Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
    Altijd leuk dat je jezelf eerst eens een beetje voorstelt...
    ok, mijn excuses.

Ik ben dus Joris, ik kom van Keerbergen, Vlaams-Brabant. Ik ben 22 jaar en werk als IT-Consultant. Mijn hobby is auto's repareren, restaureren, enz.

Ik rijd momenteel met een Astra J Enjoy 1.3 ecoflex van 2011.

Aangename kennismaking

Comment

• foto's van je astra?
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Momenteel zit ik op men werk. Ik zal er zeker uploaden als ik kan.

Het is eigenlijk maar gewoon een zwarte standaard astra enjoy hoor
        Deze heb ik nog 2 jaar of 100k km (firmawagen) daarna hopelijk een sports tourer 1.7

Comment

• Ik heb er toch nog enkele gevonden op mn gsm (genomen bij het hangen van de trekhaak )
          astra1.jpg
          astra2.jpg
          astra3.jpg
          astra4.jpg
          astra5.jpg

Comment

• astra6.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dejoris Bekijk Berichten
              Momenteel zit ik op men werk. Ik zal er zeker uploaden als ik kan.

Het is eigenlijk maar gewoon een zwarte standaard astra enjoy hoor
              Deze heb ik nog 2 jaar of 100k km (firmawagen) daarna hopelijk een sports tourer 1.7
              Het zal tegen die tijd een 1.6 CDTI zijn ;-)
              2012 Opel Astra ST Ecoflex
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dejoris Bekijk Berichten
                ok, mijn excuses.

Ik ben dus Joris, ik kom van Keerbergen, Vlaams-Brabant. Ik ben 22 jaar en werk als IT-Consultant. Mijn hobby is auto's repareren, restaureren, enz.

Ik rijd momenteel met een Astra J Enjoy 1.3 ecoflex van 2011.

Aangename kennismaking
                Aha, restaureren ! Ne collega dus !

Comment

• Ziet er goed uit se

Heb net dealer gebeld om de afspraak van het eerste onderhoud iets te verlaten.
                  Auto binnenbrengen en dan niet meer thuis raken, is ook niet interessant namelijk

Comment

• Dat kan ik enkel bevestigen. Na 8 maanden en 33.000km niks problemen. Super tevreden van de (sl)Opel. Al bij al zouden er de eerste 100k geen problemen mogen komen.
                    Last edited by prins207; 08/06/2013, 13:45.
                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Hallo,
                      Ben jullie een goeie 2 maanden aan 't volgen en nu ik mijn astra J ontvangen heb, laat ik ook iets horen van mij.
                      15 maart besteld en 5 juni geleverd:
                      Astra 5d Cosmo 17 cdti ecoflex 130 pk
                      Deep sky blue (prachtig)
                      nav900 en bluetooth tf
                      quickheat
                      reservewiel
                      electrische handrem
                      verstelbare koffervloer

Ik zag ook dat sommigen interesse hebben in vorige wagens:
                      2 vauxhall chevette (=kadett B 12s)
                      5 opel corsa's (2xa 12s, 1xb 15d, 2x 15 td)
                      2 opel vectra's (a, ene 17 d andere 2,2 dti)
                      2 land rover freelanders (1&2)
                      en nu den astra...

grtz, Jürgen

Comment

• Ook nog succes gewenst aan Bjorn Goossens, zag op de site dat je een smart option bedacht hebt Zijde van plan veel 's nachts te rijden?

Comment

• Hey,

Na een tijdje hier te volgen over de astra's zal ik mezelf ook eens voorstellen en enkele foto's tonen.

Mijn naam is Steven, Woon in Peer (Limburg), 23 jaar en ben schrijnwerker.

Mijn eerste auto was mijn broer zijn eerste auto
                          Een opel Corsa B 2000 Edition een 1.2 16 v.
                          Al helemaal niets spectaculair dus maar heb er al veel plezier aan beleefd.
                          Rij al ruim 3 Jaar rond met de corsa.
                          Heb deze nog steeds. de bedoeling wat ik er in het begin mee had is een beetje uit de hand gelopen na verloop van de jaren...
                          Nu is dat wel een auto geworden wat waarschijnlijk niet zo geliefd is op dit forum maar ik kom hier dan ook hoofdzakelijk op voor de dagelijkse auto.

Voor dagelijks gebruik heb ik sinds 7 Januarie een opel Astra J
                          de wagen heeft BIJNA alle opties.
                          Geen verwarmd stuur
                          Geen schuifdak
                          Geen opc-line pack

Voor de rest zou hij alles moeten hebben.
                          Heb de astra dan ook 2de hands aangekocht
                          Hij is van Mei 2010
                          De kleur is Waterworld Blue
                          Heb hem aangekocht met 8200 km op de teller
                          Nu heb ik er ondertussen 13600 km's op de teller gezet
                          Zeer tevreden van de wagen!!!

Graag wil ik de astra ook hier en daar een klein beetje veranderen, maar geen uit de hand lopende dingen meer

Bij deze enkele foto's toen ik hem pas had.

en dan na enkele veranderingen en vele detailed uren blonk het blauwe kleurtje zo.

Foto van het interieur

Wat er al gewijzigd is:

- 19 inch velgen
                          - dakhemel verlichting veranderd naar witte led
                          - bochtenverlichting wit
                          - mistlichten wit
                          - nummerplaatverlichting wit
                          - chrome nummerplaat houder
                          - Software chip

Plannen:

- Opc-line pack
                          - opc line pedalen
                          - en een suptiele verlaging... vaste veren van -4 cm,
                          geen zotte dingen meer zoals met de corsa. deze moet overal vlot mee kunnen in het verkeer

Zo dat is voorlopig mijn astra.
                          Ik blijf het hier meevolgen.

