Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
    De Sport versie heeft een iets verlaagd onderstel tov bv. cosmo.
    is dat groot verschil in rijden?
    Ik zou een sport willen bestellen, maar mag natuurlijk niet heel hard geveerd zijn. De dealer heeft enkel een cosmo staan om mee te rijden...
    Mijn vectra GTS had ook een sportchassis, niet te doen...(met 18 inch velgen)

Comment

• [QUOTE=Goossens Bjorn;5108611]Alst op de COC sta ist toegelaten en ik kant weten want ik werk op de control [/QUOTE
      oké, bedankt.

Comment

Ik zou een sport willen bestellen, maar mag natuurlijk niet heel hard geveerd zijn. De dealer heeft enkel een cosmo staan om mee te rijden...
        Als die cosmo een 1.3 of 1.7 CDTI Ecoflex S/S is, heeft deze ook het sportonderstel. Dit is standaard bij deze modellen.
        2012 Opel Astra ST Ecoflex
        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
          Als die cosmo een 1.3 of 1.7 CDTI Ecoflex S/S is, heeft deze ook het sportonderstel. Dit is standaard bij deze modellen.
          Dus jij beweert dat mijn astra een sportonderstel heeft ???

Comment

• Ik heb ook een sport versie met het sport chassis dus, icm 18 inch velgen en ik vind hem helemaal niet te hard, integendeel, hij is nog steeds comfortabel.. het had gerust nog iets strakker gemogen.
            Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
              Dus jij beweert dat mijn astra een sportonderstel heeft ???
              Staat toch zo in de prijslijst. Sportonderstel is standaard op de 1.3 en 1.7 CDTI ecoflex
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Staat toch zo in de prijslijst. Sportonderstel is standaard op de 1.3 en 1.7 CDTI ecoflex
                Da's straf. Volgens mij dan toch niet met sportvering zoals op de vectra GTS indertijd...
                Ik heb er nu 19 inch onder zitten en die rijdt dus nog héél comfortabel, hoe raar het ook klinkt, comfortabeler dan met mijn 17 inch Michelin winterset !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                  Ik heb een sport chassis gehad op men Corsa D en nooit of te nimmer zou ik dat nog nemen. Was wel in combinatie met 17" wiel maar dat ding was been en been hard!
                  Vind dat persoonlijk goed meevallen op mijne Corsa is wel mijn eerste auto dus weet niet wat comfort/hard is

Comment

• Bedankt voor de snelle reacties. Zal dus allemaal wel meevallen met dat sportonderstel

Comment

Over welke dealer heb je het dan,... Neyrinck?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk Berichten
                        Over welke dealer heb je het dan,... Neyrinck?
                        Ik woon tegenwoordig in Roeselare en ben al naar Roeselare en Torhout geweest. In roeselare is het een enjoy en in torhout een cosmo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                          Da's straf. Volgens mij dan toch niet met sportvering zoals op de vectra GTS indertijd...
                          Ik heb er nu 19 inch onder zitten en die rijdt dus nog héél comfortabel, hoe raar het ook klinkt, comfortabeler dan met mijn 17 inch Michelin winterset !
                          Ik weet niet of jouw Astra flexride heeft, want dat is niet combineerbaar met het sportonderstel.
                          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Ik weet niet of jouw Astra flexride heeft, want dat is niet combineerbaar met het sportonderstel.
                            Nee, dat is pas grote rommel.
                            Mijn insignia had dat wel.

Comment

• Als je grotere velgen hebt dan de originele heb je automatisch het sportonderstel.
                              En qua comfort, ik heb geen klagen, vind de sport uitvoering meer dan comfortabel genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichten
                                Als je grotere velgen hebt dan de originele heb je automatisch het sportonderstel.
                                En qua comfort, ik heb geen klagen, vind de sport uitvoering meer dan comfortabel genoeg.
                                Ik heb die velgen er achteraf bij gekocht.
                                Mijn auto mocht maximum met 17 inch geleverd worden.

Comment

• staat 19 inch dan op uw COC?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichten
                                    staat 19 inch dan op uw COC?
                                    Nee maximum 17 inch

Comment

• Gij moogt onder uwen otto leggen wa ge wilt. Al zijn het 21" velgen. Zolang u bandenmaat voldoet en uw velgen niet uitsteken is er geen enkel probleem.
                                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                        Gij moogt onder uwen otto leggen wa ge wilt. Al zijn het 21" velgen. Zolang u bandenmaat voldoet en uw velgen niet uitsteken is er geen enkel probleem.
                                        Volgens mij mag ik geen 235 leggen.
                                        Er uit steken is geen probleem, dat is nie.

Comment

• ge moet natuurlijk zien da het wel past en nergens ni aanloopt. Ergens is er natuurlijk ne grens.
                                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Working...
                                          X