Oorspronkelijk geplaatst door korre
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk BerichtenDe Sport versie heeft een iets verlaagd onderstel tov bv. cosmo.
is dat groot verschil in rijden?
Ik zou een sport willen bestellen, maar mag natuurlijk niet heel hard geveerd zijn. De dealer heeft enkel een cosmo staan om mee te rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenAls die cosmo een 1.3 of 1.7 CDTI Ecoflex S/S is, heeft deze ook het sportonderstel. Dit is standaard bij deze modellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDus jij beweert dat mijn astra een sportonderstel heeft ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenStaat toch zo in de prijslijst. Sportonderstel is standaard op de 1.3 en 1.7 CDTI ecoflex
Ik heb er nu 19 inch onder zitten en die rijdt dus nog héél comfortabel, hoe raar het ook klinkt, comfortabeler dan met mijn 17 inch Michelin winterset !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenIk heb een sport chassis gehad op men Corsa D en nooit of te nimmer zou ik dat nog nemen. Was wel in combinatie met 17" wiel maar dat ding was been en been hard!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk BerichtenDe Sport versie heeft een iets verlaagd onderstel tov bv. cosmo.
is dat groot verschil in rijden?
Ik zou een sport willen bestellen, maar mag natuurlijk niet heel hard geveerd zijn. De dealer heeft enkel een cosmo staan om mee te rijden...
Over welke dealer heb je het dan,... Neyrinck?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk BerichtenOver welke dealer heb je het dan,... Neyrinck?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDa's straf. Volgens mij dan toch niet met sportvering zoals op de vectra GTS indertijd...
Ik heb er nu 19 inch onder zitten en die rijdt dus nog héél comfortabel, hoe raar het ook klinkt, comfortabeler dan met mijn 17 inch Michelin winterset !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenIk weet niet of jouw Astra flexride heeft, want dat is niet combineerbaar met het sportonderstel.
Mijn insignia had dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk BerichtenAls je grotere velgen hebt dan de originele heb je automatisch het sportonderstel.
En qua comfort, ik heb geen klagen, vind de sport uitvoering meer dan comfortabel genoeg.
Mijn auto mocht maximum met 17 inch geleverd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichtenstaat 19 inch dan op uw COC?
Comment
-
Gij moogt onder uwen otto leggen wa ge wilt. Al zijn het 21" velgen. Zolang u bandenmaat voldoet en uw velgen niet uitsteken is er geen enkel probleem.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenGij moogt onder uwen otto leggen wa ge wilt. Al zijn het 21" velgen. Zolang u bandenmaat voldoet en uw velgen niet uitsteken is er geen enkel probleem.
Er uit steken is geen probleem, dat is nie.
Comment
-
ge moet natuurlijk zien da het wel past en nergens ni aanloopt. Ergens is er natuurlijk ne grens.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
Comment