Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
    ge moet natuurlijk zien da het wel past en nergens ni aanloopt. Ergens is er natuurlijk ne grens.
    De 19 inch worden standaard met een 235 geleverd.
    Die loopt nergens aan, daar zorgt de ET van de velg wel voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
      Volgens mij mag ik geen 235 leggen.
      Er uit steken is geen probleem, dat is nie.
      235 mag zeker, alleen zien dat ge de 35 profiel legt, en nie de 40 die Opel standaard monteert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichten
        235 mag zeker, alleen zien dat ge de 35 profiel legt, en nie de 40 die Opel standaard monteert.
        Waarom nie ? Die van mij zijn 235/40/19 en geen probleem.

Comment

• Probleem voor de 40 profiel bij achteraf gemonteerde 19" velgen ligt gewoon bij de keuring. Volgens de bandentool via de website van de keuring ligt de 40 buiten toleranties. Eigenlijk wel stom als ge weet dat Opel standaard de 40 profiel monteerd, wat er ook veel mooier uitziet onder de Astra.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk Berichten
            Probleem voor de 40 profiel bij achteraf gemonteerde 19" velgen ligt gewoon bij de keuring. Volgens de bandentool via de website van de keuring ligt de 40 buiten toleranties. Eigenlijk wel stom als ge weet dat Opel standaard de 40 profiel monteerd, wat er ook veel mooier uitziet onder de Astra.
            Geen probleem voor mij, ik ga toch altijd met winterbanden naar de keuring (alhoewel dat eigenlijk pas voor binnen 2,5 jaar is)

Comment

• bij ligt er 235/45/18 op , zo gekocht bij de dealer dan is dat sportonderstel of wat ? want ik kan er niet meer aan uit denk :p

Comment

• @ Polleke2,Ik zie dat je met de 17CDTI rijd , heb je ook problemen als je veel korte eindjes rijd met de DPF of is dat een andere soort dan de 19 CDTI in de zomer heb ik ook geen problemen omdat ik dan meer grote afstanden rij maar nu is het een ander verhaal, telkens als ik ergens naartoe moet brand na 2 à 3 km het lichtje "autootje met sleutel" en regenereerd hij, dan moet ik een toertje rond rijden tot hij afslaat

Comment

• Ik heb eens de laatste 150 blz doorgelopen en heb er geen enkele gelezen die een 16 i van 115 pk heeft en die kost dan nog €1500 minder dan de 14 i 140 pk, hoe komt dat, ik zelf vertrouw nog niet te veel die kleine motorkes met een redelijk zware wagen , en in de Zafira tourer nog minder en zeker omdat ik hem in de automaat wil hebben iemand een zinnige uitleg daarover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                    @ Polleke2,Ik zie dat je met de 17CDTI rijd , heb je ook problemen als je veel korte eindjes rijd met de DPF of is dat een andere soort dan de 19 CDTI in de zomer heb ik ook geen problemen omdat ik dan meer grote afstanden rij maar nu is het een ander verhaal, telkens als ik ergens naartoe moet brand na 2 à 3 km het lichtje "autootje met sleutel" en regenereerd hij, dan moet ik een toertje rond rijden tot hij afslaat
                    Nee, dat heb ik nog nooit gehad.

Comment

• de 1.6i zou ik persoonlijk niet nemen. Benzine heeft sowieso al minder koppel dan diesel en de astra is verre van de lichtste in zijn soort. Voor dit type auto (in benzine) ben je beter af met de 1.4 turbo (en dan is het nog geen snelheidskanon). als je duits kan kijk dan eens op astra j.de - daar zijn verschillende met de 1.6i en dan kan je hun meningen eens horen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                        Ik heb eens de laatste 150 blz doorgelopen en heb er geen enkele gelezen die een 16 i van 115 pk heeft en die kost dan nog €1500 minder dan de 14 i 140 pk, hoe komt dat, ik zelf vertrouw nog niet te veel die kleine motorkes met een redelijk zware wagen , en in de Zafira tourer nog minder en zeker omdat ik hem in de automaat wil hebben iemand een zinnige uitleg daarover
                        Ik heb een 1.6. Bevalt prima. De vrouw rijdt er het meeste in en vooral korte afstanden. Een diesel is te duur voor mij (te weinig km's per jaar). En een 1.4 T is niet handig omdat de turbo al die kleine afstanden ook niks vindt aangezien deze nooit goed warm zal worden...

Comment

• op astra j.de is niks te zien

Comment

• Das Forum für Deinen Opel Astra J Sports Tourer, GTC oder Cascada. Mit Reparaturanleitungen, Erfahrungsaustausch zu Technik, Navi, Tuning oder Kaufberatung.

Comment

• Staat zondag op de dorpsdag in Kapellen, samen met Corsa Nurburgring Edition!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Staat zondag op de dorpsdag in Kapellen, samen met Corsa Nurburgring Edition!
                                Is dat die van Patje ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                  Is dat die van Patje ?
                                  Is van Opel Belgium volgens de garage.. Stonden nog maar 4000 km op en zou als testrit wagen gebruikt worden vertelde ze me..

Comment

• Hallo , heb gister ook mijn krabbel op de bestelbon gezet dit wordt dan mijn allerlaatste ,

ASTRA SPORTS TOURER COSMO 1.4 TURBO AUTOMAAT 6 140 PK

Dark Magogany

Stof , Ribbon , Cocoa

Park & Go Technology Pack , incl. Achteruitrij camera , Radio SD900 Navi enz....

Adaptive Forward Lighting incl. Bi-Xenon

Lichtmetalen velgen 17" 7-spaaks sterling (RCN) incl. 215/50 R17 - 91 V HW4

Antie-Diefstalalarm

Laadvloerbescherming

Afneembare Trekhaak

Donker getinte ruiten achteraan

Volwaardig reserve wiel

Levering week 30 maar geloof het of niet daar ik de velgen RCN gevraagd heb wordt het week 32 ????????

Dat was het dan nu nog afwachten,

Groetjes uit West Vlaanderen

Comment

• Zéér mooie keuze! En zeer mooi uitgerust. Ik zou er nog een verwarmd stuur en zetels bijdoen om het af te maken. Daar heb ik echt al véél geniet van gehad
                                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                        Zéér mooie keuze! En zeer mooi uitgerust. Ik zou er nog een verwarmd stuur en zetels bijdoen om het af te maken. Daar heb ik echt al véél geniet van gehad
                                        Dank U maar ik vind het al welletjes zo want moeder de vrouw begon al wat nerveus te worden

Comment

• Mooie configuratie vanwaar de keuze voor een automaat?
                                          Trouwens Bjorn, verwarmde zetels op een stoffen interieur? Das een optie die ik enkel zou nemen op een leder interieur.
                                          Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

Working...
                                          X