Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hierzie de factuur

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• das voor 1 remschijf, niet voor alle 4 he
      pak da je aan 200 euro ligt met een remblok dus voor de 2 voorste wielen zit je al aan 400.
      misschien nog klein onderhoud er bij gedaan?
      Last edited by Doa; 29/06/2013, 18:17.
      lets have some more member berries

Comment

• das voor 2 remschijven (aantal1 is een set van 2 stuks) op die factuur. Bij ozze pa hebben ze ook enkel de voorste gedaan! dus 2 remschijven en remblokken vooraan. Voor de rest niks anders
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• das wel heel cheap want wiel er af halen, remklauw demonteren, schijf afhalen, reinigen en ontvetten, nieuwe schijf opsteken, remklauw terug monteren etc
          kzie dat niemand doen in een half uur of zelfs een uur tijd :p

Comment

• Ik heb hier eens gelezen wat al die nummers willen zeggen kwestie in welk stadium de wagen zich bevind maar ik kan het niet meer vinden is er iemand die het wel nog weet , dank bij voorbaat ,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
              De mijne is weer netjes gepoetst en kheb ineens de bestuurderszetel gedemonteerd en eens een bad van WD40 gegeven onderaan. Daar zat een vervelende kraak in de zitting als ik naar rechts draaide. Hopelijk is deze nu verdwenen.
              Is die vervelende kraak ondertussen al weg? Ik heb sinds kort ook last van een ambetante kraak in de bestuurderszetel.. en dat na amper 5500 km hmmmm kheb echt weinig goesting om heel die zetel te beginnen demonteren bah.
              Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Nee zit een helaas nog in. Ik heb da enkel als ik naar links draai en het komt links vooraan uit de zitting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                  Nee zit een helaas nog in. Ik heb da enkel als ik naar links draai en het komt links vooraan uit de zitting.
                  Hmmmm...hoe lossen we dit dan op? Bij mij komt het ook van de linkerkant van de zitting. Echt een irritant geluid.
                  Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• idd het kraakt niet alty maar bij een bepaalde beweging is het zo een lange kraak tot je de bocht uit bent. Aan zoiets erger ik mij immens dus ik zal mijne zetel er nog eens uitzwieren als ik tijd heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                      Ik heb hier eens gelezen wat al die nummers willen zeggen kwestie in welk stadium de wagen zich bevind maar ik kan het niet meer vinden is er iemand die het wel nog weet , dank bij voorbaat ,
                      25 = in bestelling
                      32 = order naar fabriek
                      33 = gepland voor productie
                      42 = naar transporteur
                      48 = op transport, staat dan te wachten om naar de dealer te gaan

Gegevens afkomstig van Polleke.

Comment

• Bedankt hoor f.v

Comment

• dit weekend naar Berlijn en terug gereden
                          verbruik lag rond de 5L/100

tevens eens top snelheid getest, meer dan 188km/u krijg ik er niet uit, en dit was nog de berg naar beneden (diesel 1.7 eco 110pk) volgens het boekje zou de topsnelheid tussen de 182-190 zijn afhankelijk van welke 1.7 juist.

mensen die trouwens naar Duitsland reizen en een umweltvignet nodig hebben. Als je bij een opel dealer langsgaat in duitsland kost je dit maar 5,40eur ipv 12 eur online. In 2 minuten had ik het.

Comment

• Die van mij trekt door tot 180km/h daarna gaat het hééééél traag omhoog. Kheb 205km/h gereden in den bergaf Volgens mij zijn ze ook begrenst, op de COC sta dat hij 180km/h ga en tot daar voel je ook effectief dat hij blijft trekken, daarna zit ge precies in niemandsland . (Ook op de Duitse autobahn gereden eh ) Kheb ook de 1.7cdti 110PK maar wel mer racechip erin.

Comment

• Volgens mij is mijne 1.2 zelfs begrenst.. Reed 160 in 4de vitesse aan 6500 toere, dan schakelen naar 5de vitesse en 4500 toeren en ging niet harder.

Ach, binnenkort is dat opgelost

Comment

• Sneller hoeft toch ook niet!
                                Het is en blijft nog altijd wel de openbare weg, of je nu in Duitsland zit of niet... Als je door jou gedrag iemand anders de dood inrijd dan mag je dat heel je leven meesleuren.
                                Als je toch snel wil rijden ga dan naar de Nürburgring daar kan je zo snel rijden als je wil met dat verschil dat je het daar in de bochten moet bewijzen en niet op een rechte baan. Snel rechtdoor kan iedereen overigens...

Comment

• Autobahn is daar speciaal voor geconstrueerd en iedereen rijdt daar 150 160 dus das ni "om u te bewijzen". Da noemt meegaan met het verkeer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J.Smet Bekijk Berichten
                                    Sneller hoeft toch ook niet!
                                    Het is en blijft nog altijd wel de openbare weg, of je nu in Duitsland zit of niet... Als je door jou gedrag iemand anders de dood inrijd dan mag je dat heel je leven meesleuren.
                                    Als je toch snel wil rijden ga dan naar de Nürburgring daar kan je zo snel rijden als je wil met dat verschil dat je het daar in de bochten moet bewijzen en niet op een rechte baan. Snel rechtdoor kan iedereen overigens...
                                    Liever op een recht stuk waar geen kat is ff 160 rijden dan iemand die na een nachtje stappen goe zat in zijn auto stapt. Of mensen die niks van het verkeer afweten..

Tegenwoordig is iedereen precies gefixeert op km/u..

Comment

• die van mij gaat ook 190 denk , sneller heb ik er nog niet kunnen mee rijden ( was niet op de duitse autoban ) :d mss da die wel wa sneller gaat ma indd als die maar goed tot 140 trekt da is het voornaamste :p

Comment

• Idd, al die betonnen blokken langs de zijkant van de autobahn zijn daar gezet zodat je jezelf er vlotjes perte total op kan rijden... uhu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J.Smet Bekijk Berichten
                                          Sneller hoeft toch ook niet!
                                          als iedereen snel rechtdoor kan gaan wa is het probleem of gevaar dan? jij bent zeker zo iemand dat zit te wenen over snelheid maar zelf geen pinkers gebruikt of files veroorzaakt door anderen te hinderen.

Comment

Working...
                                          X