Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
    Hebde gij da ook in de winter da hij niet wil trekken??? Ik heb da de eerste 100m dan reageert de gas en turbo precies niet. Na 100m schiet hij dan ineens vooruit en merk je er niks meer van. Enkel als het vriest heeft hij daar last van. Bij de dealer vonden ze niks speciaals. Natuurlijk heeft hij het daar dan ook nooit want het moet vriezen en ne nacht stilstaan.
    Heb gehoord dat het vermogen van de auto beperkt wordt bij koude start om schade te voorkomen aan de motor als je toch voluit wil gaan.. eens de motor warmer is kan je over het volledige vermogen beschikken.. enkel van horen zeggen van een collega die wel iets afweet van autos...
    Opel Kadett B 1100 1972; Opel Kadett E 1300 85 pk 1986; Opel Astra Break G 1800 Elegance 115pk 1999; Opel Vectra C GTS 1.9 CDTI Cosmo 120pk 2004;
    Opel Astra J ST 1.7 CDTI Cosmo 130pk 2013 (huidig)

Comment

• ja maar dat is echt niet normaal hoor. Zelfs gevaarlijk, als je vlot wil wegrijden op een grote baan, dan wil dat ding ineens niet harder dan 25
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• ja 25 km/u is niet normaal... heb dat tegengekomen met mijn Vectra... de EGR kleppen die niet meer naar behoren werkten als je wil gas geven en je gaat niet meer vooruit is bangelijk en verdomd frustrerend
        Opel Kadett B 1100 1972; Opel Kadett E 1300 85 pk 1986; Opel Astra Break G 1800 Elegance 115pk 1999; Opel Vectra C GTS 1.9 CDTI Cosmo 120pk 2004;
        Opel Astra J ST 1.7 CDTI Cosmo 130pk 2013 (huidig)

Comment

• Ik kreeg gisteren bij het starten de melding "koelvloeistofniveau te laag". Eens ff gekeken en het reservoir zat nog maar half vol. Met flesjeswater weer volgekapt. Toch iets om in de gaten te houden. Iemand hier nog ervaring mee?
          Last edited by prins207; 12/08/2013, 14:48.
          2012 Opel Astra ST Ecoflex
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Plasje onder de wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
              Plasje onder de wagen?
              Niks. Heb 2x gekeken en vloer is kurkdroog.
              2012 Opel Astra ST Ecoflex
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Misschien door de hogere temperaturen en opstaande airco dat er meer koelvloeistof is 'geconsumeerd'?
                Ik heb het een keer voor gehad met mijn vorige dat het erop kwam dat ik moest bijvullen, maar zolang je tussen min en max staat is het ok.

Comment

• Heb de koelvloeistof al 2 keer moeten laten bijvullen, heb er ondertussen 60.000km op staan.

Vandaag op onderhoud en het nog even vermeld, ze hebben een druktest gedaan maar geen lekken gevonden.
                  Ik zat met waterinsijpeling aan de achterklep, het water kwam blijkbaar via het 3de remlicht.

Bluetooth had reeds recentse software waardoor mijn probleem van de contact sync niet opgelost is :-(

Comment

• Heeft er iemand een foto om te tonen hoe donker de donker getinte ruiten achteraan zijn bij een astra break? Is da echt zwart of eerder iets donkerder?

Comment

• Hey, ik rij met een opel astra sports tourer met de 1.4 en 140 pk. Ik heb hem van maart 2012 en heb slechts 14.000 km en heb al twee maal melding gehad van te laag koelvloeistof gehalte. Werd in de garage al twee keer onder druk gezet zonder een gaatje te vinden. Verder heb ik een probleem met de centrale vergrendeling de auto leeft op zichzelf en doet de deuren op 1 minuut soms 7 keer open en toe. Verder ben ik zeer tevreden met de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
                        Heeft er iemand een foto om te tonen hoe donker de donker getinte ruiten achteraan zijn bij een astra break? Is da echt zwart of eerder iets donkerder?
                        2012-02-04 11.46.11.jpg
                        astra 008.jpg

2 keer met verschillende lichtinval,
                        ze zijn dus niet zwart.

Comment

• zijn da originele deurstrips??
                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Thx.
                            Mocht wel een tikeltje donkerder.
                            Heb da besteld op de mijne zondr echt te kijken goe dat er dan uitziet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                              zijn da originele deurstrips??
                              Ja, en blij dat ik ze heb, anders had mijn deur er al lief uitgezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
                                Thx.
                                Mocht wel een tikeltje donkerder.
                                Heb da besteld op de mijne zondr echt te kijken goe dat er dan uitziet...
                                Ze hadden mss wel een beetje donkerder mogen zijn, maar je moet toch al goed kijken om iets binnenin te zien (afhankelijk hoe de lichtinval is).

Comment

• Ik heb hem van donderdag en hij rijd zalig ik ben er zondag mee naar de ardennen gereden en dinsdag terug en met mijn 635 km heb ik ong. 6.2 L /100km verbruikt voor en automaat vind ik dat niet slecht , ik heb wel met de CC gereden , de 31ste ga ik ermee naar Oostenrijk en zal eens zien wat hij dan doet, word vervolgd ,

Comment

• foto's !!!!

Comment

• ik heb geprobeerd maar het lukt niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                                        ik heb geprobeerd maar het lukt niet
                                        foto uploaden via http://www.tinypic.com

Na het uploaden krijg je een paar linken. Daarvan met je de link nemen die begint met [IMG]........[/IMG]
                                        en die link moet je hier posten, en tadaaa, daar is je foto

Comment

• Comment

Working...
                                          X