Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Viel me opeens ook op dat er véél Astra J rijders zich in één keer registreren. Hoe meer zielen hoe meer vreugde!
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ja, en ik zal de mijne nog eens showen aan de nieuwe leden !
      Want wij willen maar foto's maar zij gaan geen 100 pagina's terug om onze introductie op te zoeken hé

Hierbij dus enkele foto's van de mijne mét OPC
      http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3214
      Interieur :
      http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3218

Comment

• En deze is die dus van mij als we dan toch bezig zijn

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• @ Bjorn en Polleke : nice cars guys.....
          Nog een vraagje : met welke producten (shampoo) reinigen jullie je wagen?
          Bedankt op voorhand...
          Opel Kadett B 1100 1972; Opel Kadett E 1300 85 pk 1986; Opel Astra Break G 1800 Elegance 115pk 1999; Opel Vectra C GTS 1.9 CDTI Cosmo 120pk 2004;
          Opel Astra J ST 1.7 CDTI Cosmo 130pk 2013 (huidig)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
            En deze is die dus van mij als we dan toch bezig zijn

http://www.autoforum.be/showthread.p...stra-J/page103
            Altijd leuk om terug te zien !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GVS2 Bekijk Berichten
              @ Bjorn en Polleke : nice cars guys.....
              Nog een vraagje : met welke producten (shampoo) reinigen jullie je wagen?
              Bedankt op voorhand...
              Met de goedkoopste simonis.
              Je neemt een emmer lauw water en doet er gewoon een scheut simonis van den Action of den Aldi in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk27 Bekijk Berichten
                SDE, ik heb deze besteld bij opel dealer houttequiet de vrijdag, en werd geleverd woensdag. Ik zag dat deze onderdelen uit Nederland werden gestuurd naar de dealer.
                Probeer eens een andere dealer in de buurt.

Heb vandaag de camera besteld. Ben razend benieuwd.
                Heb hem toch bij mijn vaste dealer besteld.
                Dinsdag 25 juni moet ik op onderhoud. Hopelijk is hij tegen dan geleverd.

Ze denken dat de kosten voor het plaatsen en programmeren ongeveer 110 à 160 euro zou zijn.
                We zullen zien... :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GVS2 Bekijk Berichten
                  Bedankt Dirk. Inderdaad bijna hetzelfde. Een prachtige wagen met je lederen zetels. Zal later ook eens een fotoke posten als hij terug proper is.
                  By the way met wat voor producten kuis jij je wagen?
                  De wagen was ik iedere week met Meguiars Gold Wash (schuimt veel en voedt de lak), daarna spoel ik hem met regenwater, was ik nog eens met Meguiars Ultimate Wash & Wax, zorgt ervoor dat de lak nog een extra laag bescherming krijgt ;-)

Beide producten vond ik in Ingelmunster bij Vandekerckhove in de Kortrijkstraat.
                  Mijn Duitse auto (2013 Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI EcoFLEX Cosmo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SDE Bekijk Berichten
                    Heb vandaag de camera besteld. Ben razend benieuwd.
                    Heb hem toch bij mijn vaste dealer besteld.
                    Dinsdag 25 juni moet ik op onderhoud. Hopelijk is hij tegen dan geleverd.

Ze denken dat de kosten voor het plaatsen en programmeren ongeveer 110 à 160 euro zou zijn.
                    We zullen zien... :-)
                    Als het plaatsen + programmeren 160 euro, dan is dat een zeer aanvaardbare prijs. Had zelf 3 uur voor de installatie nodig, en dealer vroeg iets minder dan 100 euro voor programmatie.
                    Let wel op: de wagen moet eerst uitgelezen worden, daarna wordt de softwareconfiguratie verstuurd naar Opel om dan enkele dagen later een VCI code te ontvangen die dan in de computer moet van je wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                      Ja, en ik zal de mijne nog eens showen aan de nieuwe leden !
                      Want wij willen maar foto's maar zij gaan geen 100 pagina's terug om onze introductie op te zoeken hé

Interieur :
                      Een mooi interieur heb je daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                        En deze is die dus van mij als we dan toch bezig zijn

http://www.autoforum.be/showthread.p...stra-J/page103
                        Ook prachtig in wit met de Irmsher gril!

