Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
Comment
-
Tis ne Full HD mee een resolutie van 1920X1080P, ingebouwde gps, wifi,.... Beeld is zéér goed! maar da mag wel voor 280€.
Als ge intresse moest hebben. Ik heb hem gekocht via http://www.uwdashcam.be zéér goedkope prijzen en zéér vriendelijk. Kheb hem juist terug in den otto gehangen dus ik zal morgen wel eens ne keer beelden postenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenDas netjes. Foto's? Ik zit met de 110 pk op 5.3L/100km, wel vnl snelweg. En trouw aan Opel zo te zien.
en inderdaad trouwe opel rijder... en mijn vrouw rijdt ook met een opel corsa...Opel Kadett B 1100 1972; Opel Kadett E 1300 85 pk 1986; Opel Astra Break G 1800 Elegance 115pk 1999; Opel Vectra C GTS 1.9 CDTI Cosmo 120pk 2004;
Opel Astra J ST 1.7 CDTI Cosmo 130pk 2013 (huidig)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenWat is er dan nog veranderd (verbeterd) ?
Verslechtert ????
Comment
-
@ bjorn: ben jij dit: http://www.opel.be/minisites/smart/#...40021280A3F6E/
Ik bedoel de smart option aan het voorlicht (infrarood camera in het donker)
Comment
-
yep ben ik . Helaas niet gewonnenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
mijne kameraad heeft ne 1.7cdti 110pk cosmo gekocht.
ik was echt benieuwd hoe zo'n 110pk nu reed. De auto op zich was zeker een meevaller.maar al na een km wist ik dat die motor niks voor mij is..wat een turbogat,eens hij daar voorbij is is hij best vlot voor 110pk.alleen moet de motor er even over nadenken als je het gaspedaal indrukt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
En da doe mij denken aan die filmkes van die Russische brokkenpiloten...
Comment
-
Mijn paarden moeten hun is ne keer kunnen uitleven eh . Slechte gewoonte van mij maar ik rijd altyd 140-150 op de snelweg.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Zeer mooi beeld Bjorn, je neemt wel bekende wegen
Die weg naast de snelweg heb ik ook al eens een paar keer gereden toen de snelweg ondergesneeuwd was en toen ik van lier kwam ook.
Eigenlijk raar dat ik je nog nooit ben tegen gekomen, ik moet altijd in lille er af
Je geeft idd wel lekker door,maar weetje als het kan op een veilige manier waarom dan ook niet.
Als het bij mij op een veilige manier kan rijd ik ook altijd een 14-150/pu hoor
Oja ivm de motoren : heb eens een test gedaan op 400 km rondrit in nederland (zowel snelweg als binnenwegen als stilstaan) ,
vebruikt de 1.4 atmosferische motor gemiddeld bij mij 8.2 liter (was toen ook wel niet erg warm natuurlijk )
Comment
-
Haha ik ga er in lille ook alty afDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenMijn paarden moeten hun is ne keer kunnen uitleven eh . Slechte gewoonte van mij maar ik rijd altyd 140-150 op de snelweg.
Bekende baan ook ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeecee007 Bekijk BerichtenGeen idee. Ik ga maar verder op wat SDE verteld. Bij mij pinkt hij nog 6 keer met aanhangwagen...
Had probleem dat mijn GPS is blijven hangen Roermond. Die dacht dat ik naast de baan reed en gaf dus niets aan.
Ook flipt mijn deursensor soms. Als ik de auto start terwijl de bestuurdersdeur nog open is, blijft de pieptoon gaan dat er iets mis is. Zelfs na het sluiten van de deur... (Doet hij soms nog altijd trouwens)
De aanpassing van het 6x naar 3x pinken is het enigste wat mij opgevallen is.
Voor de rest geen nieuwe features...
Comment
-
bij mij inderdaad navteq, met sd kaartje, na een twintig dagen werkt het niet slecht, vind juist de kleuren van bv woonkernen (een flets rood om niet te zeggen roze...) een rare keuze. maar ja da zijn smaken en voorkeuren. (had vroeger een sony nav-u ook navteq en vond die "mooier", fijnere lijntjes, betere kleuren)
speed camera's zijn niet geïnstalleerd maar als je terugkeert in dees forum, staat een manier waarop je ze er kunt insteken (niet zoals garmin of tomtom specifiek speedcam's maar als POI)
Comment
-
hmmm ozze pa is voor zijne Meriva B 1.7cdti nieuw remblokken en schijven laten plaatsen vooraan op 95.000km. Hij kreeg een factuur van in de 500€ :s. Mij schijven waren 177€ (incl montage) zonder blokken. Ligt het aan mij of is dat nu een immens bedrag :s. Kheb hem al aangeraden een andere dealer te zoeken want ik had vroeger ook zever met die van hem.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
voor remblokken en schijven + werkuren is dat toch nog doenbaar?
177euro voor remschijven incl montage kan ik amper geloven als je weet dat bij opel het uurkost toch ook al op 80 euro ligt en 4 remschijven er niet in een uur op zittenlets have some more member berries
Comment
Comment