een foutmelding geven.
      Edit: Ik heb nu een antwoord gekregen dat deze leds geen melding zouden geven bij de Insignia. Bij de Astra is dit blijkbaar nog niet gekent. Iemand met een Astra J die weet of deze leds nu al dan niet een melding geven op de BC?
      Je kunt bij de Astra-J eenvoudig twee T20 Canbus Ledlampjes plaatsen in de DRL/Stadslicht units. Deze kosten 40,- euro. Dan krijg je wel in BC foutmelding maar die kun je eenvoudig verwijderen door achter de beide connectoren van de T20 units de twee draadjes met nummer 2 en 3 met een blauw scotch-blokje met elkaar te verbinden.
      Plaats in de beide groot- en dimlicht units vier GP Thunder 7500 lampen en je hebt aan de voorzijde alles wit licht voor in totaal 80,- euro.
      Succes.
      Dr.Dream

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Volgens mij heb je 2 opties:
        1) Het gewone lampje dat nu als dagrijlicht dient laten vervangen door een led lampje. Zal niet hetzelfde uitzicht hebben als de standaard led-dagrijverlichting, maar het is een mogelijkheid;
        2) De lichtblokken die je nu hebt laten verwijderen en nieuwe blokken met de led-dagrijlichten laten plaatsen. (ik weet echter niet of er hiervoor extra aanpassingen nodig zijn)
        Zie bericht hierboven.
        Succes.
        Dr.Dream
        Last edited by ; 30/03/2013, 20:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
          Vooral LED met T10 fitting heb je keuze zat... maar moet dat geen T20 fitting zijn?
          Zie bericht hierboven !
          Succes.
          Dr.Dream

Comment

• Gisteren de trekhaak op gehaald (Bosal afneembaar). Komt toch weer genoeg bij kijken om alles aan te sluiten. Iets meer werk als er een can-bus systeempje in je auto zit. Bij mijn oude Laguna was dit zo gefixt. Ook zonweringschermpjes geplaatst. Wellicht later nog eens een folie over de ruiten, maar met jonge kids die toch wel vaak aan de ruiten zitten....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oost-TL1000R Bekijk Berichten
              Gisteren de trekhaak op gehaald (Bosal afneembaar). Komt toch weer genoeg bij kijken om alles aan te sluiten. Iets meer werk als er een can-bus systeempje in je auto zit. Bij mijn oude Laguna was dit zo gefixt. Ook zonweringschermpjes geplaatst. Wellicht later nog eens een folie over de ruiten, maar met jonge kids die toch wel vaak aan de ruiten zitten....

Zijn dat die OEM zonneweringen pasklaar van opel ?
              Heb ook al zitten denken zoiets voorlopig aan te kopen,valt namelijk erg goed meer in prijs iig.

Comment

• Het is niet OEM Opel maar het past wel als OEM. Ze komen hier vandaan:

In de achterportieren zitten ze gemonteerd tussen het raam en de deur bekleding. Past perfect zonder in contact te komen met het raam. Schermen zitten er in 5min in en zijn ook eenvoudig weer te verwijderen.

Comment

• Dubbele post, telefoons....

Comment

• Ja die ken ik en zijn idd ook wel leuk,in de vectra club hadden we iemand met een vec die dat heeft en pasvorm is idd wel prima.

Nou zie ik wel, althans in belgie dat de originele goedkoper zijn (108 euri )
                    http://www.opel.be/nl/Accessories/Default.aspx (functioneel en confort)

Comment

• Origineel Opel is €108,- voor alleen de zijruiten of de achterruit. Deze set is voor de gehele achterzijde. Maar als je OEM Opel wilt dan is het verschil nog wel te overbruggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk Berichten
                        Weet er soms iemand of het klopt dat je in het opel magazijn de raamsierstrips in chrome kan bestellen?? Heb dit op het opel forum gelezen?? Ok ja ik heb geen cosmo maar het oogt gewoon veel knapper dus als dit mogenlijk zou zijn ben ik wel benieuwd naar het kostenplaatje!
                        Ging volgens mijn dealer richting 1000 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                          Ik betaal ook elke 3 maand 412€ voor ne Full omnium plus met rechtsbijstand plus bij ethias (en dan nog met vrijstelling van 450€). Een héél hap uit het budget elke keer maar ne nieuwe wagen kost meer. De mijne blijft 4 jaar omnium en daarna gaat het niet meer
                          Ik betaal 600 euro per jaar, kleine omnium inbegrepen.
                          Eigen schade neem ik nooit, dat laat me wat voorzichtiger rijden
                          Ben verzekerd via Opel dealer wat eigenlijk AXA is.
                          Met mijn Insignia was ik ook bij AXA (niet via Opel) en dat was duurder voor mijn Astra dan wel via Opel.
                          Bij AXA 2 jaar nieuwe auto bij totaal verlies of diefstal, bij Opel 3 jaar.
                          En dat voor een premie van ongeveer 50 euro/maand.
                          Last edited by ; 01/04/2013, 20:49.