Comment

• Welkom hier allemaal

Ik was maar aan het zoeken en vind van mijn j niet meteen wat terug.
                          Dus heb ik ze maar even terug hierop gezet

Comment

• Bedankt Dirk... had ook al wat rondgekeken en was ook van plan Meguiars produkten te gaan halen... en ik zie dat je astra er schitterend uitziet.

Trouwens de andere astras op dit forum zien er ook mooi uit... chapeau aan allen..
                            Opel Kadett B 1100 1972; Opel Kadett E 1300 85 pk 1986; Opel Astra Break G 1800 Elegance 115pk 1999; Opel Vectra C GTS 1.9 CDTI Cosmo 120pk 2004;
                            Opel Astra J ST 1.7 CDTI Cosmo 130pk 2013 (huidig)

Comment

Ja, en ik zal de mijne nog eens showen aan de nieuwe leden !

Interieur :
                              Wees gerust, ik heb iedere letter op alle 279 pagina's van dit topic gelezen. Ik moest toch iets doen, toen ik vol ongeduld op mijn Astra aan het wachten was, vorig jaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeecee007 Bekijk Berichten
                                Wees gerust, ik heb iedere letter op alle 279 pagina's van dit topic gelezen. Ik moest toch iets doen, toen ik vol ongeduld op mijn Astra aan het wachten was, vorig jaar...
                                Amai, chapeau !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk27 Bekijk Berichten
                                  Een mooi interieur heb je daar
                                  I know, i know !
                                  Da's een echte surplus die zetels en het design van het dashboard vind ik nog steeds prachtig.
                                  Al vind ik dat van de nieuwe Insignia ook wel ferm !

Comment

I know, i know !
                                    Da's een echte surplus die zetels en het design van het dashboard vind ik nog steeds prachtig.
                                    Al vind ik dat van de nieuwe Insignia ook wel ferm !
                                    Daar kan ik mee akkoord gaan, ik heb hetzelfde interieur maar zonder navi. De nieuwe Insignia is zeker een ferme wagen, maar ik zal nog wel een aantal jaren tevreden met mijn Astra rondbollen!

Comment

Wel, wel, wel...da vind ik nu tof sé. De andere J rijders die zich ook registreren.
                                      De laatste week al een respectabel aantal
                                      Wees welkom Erwin en bespaar ons geen details van uw rijervaringen etc...
                                      Foto's, foto's, foto's willen we zien !
                                      Ervaringen tot nu toe. Aangezien we een tweedehands kochten en er niet veel keus was in benzine motoren op de 2de hands markt. Mist mijn astra enkele opties die ik liever wel had gehad oa cruise control, parkeersensoren, xenon koplampen en het opc pakket.
                                      Op het gebied van rij ervaringen zeer tevreden van de auto. Motor heeft in mijn ogen voldoende pit ondanks dat hij in de meeste reviews die ik al gelezen heb als sloom wordt omschreven. In zijn zesde is hij idd wel traag in het optrekken, maar even terug schakelen naar 5de lost dit makkelijk op.
                                      Ik heb nog zitten twijffelen om hem te laten chippen. Dit was vooral met in het achterhoofd dat de astra soms ook een paardentrailer met 1 paard trekt (+/-1300Kg) dus net tegen zijn max trekkracht. Door het chippen zou hij wat meer koppel hebben en ook trekkracht. Wat is jullie ervaringen hier mee.

Het verbruik ligt bij ons met veel korte afstanden kort tegen de 8l/100km aan. Wat toch wel een pak meer is dan wat opel zegt (6.1l/100km). Economisch rijden al geprobeerd maar maakt weinig verschil...

Comment

• Als hij geen Cruise Controll heeft dan hebt ge nen Essentia zekers??

Comment

• Ik dacht dat het een enjoy was...

Comment

Working...
                                          X