Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hebben de nieuwe Astra's dat ook van zo je boven de 5 km/h gaat dat de deuren vergrendelen ? of zit dat ook in de BC dat je het nadien kan instellen ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
      Hebben de nieuwe Astra's dat ook van zo je boven de 5 km/h gaat dat de deuren vergrendelen ? of zit dat ook in de BC dat je het nadien kan instellen ???
      Kun je instellen via de BC. Vergrendelen of niet.
      2012 Opel Astra ST Ecoflex
      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• aha goed om te weten thanks

Comment

• Jep heb het bij mij onlangs ook nog maar ingesteld, zijn vrij veel dingen die je kan instellen bij de bc.
          Ook als je hem niet vast doet gaat hij bij mij na zoveel sec zelf zich vast maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
            Jep heb het bij mij onlangs ook nog maar ingesteld, zijn vrij veel dingen die je kan instellen bij de bc.
            Ook als je hem niet vast doet gaat hij bij mij na zoveel sec zelf zich vast maken.
            Dat werkt bij mij enkel wanneer ik bijvoorbeeld even in het koffer ben geweest, maar van zodra ik de bestuurdersdeur heb open gehad, zal hij niet uit zichzelf sluiten. Best vervelend... Ik kom er de laatste maand dikwijls bij uit dat mijn deuren nog open staan.
            Dementie zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichten
              Dat werkt bij mij enkel wanneer ik bijvoorbeeld even in het koffer ben geweest, maar van zodra ik de bestuurdersdeur heb open gehad, zal hij niet uit zichzelf sluiten. Best vervelend... Ik kom er de laatste maand dikwijls bij uit dat mijn deuren nog open staan.
              Dementie zeker?
              Heb net hetzelfde voor! Soms een hele nacht m'n deuren gewoon open. En dan de volgende morgen als je openklikt is hij al open en denk je 'f*ck' bij Renault Twingo is dat dan weer wel dat het automatisch op slot gaat na 5 min, wat je ook open hebt gehad.

Comment

• En als je nu je deuren sluit en ze daarna weer ontgrendeld maar je opent geen enkele deur, dan zou hij zichzelf toch moeten sluiten ? Kan je dit instellen ? Ik heb dit vorig jaar als eens vermeld, zonder respons echter...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
                  En als je nu je deuren sluit en ze daarna weer ontgrendeld maar je opent geen enkele deur, dan zou hij zichzelf toch moeten sluiten ? Kan je dit instellen ? Ik heb dit vorig jaar als eens vermeld, zonder respons echter...
                  Dat wel, als je hem van slot doet en je doet niets open dan gaat hij vanzelf terug op slot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                    Jep heb het bij mij onlangs ook nog maar ingesteld, zijn vrij veel dingen die je kan instellen bij de bc.
                    Is dat met de Tech 2 dan of via settings

Comment

• Vanaf juli zal je hem kunnen bestellen met de nieuwe 1.6 SIDI te laat

Comment

• Das ook de enige motor waar ik hem mee zou kopen en de opc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                          Is dat met de Tech 2 dan of via settings
                          Bij mij ging dat via de instellingen in de wagen zelf

Sent from my iPad 3 using Tapatalk

Comment

• Volgens mij komt er aan de J geen Tech niet meer aan te pas.

Comment

• Opel Astra Sports Tourer beste compacte auto ooit in de 100.000 kilometer lange duurtest van vakblad auto motor und sport

Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Dames en heren, ik heb bij opel een trekhaak gaan halen om deze zelf te hangen (ik doe dit altijd al zelf). Nu is dit de eerste met een CAN BUS. Ik weet dat bij mercedes dit gewoon een stekker aansluiten is vanachter in de stuurdoos en voila, klaar. Nu bij deze opel is dit helemaal anders. Ik moet van mijn CAN BUS (aan de OBD stekker) aftakken volgens het plannetje, maar dit is maar 1 kabel (dan heb ik ook 1 van de stoplichten moeten aftekken en 1 van de klem 15 "ignition"). volgens het plannetje moet ik dit van pin 1 (van de OBD stekker) aftakken, maar als ik kijk op de plannetjes van de stekker zelf, is CAN+ pin 6 en CAN- pin 14. Heeft iemand hier ervaring mee? Het probleem is dat als je dit verkeerd aansluit, heel je stuurdoos naar de kl*ten is.

Alvast bedankt voor de hulp

Comment

• kheb mijn draden zelf getrokken tot waar ze moeten. Massa int koffer heb ik zelf nog aangesloten. Daar moest er van de stoplichten afgetakt worden. En dan nog ne kabel naar voren die van de zekeringkast n OBD stekker aftakte. Daarna moest hij ook aangemeld worden met den TECH 2. Sturdoos is ni zo goedkoop dus ik zou het ook gewoon door de garage laten aansluiten om problemen te vermijden.
                                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• [QUOTE=Polleke2;5118279]Volgens mij komt er aan de J geen Tech niet meer aan te pas.[/QUOT

Alle Opels maken toch gebruik van de Tech 2 ??? Of heb ik dat verkeerd voor dit is toch het apparaat dat ze op je stuur leggen en in de middenconsole inpluggen ( bij mij onder de versnellingspook ) en waar ze dan het type auto en motor intikken
                                    Last edited by ; 07/06/2013, 13:58. Reden: had iets vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                      kheb mijn draden zelf getrokken tot waar ze moeten. Massa int koffer heb ik zelf nog aangesloten. Daar moest er van de stoplichten afgetakt worden. En dan nog ne kabel naar voren die van de zekeringkast n OBD stekker aftakte. Daarna moest hij ook aangemeld worden met den TECH 2. Sturdoos is ni zo goedkoop dus ik zou het ook gewoon door de garage laten aansluiten om problemen te vermijden.

Bij mij hetzelfde ... Alles al aangesloten, behalve die van de canbus op de obd stekker. Als ik het uitmeet meet ik wel op pin 6 5V. Volgens mij moet die hier dus aan. Ik wou vooral zeker zijn, daarom vroeg ik of er nog mensen het zo aangesloten hadden en zoja op welke pin.

Comment

• [QUOTE=Adam Opel;5118811]
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                        Volgens mij komt er aan de J geen Tech niet meer aan te pas.[/QUOT

Alle Opels maken toch gebruik van de Tech 2 ??? Of heb ik dat verkeerd voor dit is toch het apparaat dat ze op je stuur leggen en in de middenconsole inpluggen ( bij mij onder de versnellingspook ) en waar ze dan het type auto en motor intikken
                                        Dat wel maar in principe niet meer om dingen aan te passen, enkel nog voor het uitlezen.
                                        Wel zoals hierboven bij Bjorn om dingen "open" te zetten.
                                        Maar de instellingen gebeuren via de boordcomputer of zoals in mijn madam haren corsa via de stuurhendel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dejoris Bekijk Berichten
                                          Bij mij hetzelfde ... Alles al aangesloten, behalve die van de canbus op de obd stekker. Als ik het uitmeet meet ik wel op pin 6 5V. Volgens mij moet die hier dus aan. Ik wou vooral zeker zijn, daarom vroeg ik of er nog mensen het zo aangesloten hadden en zoja op welke pin.
                                          Altijd leuk dat je jezelf eerst eens een beetje voorstelt...

Comment

Working...
                                          X