allez tis gelukt met dank aan Bjorn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Prachtig! Dashboard is zéér schoon in de 2 kleuren!DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darky_111 Bekijk Berichtenzeer mooie sportstourer. 6.2 verbruik valt enorm goed mee, ik zit over de 8 liter (wel manuele bak) Waar komen eingelijk die chroom deurgrepen vandaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darky_111 Bekijk Berichtenzeer mooie sportstourer. 6.2 verbruik valt enorm goed mee, ik zit over de 8 liter (wel manuele bak) Waar komen eingelijk die chroom deurgrepen vandaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenStandaard op de Cosmo-uitvoering
Comment
-
hallo stevie, jouw artikel op dit forum heeft mij uitstekend geholpen. Ik werd ook van kastje naar muur gestuurd met zgn software issue, maar bleek dat ik een scheurtje had in turboslang, wervelklep van inlaatspruitstuk kapot en nadat dit was gemaakt nog altijd slecht lopende Insignia en noodloopproblemen tijdens snelweg (deellast). Ik heb nu zelf de EGR afgedopt met stuk blik ertussen en auto rijdt nu goed...krijg alleen inderdaad motorstoringslampje van uitlaasgasfoutmelding...egr. Kan er nog mee rijden, maar weet niet of auto straks weer in noodloop gaat vanwege motormanagement lampje. Met de stekker los van de egr, gind de auto na verloop van tijd ook in de noodloop...vanwege motormgt lampje waarschijnlijk. Jij zegt dat die man 3 gaatjes erin had gemaakt...dus er gaan nog altijd vieze roet uitlaatgassen naar inlaatspruitstuk bij jou, alleen veel minder???? werkt dit echt...hoe groot zijn die gaatjes? auto loopt nog altijd ok?
bvd marco
Comment
-
We zullen zo meteen is naar de garage vertrekken voor zijn grote onderhoud van 90.000km. Binnen 2 weken vertrek ik naar Italië dus wil ik dat hij tip top in orde staat!DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenWe zullen zo meteen is naar de garage vertrekken voor zijn grote onderhoud van 90.000km. Binnen 2 weken vertrek ik naar Italië dus wil ik dat hij tip top in orde staat!
Comment
-
Zwijg stil. De drang is al groot geweest om een offerte te laten maken. Maar dat zal ik maar laten :pDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Laat da mer zijn, want voor ik het weet staat er een handtekening onder die offerte en dan kost het wel geld
Heeft er iemand eigen een foto van een Astra Sports Tourer met spatlappen? Ik zou er graag steken onder de mijne aangezien er altyd pek en toestanden onderaan mijn bumper hangt en er dit super moeilijk afgaat. Heb ze op Originalcarparts gevonden. Origineel van Opel voor + achter voor 53€. Bij Opel zelf kosten de achterste alleen al 70€ de afzetters :p.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
iemand die mij kan vertellen of er verschil in beenruimte is voor de bestuurder tussen de Opel Astra H break en de Opel Astra J Tourer?
Ik rij nu tijdelijk rond met een Vectra GTS, wat mij qua beenruimte goed uitkomt. (wel wat motorproblemen die blijkbaar moeilijk op te lossen zijn...).
Onlangs met de Astra H van een collega moeten rijden en ik zat zeer benepen achter het dashboard. Ik hoop dat dit in de Astra J niet het geval gaat zijn... aangezien dat waarschijnlijk mijn definitieve wagen gaat worden.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichteniemand die mij kan vertellen of er verschil in beenruimte is voor de bestuurder tussen de Opel Astra H break en de Opel Astra J Tourer?
Ik rij nu tijdelijk rond met een Vectra GTS, wat mij qua beenruimte goed uitkomt. (wel wat motorproblemen die blijkbaar moeilijk op te lossen zijn...).
Onlangs met de Astra H van een collega moeten rijden en ik zat zeer benepen achter het dashboard. Ik hoop dat dit in de Astra J niet het geval gaat zijn... aangezien dat waarschijnlijk mijn definitieve wagen gaat worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonne c. Bekijk Berichtenheeft de astra J 2011 ecoflex 1.7 dezelfde motor als de huidige astra J 1.7 niet ecoflex?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichteniemand die mij kan vertellen of er verschil in beenruimte is voor de bestuurder tussen de Opel Astra H break en de Opel Astra J Tourer?
Onlangs met de Astra H van een collega moeten rijden en ik zat zeer benepen achter het dashboard. Ik hoop dat dit in de Astra J niet het geval gaat zijn... aangezien dat waarschijnlijk mijn definitieve wagen gaat worden.
Vooraan plaats zat, achteraan is het toch krappe beenruimte voor een volwassen persoon als ik men zetel op de normale stand zet. Ze hadden beter de achterzetels 5cm achteruit geplaatst en iets minder kofferruimte gegeven.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Iemand ne foto van ne Astra Sports Tourer mee spatlappen? Ik vind er nergens geenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenPrachtig! Dashboard is zéér schoon in de 2 kleuren!
Comment
Comment