Excuseer he maar waar moeit gij u mee ? Niet iedereen heeft een korting zoals u hoor ;-) en als je een huis moet afbetalen en u auto is kapot ben ik blij dat er in de toonzaal een knappe versie stond met veel opties extra voor een interessante prijs! En ja ik wil ook graag die 19" velgen of die zwarte 18" maar de tijd van geld wegsmijten aan dingen die niet prioritair zijn is nu eenmaal veranderd ;-) dus ik wacht wel tot ik een tweede hands setje op de kop kan tikken, Dank u
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk BerichtenExcuseer he maar waar moeit gij u mee ? Niet iedereen heeft een korting zoals u hoor ;-) en als je een huis moet afbetalen en u auto is kapot ben ik blij dat er in de toonzaal een knappe versie stond met veel opties extra voor een interessante prijs! En ja ik wil ook graag die 19" velgen of die zwarte 18" maar de tijd van geld wegsmijten aan dingen die niet prioritair zijn is nu eenmaal veranderd ;-) dus ik wacht wel tot ik een tweede hands setje op de kop kan tikken, Dank u
Het is waar, mijn huis is afbetaald (20 jaar lang gedaan) maar als ik mij een nieuwe auto kocht dan was het steeds MIJN goesting. (en ik heb er in die 20 jaar verschillende gehad)
Ik bestelde hem van hoe ik hem wou hebben om daarna niet met de zever te komen staan van ik had graag dit en had graag dat...
Dat weet je als je een niet zelf bestelde auto koopt.
En voor alle duidelijkheid, ik heb mijn extra set wielen zonder korting gekocht. Dus de volle pot en die zijn nét iets duurder dan diegene die jij wilt...
PS als je niet met commentaar op uw posts kan omgaan stel ik voor dat je zo min mogelijk post...
Comment
-
Advies, raad, al wat je wil, geen probleem maar zinnen zoals " je hebt nu éénmaal mensen die niet kunnen wachten hé " terwijl je op mijn antwoord reageert...
En ik wil ook liever die 19" velgen maar die zijn nog duurder en de banden dus ook. En ik ben al heel blij en heel fier dat ik een splinternieuwe Astra heb kunnen kopen en soms is het afwegen is die navigatie en die mooiere velg die 4000 € extra waard?
Onthou gewoon;niet iedereen kan zo een full full option kopen zoals de jouwe en respecteer dat en proficiat die velgen heb je wel aan de echte prijs betaald wow...
Ik had misschien en nog knappere wagen kunnen hebben dan de jouwe met die korting maar dat hoeft voor mij niet maar maak mijn rekening dan niet ;-).
En ik ga mij helemaal niet inhouden voor u hoor meneer. Elk forum heeft er zo een paar die denken dat ze de koning zijn. Dus koning polleke de 2de u doet maar, I don't care maar verwacht dan even veel reactie terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk BerichtenAdvies, raad, al wat je wil, geen probleem maar zinnen zoals " je hebt nu éénmaal mensen die niet kunnen wachten hé " terwijl je op mijn antwoord reageert...
En ik wil ook liever die 19" velgen maar die zijn nog duurder en de banden dus ook. En ik ben al heel blij en heel fier dat ik een splinternieuwe Astra heb kunnen kopen en soms is het afwegen is die navigatie en die mooiere velg die 4000 € extra waard?
Onthou gewoon;niet iedereen kan zo een full full option kopen zoals de jouwe en respecteer dat en proficiat die velgen heb je wel aan de echte prijs betaald wow...
Ik had misschien en nog knappere wagen kunnen hebben dan de jouwe met die korting maar dat hoeft voor mij niet maar maak mijn rekening dan niet ;-).
En ik ga mij helemaal niet inhouden voor u hoor meneer. Elk forum heeft er zo een paar die denken dat ze de koning zijn. Dus koning polleke de 2de u doet maar, I don't care maar verwacht dan even veel reactie terug
Ik reageer inderdaad via uw post maar heb nergens uw persoonlijke situatie aangehaald. Niet in mijn eerste post en niet in mijn tweede post. Blijkbaar kent u het woord sommige niet.
Uw reactie is kinderachtig en van het niveau van iemand waar de voorste hersenkwab nog niet volledig volgroeid is. Puberaal dus.
Onnodig van nog te reageren op deze post, deze discussie is gesloten wat mij betreft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichtenmijnheer, in heb helemaal UW rekening niet gemaakt.
Ik reageer inderdaad via uw post maar heb nergens uw persoonlijke situatie aangehaald. Niet in mijn eerste post en niet in mijn tweede post. Blijkbaar kent u het woord sommige niet.
Uw reactie is kinderachtig en van het niveau van iemand waar de voorste hersenkwab nog niet volledig volgroeid is. Puberaal dus.
Onnodig van nog te reageren op deze post, deze discussie is gesloten wat mij betreft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk BerichtenGeef gewoon toe dat je opmerking ongepast was. Jij bent het die puberaal reageert. Het feit dat je meteen zo zwaar in de verdediging gaat spreekt voor zich. En Rick_Y meteen ook nog wat uitschelden op de koop toe bewijst wat voor mens je echt bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenPS als je niet met commentaar op uw posts kan omgaan stel ik voor dat je zo min mogelijk post...
Als er op dit forum één iemand is die niet met commentaar kan omgaan, dan is het klein Polleke wel, de grootste kleuter hier aanwezig!
Nu weet ik weer waarom ik ons kleuterke in mijn negeerlijst staan heb seOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
kinderen! braaf zijn of ge vliegt in den hoek!
Alé terug on-topicDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Inderdaad:
NIEUWE Originele 19'' 5 spaaks opel velgen (set). Geschikt voor Astra J : 16T Turbo - 17Diesel -2.0 Diesel
Steek 115 . Type van Band NIEUWE Pirelli Sotto Zero Maat 245/45R19 98Y .Middendeksel nog te kiezen ... Zwart of Characol
Prijs nieuw : 2400€
Nu startbod : 900€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk BerichtenInderdaad:
NIEUWE Originele 19'' 5 spaaks opel velgen (set). Geschikt voor Astra J : 16T Turbo - 17Diesel -2.0 Diesel
Steek 115 . Type van Band NIEUWE Pirelli Sotto Zero Maat 245/45R19 98Y .Middendeksel nog te kiezen ... Zwart of Characol
Prijs nieuw : 2400€
Nu startbod : 900€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk wil de pret niet bederven maar dat zijn Chinese vrees ik.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Natuurlijk de prijs.
Banden kosten al minimum zo'n 250 euro per stuk. Dus de velgen van 1400 euro krijg je er gratis bij ?
Voor gebruikte velgen met nog goede banden is dit een normale prijs maar voor nieuwe ?
Of deze set is niet koosjer als het originele zijn.
Bij de dealer kost deze set over de 2000 euro.
Volgens mij zijn die Sottozero winterbanden. Die heb ik op mijn Insignia ook gehad.
Best maar eens deftig achter informeren.
PS dit lijken mij normale tweedehandsprijzen : http://nl.kapaza.be/luik/2-games-set...5-75633548.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten250€ per band? Dan zet de bandenboer u toch serieus int zak.
Ik betaal voor michelin supersports in 20" formaat en 295 breed slechts € 187 per band.
Als die dezelfde korting geeft voor mijn banden ga ik ze voortaan daar halen.
Enfin een Pirelli Sottozero zoals de poster aangaf kost normaal rond de 250 euro.
Dus als die dat kan regelen voor 125 euro, be my guest
Comment
Comment