Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb ook stoffen zetels en ik heb daar niks anders dan geniet van ze. In de winter zit ge na 2 minuten al lekker warm. En nu met die smart options hebt ge ze voor de helft van de prijs . ik zou het wel weten.

Ik heb trouwens mee gedaan met die wedstrijd om u eigen optie te ontwikkelen ééntje is al geselecteerd door de Jury. Het "Nightvision pack"
    Last edited by Volvo_Bjorn; 25/05/2013, 17:03.
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
      Hallo , heb gister ook mijn krabbel op de bestelbon gezet dit wordt dan mijn allerlaatste ,

ASTRA SPORTS TOURER COSMO 1.4 TURBO AUTOMAAT 6 140 PK

Dark Magogany

Stof , Ribbon , Cocoa

Park & Go Technology Pack , incl. Achteruitrij camera , Radio SD900 Navi enz....

Adaptive Forward Lighting incl. Bi-Xenon

Lichtmetalen velgen 17" 7-spaaks sterling (RCN) incl. 215/50 R17 - 91 V HW4

Antie-Diefstalalarm

Laadvloerbescherming

Afneembare Trekhaak

Donker getinte ruiten achteraan

Volwaardig reserve wiel

Levering week 30 maar geloof het of niet daar ik de velgen RCN gevraagd heb wordt het week 32 ????????

Dat was het dan nu nog afwachten,

Groetjes uit West Vlaanderen
      Verwarmd stuur is een absolute aanrader en toch niet zo duur.
      Ik zou het alleszins ALTIJD terug nemen !

Comment

• Pfff, ik geraak er maar niet aan uit. Ik zoek een gepaste caravan(qua gewicht) voor bij mijn Astra ST met rijbewijs B. De MTM auto+MTM caravan mag niet meer zijn dan 3500kg (papieren opel staat 3355kg)om te mogen rijden met een B-rijbewijs. Maar de MTM van de caravan mag niet meer zijn dan het Tarra gewicht van de wagen.

Is een middenasaanhangwagen (papieren opel), een caravan? Dan is de max. gewicht 1200kg.

Of weet er iemand het antwoord?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk Berichten
          Pfff, ik geraak er maar niet aan uit. Ik zoek een gepaste caravan(qua gewicht) voor bij mijn Astra ST met rijbewijs B. De MTM auto+MTM caravan mag niet meer zijn dan 3500kg (papieren opel staat 3355kg)om te mogen rijden met een B-rijbewijs. Maar de MTM van de caravan mag niet meer zijn dan het Tarra gewicht van de wagen.

Is een middenasaanhangwagen (papieren opel), een caravan? Dan is de max. gewicht 1200kg.

Of weet er iemand het antwoord?
          Maximum sleep geremd nemen.

Comment

• uwe caravan alleen mag in geen geval zwaarder zijn dan 1200kg. Een geladen wagen + caravan mag niet boven het gewicht van 3355kg. een middenasaanhangwagen is een geremde aanhanger.
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Thx mannen, zou het dan niet kunnen dat het totaalgewicht 1200kg mag zijn? Een caravan van bv. 1000kg waar er nog max. 200kg bij mag?

Comment

• Idd. Uwe caravan inclusief lading mag niet boven de 1200kg komen.

Comment

• Jammer dat ze de 1.7 CDTI niet hebben in automaat

Comment

• Iemand ervaring met een Alcatel-gsm in het DVD-800 systeem? Probleemloze werking in de wagen?

Comment

• Kan je ook in de BC van de Astra alles oproepen zoals watertemperatuur , hoeveel de alternator afgeeft enz.... zoals in de Zafira B

Comment

• Ik vermoed het niet, ik ben het alleszins nog niet tegengekomen.
                        Last edited by ; 02/06/2013, 21:59.

Comment

• Vandaag eindelijk kunnen bestellen. Het is volgende combinatie geworden

Auto: Opel Astra Sports Tourer
                          Motor: 1.7 CDTI (110 pk) Start/Stop
                          Uitvoering: Sport
                          Kleur: Carbon Flash

Opties:
                          - Gold Pack
                          - Seat Comfort Pack bestuurder met sportzetels VR
                          - Verwarmd stuurwiel (incl. zetelverwarming vooraan)
                          - Upgrade fleetpack (Park Pilot, voor- en achteraan)
                          - Ruimtebesparend reservewiel 16-duims
                          - Donker getinte ruiten achteraan

Kan niet wachten tot hij geleverd wordt.

Comment

• Wat zou de levensduur van de partikelfilter zijn indien er vooral korte ritten (5 a 10 km) gereden worden? Zou het op de keuring problemen geven als ik deze zou laten verwijderen, aangeraden op http://www.atm-chiptuning.com/wat-we...r-verwijderen/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
                              Vandaag eindelijk kunnen bestellen. Het is volgende combinatie geworden

Auto: Opel Astra Sports Tourer
                              Motor: 1.7 CDTI (110 pk) Start/Stop
                              Uitvoering: Sport
                              Kleur: Carbon Flash

Opties:
                              - Gold Pack
                              - Seat Comfort Pack bestuurder met sportzetels VR
                              - Verwarmd stuurwiel (incl. zetelverwarming vooraan)
                              - Upgrade fleetpack (Park Pilot, voor- en achteraan)
                              - Ruimtebesparend reservewiel 16-duims
                              - Donker getinte ruiten achteraan

Kan niet wachten tot hij geleverd wordt.
                              Da wachten duurt maar een paar weken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turbodiesel Bekijk Berichten
                                Wat zou de levensduur van de partikelfilter zijn indien er vooral korte ritten (5 a 10 km) gereden worden? Zou het op de keuring problemen geven als ik deze zou laten verwijderen, aangeraden op http://www.atm-chiptuning.com/wat-we...r-verwijderen/

Das om problemen vragen als ge maar zo een korte ritten gaat doen. Waarom geen benzine dan?? Verwijderen van roetfilter is VERBODEN en wordt afgekeurd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                  Das om problemen vragen als ge maar zo een korte ritten gaat doen. Waarom geen benzine dan?? Verwijderen van roetfilter is VERBODEN en wordt afgekeurd!
                                  Ik heb de wagen in augustus 2011 gekocht, maar door verandering van job gaat deze nu vooral nog korte ritten maken. Als ik dit toen geweten had, had ik natuurlijk een benzine gekocht. Misschien moet ik eens aan dealer vragen wat de waarde is en toch nog omzetten naar benzine, maar ik vrees voor een serieus waardeverlies.

Comment

De roetfilter wordt niet verwijderd, volgens mij enkel wat in de roetfilter zit.
                                    Dat kan men toch nooit controleren ?

Comment

• zal niet meer lang duren eer er een OBD keuring komt. In Holland is dat al.

Comment

• Ik zou het er in ieder geval niet op wagen , want helemaal geen effect op de meting betwijfel ik wel.
                                        Maar geen probleem ik zal nooit een diesel kopen/willen kopen .

De j heeft nu 6300 km gelopen en gaat volgende week op zijn eerste onderhoud (11 maand is ze nu )
                                        Ken ze ze weer tegen

Comment

zal niet meer lang duren eer er een OBD keuring komt. In Holland is dat al.
                                          Dus tot zo lang dat er niet is kan het perfect.
                                          Ook het illegaal chiptunen.

Comment

Working...
                                          X