Comment

• Khad da eerst ook. Maar ik kan ni opeens weer nen volledige otto ophoesten nu ik een huis gekocht heb. Dus ik doe maar het zekere voor het onzekere. Ge kunt voorzichtiger rijden, maar ge hebt maar ne klapband, uitwijkmanoevre.... nodig om hem een stuk in te korten
                            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Khad da eerst ook. Maar ik kan ni opeens weer nen volledige otto ophoesten nu ik een huis gekocht heb. Dus ik doe maar het zekere voor het onzekere. Ge kunt voorzichtiger rijden, maar ge hebt maar ne klapband, uitwijkmanoevre.... nodig om hem een stuk in te korten
                              Percies en zoals je zegt hoeft niet enkel aan jezelf te liegen,genoeg apen op de weg (vluchtmisdrijf,zware vandalisme,niet verzekerde)
                              Oke je hebt het autowaarborgfonds ook nog,maar eer ge dan een cent ziet,en of het evenredig is,is maar de vraag.
                              Ik zou in dit land met een nieuwe niet anders durven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                Ik betaal 600 euro per jaar, kleine omnium inbegrepen.
                                Eigen schade neem ik nooit, dat laat me wat voorzichtiger rijden
                                Ben verzekerd via Opel dealer wat eigenlijk AXA is.
                                Met mijn Insignia was ik ook bij AXA (niet via Opel) en dat was duurder voor mijn Astra dan wel via Opel.
                                Bij AXA 2 jaar nieuwe auto bij totaal verlies of diefstal, bij Opel 3 jaar.
                                En dat voor een premie van ongeveer 50 euro/maand.
                                Ik ben ook verzekerd via Opel, wel full omnium. Buiten het feit dat je 3 jaar volledige waarde terugkrijgt heb ik ook geen vrijstelling.
                                Kzou eens moeten kijken, maar ik dacht zo'n 1250Eur/jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                  Ging volgens mijn dealer richting 1000 euro.
                                  Heb het gevraagd... kost 204 € zonder plaatsing, bestaat niet meer van opel enkel via importeur opel maar was niet aan te raden door veel klachten enzo...chrome zou afpellen e.d.

Toch maar niet doen dus.... Heb wel instaplijstjes van cosmo besteld

Comment

• Juist al men scharnieren en deurvangers eens ingevet met WD40. Bestuurdersdeur begon van den ene op andere dag enorm te piepen als je ze open deed. Was de deurvanger die piepte. Waarschijnlijk door al het zout. Piep is ondertussen weer weg .

Heb ondertussen ook IRON X aangekocht en TAR X. Wagen staat echt boemvol mee zwarte en oranje vlekjes die er niet af te krijgen zijn door gewoon te wassen. Hij voelt ook aan als schuurpapier. Eén keer de temperaturen het toelaten dan zal hij weer enorm verwend worden!

Iron X in actie

Tar X in actie

The new CarPro TarX , tar and adhesive remover with fluorescent color tracer

Watch as Tar X - Green Way Products latest innovation that removes tar and asphalt effortlessly.Visit livegreenway.com for more information!
                                    Last edited by Volvo_Bjorn; 05/04/2013, 20:25.
                                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Wie heeft er nog meer een afneembare trekhaak van Bosal? Binnenkort ga ik hem eronder monteren. En was even benieuwd hoe het gat eruit ziet die je in je bumper moet maken. Bij deze trekhaak vervang je namelijk ook de originele achterbalk die achter de bumper gemonteerd zit. Alles is me wel duidelijk, alleen zie graag al een resultaat in praktijk...

Comment

Juist al men scharnieren en deurvangers eens ingevet met WD40. Bestuurdersdeur begon van den ene op andere dag enorm te piepen als je ze open deed. Was de deurvanger die piepte. Waarschijnlijk door al het zout. Piep is ondertussen weer weg .

Heb ondertussen ook IRON X aangekocht en TAR X. Wagen staat echt boemvol mee zwarte en oranje vlekjes die er niet af te krijgen zijn door gewoon te wassen. Hij voelt ook aan als schuurpapier. Eén keer de temperaturen het toelaten dan zal hij weer enorm verwend worden!

Iron X in actie

Tar X in actie

The new CarPro TarX , tar and adhesive remover with fluorescent color tracer

http://www.youtube.com/watch?v=-pvXz_2OrNs

Waar heb je dit gekocht?

Comment

• @ Oost-TL1000R

U vroeg een foto? . Het "gat" is wel uit de midden.
                                          Heb de trekhaak laten monteren, en heb gezien dat je er een afdekkapje bestaat, origineel opel.

DSC_0804.jpg
                                          Last edited by ; 06/04/2013, 21:19.

Comment

Working...
                                          X