Ge kunt nu geld verdienen Adam Opel Slechts voor 500€ een terug werkende airco
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door rsvmakkie Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]97927[/ATTACH]
Ik heb laatst de originele gekocht maar ook deze maken geen gebruik van de gaatjes in de dakrail!!
Volgens de verkoper wordt er van de gaatjes helemaal geen gebruik gemaakt maar ik heb de dragers wel op deze plek vastgezet en de skibox zat perfect op de auto!
Thx rsvmakkie, ik zal ze volgende week terug monteren en zal ze ook monteren ter hoogte van de gaatjes. Bedankt.
Comment
-
1 jaar oud
Mijn Astra ST mag zijn eerste kaarsje uitblazen!
Net op de kop 29000km gereden en zeer tevreden. Verbruik sinds dag 1 ligt gemiddeld op 5.7 liter.
WP_20130710_003.jpg
Ik heb wel de indruk dat dit gaat stijgen, maar daar kan de Astra weinig aan doen ;-)
Voor zijn verjaardag kreeg hij een achteruitrijcamera cadeau (Tnx Dirk27).
Heb de camera laten plaatsen en afstellen bij mijn dealer. Ze hadden het bijna gedaan gekregen op één dag, maar de software was te laat binnen, dus ben nog moeten terug gaan. In totaal 4 uur aangerekend ongeveer.
WP_20130710_006.jpg
Werkt vlotjes!
@ Adam Opel:
Ik zag bij mijn dealer mensen staan die hun nieuwe auto kwamen halen en daar hing 1-FIF-... op (nummers weet ik niet meer).
Comment
-
Waar kan ik zo een nummerplaathouder aanschaffen?
Comment
-
in elke betere auto onderdelen zaak.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichtenin elke betere auto onderdelen zaak.
Comment
-
Der zijn er wel waar ge reclame op kunt laten drukken. Claeys in Turnhout bijvoorbeeld. Ofwel een blanco houder kopen en met sticker papier zelf erop plakken.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
vooraan in de bumper in de onderste zwarte gril tussen de mistlampen dacht ikDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ik erger mij enorm aan het plaatje dat het gat voor de afneembare trekhaak afdekt. Ik heb een OPC-line achterbumper en dat plaatje zakt altijd een beetje waardoor er een opening van 1cm ontstaat... Nu kan ik dat er toch moeilijk gaan onderplakken? Dan kan ik het niet meer afnemen?
Comment
-
Velcro stripje eronder?DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeecee007 Bekijk BerichtenIk erger mij enorm aan het plaatje dat het gat voor de afneembare trekhaak afdekt. Ik heb een OPC-line achterbumper en dat plaatje zakt altijd een beetje waardoor er een opening van 1cm ontstaat... Nu kan ik dat er toch moeilijk gaan onderplakken? Dan kan ik het niet meer afnemen?
Van in het begin had ik daar al problemen mee verwacht.
Ik heb het bij mij opgelost door op het plaatje tussen de drie klemmen wat papiertape te kleven.
Dan spannen die net iets meer op wat voldoende is om het plaatje niet te laten zakken.
Ondertussen al meerdere malen het plaatje op en af gehaald zonder problemen.
Gisteren hing hij links weer wat lager.
Ga er nu de papiertape vervangen door iets duurzamer. Proof of concept is geslaagd :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenVelcro stripje eronder?
Oorspronkelijk geplaatst door SDE Bekijk BerichtenIk heb dezelfde OPC bumper met afneembare trekhaak. Het zakken van dat plaatje is een bekend probleem.
Van in het begin had ik daar al problemen mee verwacht.
Ik heb het bij mij opgelost door op het plaatje tussen de drie klemmen wat papiertape te kleven.
Dan spannen die net iets meer op wat voldoende is om het plaatje niet te laten zakken.
Ondertussen al meerdere malen het plaatje op en af gehaald zonder problemen.
Gisteren hing hij links weer wat lager.
Ga er nu de papiertape vervangen door iets duurzamer. Proof of concept is geslaagd :-)
Comment
Comment