Mvg
                          Steven
                          Last edited by ; 03/12/2013, 21:01.

Comment

• Ben je tevreden van de chiptuning, is het een groot verschil? Mooie astra met mooie opties en een mooi kleur !
                            Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jbvox Bekijk Berichten
                              Ook nog succes gewenst aan Bjorn Goossens, zag op de site dat je een smart option bedacht hebt Zijde van plan veel 's nachts te rijden?
                              Merci! Ik hoop da spel te winnen ja zou wel een leuke extra zijn Ik ben redelijk véél op de baan dus het zou altyd handig zijn

Gisteren naar Disneyland Parijs en terug gereden. Enkel toen ik bijna terug thuis was, had ik de indruk dat men stuur terug begon te schudden bij het remmen. Ik hoop niet dat het WEER kromme remschijven zijn Ik zou het ook vreemd vinden want ik heb zo goed als niet moeten remmen op de autosnelweg en ik heb ook geen regen weer gehad ofzo. Ik hoop dat het in men kopke zat want ik was zééééééééér moe toen ik terug thuis kwam!
                              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Knappa Astra! Lijkt me een Cosmo te zijn? Wel een beetje jammer van die stickerreclame op je achteruit.

Welke 19" velgen heb je er nu op liggen? De OEM 5-spaaks?

Eerste eigenaar heeft er wel heel weinig mee gebold zo te lezen.

Comment

• hallo iedereen,

ik ben tom, ben 23 jaar en woon in sint niklaas.
                                  volg hier al enkele weken mee op het forum en heb dan ook eind vorige maand een astra gekocht.
                                  foto's komen zodra ik hem heb (rond week 2 .

rij nu nog rond met een peugeot 206+ waar ik niet echt tevreden van ben.

het gaat om een astra 5d cosmo 1.4turbo ecoflex met start & stop 120pk met volgende opties:
                                  -connect pack,
                                  -kleur: carbon flash,
                                  -19" lichtmetalen velgen "multi-spaaks" titanium,
                                  -lederen bekleding geperforeerd mondial, jet black,
                                  -flex-ride met CDC,
                                  -park & go technology pack,
                                  -AFL,
                                  -driver assistance pack,
                                  -alarm,
                                  -bandenspanningscontrole,
                                  -stuurverwarming met verwarmde voorzetels,
                                  -quickheat,
                                  -elektrisch verstelbare bestuurderszetel,
                                  -ergonomic seatcomfort pack,
                                  -infinity sound system,
                                  -DAB tuner,
                                  -achterspoiler,
                                  -elektrisch bediebaar schuif/kanteldak,
                                  -donker getinte ruiten achteraan,

zo dat is hem, ik hoop dat ik hem snel heb

het enige dat ik op termijn wel wil doen is chiptunen, maar dat is nog niet voor direct

mvg,
                                  Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomdepauw Bekijk Berichten
                                    hallo iedereen,

ik ben tom, ben 23 jaar en woon in sint niklaas.
                                    volg hier al enkele weken mee op het forum en heb dan ook eind vorige maand een astra gekocht.
                                    foto's komen zodra ik hem heb (rond week 2 .

rij nu nog rond met een peugeot 206+ waar ik niet echt tevreden van ben.

het gaat om een astra 5d cosmo 1.4turbo ecoflex met start & stop 120pk met volgende opties:
                                    -connect pack,
                                    -kleur: carbon flash,
                                    -19" lichtmetalen velgen "multi-spaaks" titanium,
                                    -lederen bekleding geperforeerd mondial, jet black,
                                    -flex-ride met CDC,
                                    -park & go technology pack,
                                    -AFL,
                                    -driver assistance pack,
                                    -alarm,
                                    -bandenspanningscontrole,
                                    -stuurverwarming met verwarmde voorzetels,
                                    -quickheat,
                                    -elektrisch verstelbare bestuurderszetel,
                                    -ergonomic seatcomfort pack,
                                    -infinity sound system,
                                    -DAB tuner,
                                    -achterspoiler,
                                    -elektrisch bediebaar schuif/kanteldak,
                                    -donker getinte ruiten achteraan,

zo dat is hem, ik hoop dat ik hem snel heb

het enige dat ik op termijn wel wil doen is chiptunen, maar dat is nog niet voor direct

mvg,
                                    Tom
                                    Welkom Tom !
                                    Deftig karretje dat je daar hebt samengesteld !

Comment

• Ja hoor, men schijven staan weer zo krom als een hak. Vrijdag afspraak bij de garage.

Comment

• Heb je te lang na elkaar geremd , maar toch het zou niet mogen want als je in een lange afdaling zit (op reis ) heb je dat toch ook niet

Comment

• Ik zou het begot niet weten! Tis al de 2de keer. Ik ben naar Parijs gereden en niks aan de hand. Toen ik terug kwam en de afrit nam en ik remde af toen begon hij hevig te schudden in zen stuur. Van de ene op de andere keer. Ik heb geen enkele keer hard moeten remmen. Ik denk dat de schijven die eronder steken niet van de beste kwaliteit zijn. Vorige keer hebben ze ze gewoon afgedraait. Deze keer moeten ze er maar nieuwe steken want ik zijn ni van plan elke 20.000km nieuwe schijven te steken. Twas 20.000km geleden da ze de vorige keer zijn afgedraait. Ik ben aant denken om "Brembo" schijven te steken in plaats van de originele. Heb al véél gelezen dat de Insignia en Astra kromme schijven hebben. Ik had hem daarstraks opt werk in de remmeter gereden en daar zie je duidelijk de slingering op. Vooral de linkse kant. Kzijn curieus wa het plaatje ga kosten.

Comment

Working...
                                          X