joepie tkarretje is gister toegekomen nu nog wachten achter de papierkes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
al foto's kunnen pakken?? Wa had ge nu weer juist besteld?DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Die van mij heb ik vandaag ook vanbinnen en vanbuiten gewassenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
weet er iemand of je de zitting van achterbank kan losmaken? Heb een 2013 enjoy. Ik kon bij mijn golf mijn leuning platleggen en de zitting in de beenruimte kantelen maar heb het al proberen vinden bij mijn astra maar denk dat het niet gaat? Ook vind ik het echt stom dat de passagier hoofdsteun vooraan niet kantelbaar is. Heb 2 sportstoelen vooraan, enkel de mijne is volledig verstelbaar met elektrische ruginstelling maar een hoofdsteun regeling voor de passagierszetel had toch wel gemogen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk BerichtenOok vind ik het echt stom dat de passagier hoofdsteun vooraan niet kantelbaar is. Heb 2 sportstoelen vooraan, enkel de mijne is volledig verstelbaar met elektrische ruginstelling maar een hoofdsteun regeling voor de passagierszetel had toch wel gemogen...
Comment
-
De bestuurderszetel is een 6-voudig verstelbare sportzetel, de passagierskant is een gewone sportzetel. Vandaar, ik heb ook enkel een 6-voudig verstelbare sportzetel voor de bestuurder :-( anders ging ik boven mijn leasebudget.
Zitting vd achterbank is denk ik vast.
Comment
-
Ik heb het al eerder gehad maar de laatste dagen heeft hij het weer dat op stationair toerental de motor zo een beetje davert en redelijk hard klettert. Je ziet de toerenteller dan ook lichtjes op en neer gaan. Het verbruik schommelt dan tussen de 0,3L/h en de 0.5L/h. Lijkt me wel een beetje een ziekte van de 1.7cdti 110PK mijn 2 vorige GTC's hadden dit ook en als je op youtube "Idle problem astra" intikt dan krijgt ge daar ook véél resultaten over. Vorige keer hebben ze mijn injectoren ultrasoon gereinigd en zeiden ze dat het te wijten was aan vervuilde brandstof. Maar het lijkt mij eerder ergens anders aan te liggen.
Ik bedoel dus dit
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Heeft volgens mij niet met het toerental te maken, hij draait 800tr/min stationair en dat is voldoende. Hij heeft het ook niet altyd.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ik ben een tijd weg geweest maareuh nu zie ik iets van die ramen op afstand dicht doen.
Nu wat doen jullie , gewoon de dichtknop blijven indrukken dan ? (want bij mijn c4 coupe was het zo)
Ik heb een enjoy + 150 years van midden 2012.
Ik ben ook aan het rondkijken voor velgjes ( zou dolgraag opc velgen hebben, maar vrees dat ze onbetaalbaar zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenIk heb het al eerder gehad maar de laatste dagen heeft hij het weer dat op stationair toerental de motor zo een beetje davert en redelijk hard klettert. Je ziet de toerenteller dan ook lichtjes op en neer gaan. Het verbruik schommelt dan tussen de 0,3L/h en de 0.5L/h. Lijkt me wel een beetje een ziekte van de 1.7cdti 110PK mijn 2 vorige GTC's hadden dit ook en als je op youtube "Idle problem astra" intikt dan krijgt ge daar ook véél resultaten over. Vorige keer hebben ze mijn injectoren ultrasoon gereinigd en zeiden ze dat het te wijten was aan vervuilde brandstof. Maar het lijkt mij eerder ergens anders aan te liggen.
Ik bedoel dus dit
Nu heb ik de laatste 3 keer gaan tanken bij Esso en 2x Total (de -duurdere- A-merken) en heb er sindsdien veel minder last van.
Kan ook een gedacht zijn maar het is minder nu. is de laatste 3 weken +- 2 keer voorgevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk BerichtenBjorn, Ik heb dit ook (ook een1.7cdti). Ik tankte meestal bij Maes (is vlakbij waar ik woon).
Nu heb ik de laatste 3 keer gaan tanken bij Esso en 2x Total (de -duurdere- A-merken) en heb er sindsdien veel minder last van.
Kan ook een gedacht zijn maar het is minder nu. is de laatste 3 weken +- 2 keer voorgevallen.
In de winter heeft hij dit nog erger. Ik denk ook dat het gelinkt is aan het soort diesel dat je tankt, want de laatste keer heb ik super goedkope getankt en na lange tijd viel dit fenomeen mij terug op! Ik deed zelfs opvallend minder kilometers met dat goedkoop spul!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk BerichtenIdem hier! Ik dacht dat ik de enige was. Probleem verhelpt zich door opnieuw te starten
In de winter heeft hij dit nog erger. Ik denk ook dat het gelinkt is aan het soort diesel dat je tankt, want de laatste keer heb ik super goedkope getankt en na lange tijd viel dit fenomeen mij terug op! Ik deed zelfs opvallend minder kilometers met dat goedkoop spul!
Die kopen tankoverschotten op en gooien alles bij elkaar, tanks worden niet onderhouden wat condens met zich meebrengt.
Die condens loopt gewoon mee in de diesel.
Goedkoop wordt zo op termijn duurkoop !
Ik tank alleen maar Shell en heb 0,0 problemen.
Comment
Comment