Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan je met de Cosmo ook de ramen openen en sluiten met de afstandsbediening zoals met de Zafira , ik heb wel de antidiefstal er op zitten, hopelijk wel

Comment

• Dat is zeker mogelijk, gewoon knopje indrukken van auto sluiten of openen.
      Mijn Duitse auto (2013 Opel Astra Sports Tourer 1.7 CDTI EcoFLEX Cosmo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
        Kan je met de Cosmo ook de ramen openen en sluiten met de afstandsbediening zoals met de Zafira , ik heb wel de antidiefstal er op zitten, hopelijk wel

Werkt zelf met de Sport, dus zal ook wel werken op de Cosmo

Comment

• Werkt zelf op de enjoy

Comment

• Als ge 4 elektrische ramen hebt want die van mij kan het niet
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ik heb enkel vanvoor elektrisch en werkt bij mij oo hoor Bjorn...

Comment

• Terug van een 2-daagse in Disneyland Parijs. Mijn indrukken van de Astra:

Verbruik; op de 880km een gem. snelheid van 106.9 km/h en een verbruik volgens BC van 4.5L, na getankt te hebben kwam ik op 5.17L reeël, wat ik zeer netjes vind. (CC op 135 in F en 125 in BE)
                GPS: De hele rit op GPS gereden en ik was tevreden. Doet ruim op tijd een voorstel voor alternatieve route bij file of ongeval. Wat ik wel mis is afbeelding op het scherm van de geldende max. toegelaten snelheid.
                Airco: Beide kanten ingesteld op 23°. Bij vertrek aan het park gaf de termometer een buitentemperatuur van 36° aan. Bij aankomst aan het hotel 4 km. verder hoorde je de aanjager niet meer en was het al fijn koel in de auto.
                Zetels: Geen rugklachten, wel een beginnend pijnlijk achterste vanaf 250km. Vrouwlief had echter nergens last van.
                Comfort: De geluiddeming vind ik op constante snelheid meevallen, zeker op de peage delen van de snelweg

En wie over de Belgische snelwegen klaagt. Het stuk van aan de Franse grens tot aan de péage was ook niet denderend. Péage stukken zijn wel een droom om over te rijden.

Kortom; als ik op dit moment een nieuwe wagen zou kiezen, zou ik weer naar de Astra gaan. Mss wel wachten op de 1.6 CDTI. Die 1.7 begint nu echt wel op jaren te komen. Heeft echt geen goesting om door te trekken(boven de 2500rpm)
                Een tevreden Opel rijder na 10 maanden in bezit en 38500km.
                Last edited by prins207; 22/07/2013, 00:08.
                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk Berichten
                  Ik heb enkel vanvoor elektrisch en werkt bij mij oo hoor Bjorn...
                  idem hier, enkel elektrish vanvoor en werkt perfect.

Comment

• serieus?
                    Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                    Als ge 4 elektrische ramen hebt want die van mij kan het niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                      serieus?
                      Het is hier al wel eens in het forum gezegd geweest, maar de 2010 enjoy rijders genieten dacht ik niet van die op afstand bedienbare ramen. (ik toch niet, net zoals Bjorn)

Heb al wel dit jaar voorgehad dat mijn ramen half naar beneden stonden ZONDER dat ik dit wilde. Beide ramen stonden zelfs niet op dezelfde hoogte.

Comment

• Ik blijf er zot van. Na maanden met een diesel break gereden te hebben eindelijk nog eens enkele honderden kilometers hiermee gereden. Wat een stuurgevoel tegenover die dieselboot! Echt een genot om hiermee rond te rijden. Uiteraard geen snelheidsmonster, maar dat was ook nooit de bedoeling.

1.4T Sport trouwens. Staan 12500km op, nu 9 maanden in bezit.
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zalige velgen die wil ik ook wel :-(

Comment

• IK OOK nu zijn het andere , een 10 spaaks of een 7spaaks

Comment

• Kheb van die Stomme "sport" velgen

Comment

• Jep, sinds de facelift zijn de standaard versie op de Sport uitvoering de RTN's

... ben daar ook niet zo'n fan van. Diegene onder onze (PZW) vind ik perfect. Onze is ook een facelift btw.

Net effe op de Opel configurator gekeken ... blijkbaar is er geen Sport versie meer? Nu heb je Essentia, Enjoy Active, Design Edition, Cosmo en BiTurbo. Raar.
                                Last edited by ; 26/07/2013, 17:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                  Kortom; als ik op dit moment een nieuwe wagen zou kiezen, zou ik weer naar de Astra gaan. Mss wel wachten op de 1.6 CDTI. Die 1.7 begint nu echt wel op jaren te komen. Heeft echt geen goesting om door te trekken(boven de 2500rpm)
                                  Een tevreden Opel rijder na 10 maanden in bezit en 38500km.
                                  Ja de 1700 Isuzu begint echt wel een oude knar te worden, maar wel betrouwbaar. Het grappige is ook dat je het na verloop van tijd het specifieke gekletter herkent. Als ik in de tuin bezig ben, dan kan ik zeggen of mijn vrouw er aan komt of niet (en nee, niet door de gierende banden).

Btw, mijn H heeft ook die functie dat je de ramen kan openen en sluiten met de sleutel. Op mijn ouders hun H twintop kan je zelfs het dak openen en sluiten met de sleutel.

Comment

• Wel ik heb een enjoy facelift black edition met sport zetels zwart dak en ng wa opties en zijn de velgen van de oude sport versie pre- facelift maar vind ze niet zo mooi

Comment

• Een witte black edition smeekt gewoon om zwarte velgen. In Duitsland kan je volgende 18-ers voor een Astra krijgen: Leichtmetallräder im ''5-Doppelspeichen''-Design, Schwarz. Eventueel eens horen bij de dealer?

Comment

• Ja i know kon die er bijnemen maar ik had toonzaalmodel dus was niet zo en het was rond de 1600 1700 euro als ik me niet vergis...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk Berichten
                                          Ja i know kon die er bijnemen maar ik had toonzaalmodel dus was niet zo en het was rond de 1600 1700 euro als ik me niet vergis...
                                          Dat heb ik bij de mijne ook gedaan.
                                          19 inch apart bij besteld. Op mijn originele 17 inch heb ik winterbanden laten leggen.
                                          Maar ja, je hebt nu éénmaal mensen die niet kunnen wachten hé dus kopen ze maar een toonzaalmodel (al is het niet geheel wat ze willen).
                                          En daarna hebben ze spijt van dit en dat...

Comment

Working...
                                          X