Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
op ne gewone hatchback valt da toch mee precies
En op nen Insignia Sports Tourer precies ook
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Goed gegokt , en qua kwaliteit ook nooit goed geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenIemand ne foto van ne Astra Sports Tourer mee spatlappen? Ik vind er nergens geen
Ik denk mij te herinneren dat de spatlappen niet gaan in combinatie met OPC line.
Ben er wel niet meer zeker van.
Gr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SDE Bekijk BerichtenBjorn,
Ik denk mij te herinneren dat de spatlappen niet gaan in combinatie met OPC line.
Ben er wel niet meer zeker van.
Gr.
Comment
-
Idd ik heb geen OPC line, ofwel moet het er onderwegen ergens afgedonderd zijnDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Mijn Astra heeft net zijn eerste onderhoud achter de rug. Ik had in de garage ook gevraagd of het mogelijk was om de eco modus uit te zetten bij het starten van de motor, standaard staat dit aan en ik zet het toch altijd uit. Maar volgens de garage zou dit niet mogelijk zijn?
Ik dacht hier eens ergens gelezen te hebben dat je dit zelf ook kon bekomen?
Comment
-
Het verbruik blijft me bij de mijne wel verbazen. Overal lees je dat de nieuwere Opels te zwaar zijn, en dat dat gewicht invloed heeft op het verbruik. Nu net gaan tanken en 935km gebold met 47.44 liter diesel. Gemeten aan de pomp is dit 5.07L/100 km.
Met mijn ex VW Polo 1.9 SDI (1000kg)zat ik rond de 5.4 liter.
Comment
-
Hier nog steeds dik tevreden na 48000km. Ik schommel ook altijd rond de 5 liter. Recent de wagen verwend met Irmscher matjes en binnenkort wordt hij nog eens gedetailed.
Comment
-
90.000km 5,9l/100 km. dinsdag morgend vertrek ik ermee naae Italië. Ben ne keer benieuwd hoe hem in de bergen ga zijn.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten90.000km 5,9l/100 km. dinsdag morgend vertrek ik ermee naae Italië. Ben ne keer benieuwd hoe hem in de bergen ga zijn.
En ikke naar Oostenrijk , Zell am See , zal ook eens zien wat dit gaat worden heb nu 800 km tegen dat ik terug kom zal hij al wat losser zijn
Comment
-
Iemand ervaring met onderstaande winterbanden op een Astra Sports Tourer Sport (1.4 Turbo / 140Pk)
Continental Winter Contact TS830P - 205/60 R16 - 96H
Dunlop SP Wintersport 4D - 205/60 R16 - 92H
Michelin Alpin A4 - 205/60 R16 - 92H
Goodyear Ultra Grip Performance-2-205 / 60 R16 - 92H
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mlt Bekijk BerichtenIemand ervaring met onderstaande winterbanden op een Astra Sports Tourer Sport (1.4 Turbo / 140Pk)
Goodyear Ultra Grip Performance-2-205 / 60 R16 - 92H
Zijn wat aan de harde kant maar doen wat ze moeten doen.
Zou ze waarschijnlijk terug aanschaffen.
Comment
-
Dunlop/Michelin & Goodyear zit je altijd goed mee.
Continental geen fan van.
ik heb de semperit speed-grip 2 banden (16'ers) en ik ben meer dan tevreden van - liggen ook op mn broer zn auto (astra H).
Onze pa de michelins voor zijne astra H en ook meer dan content van kortom je keuzes zijn niet slecht (y)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mlt Bekijk BerichtenIemand ervaring met onderstaande winterbanden op een Astra Sports Tourer Sport (1.4 Turbo / 140Pk)
Goodyear Ultra Grip Performance-2-205 / 60 R16 - 92HTeil 2 des großen Winterreifen-Tests 2012 von AUTO BILD: Welcher der 15 Final-Kandidaten wird Testsieger in der Dimension 205/55 R 16?
Top 3 volgens Autobild:
1: Continental
2: Bridgestone
3: Michelin
Op de onze hebben we Kleber Krisalp liggen, maar afblijven van die. Veel te veel onderstuur.
Winterbanden besteld bij de Opel dealer. Volgens de folder zouden er Semperits onder liggen, maar was Kleber.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten90.000km 5,9l/100 km. dinsdag morgend vertrek ik ermee naae Italië. Ben ne keer benieuwd hoe hem in de bergen ga zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichteniemand die mij kan vertellen of er verschil in beenruimte is voor de bestuurder tussen de Opel Astra H break en de Opel Astra J Tourer?
Ik rij nu tijdelijk rond met een Vectra GTS, wat mij qua beenruimte goed uitkomt. (wel wat motorproblemen die blijkbaar moeilijk op te lossen zijn...).
Onlangs met de Astra H van een collega moeten rijden en ik zat zeer benepen achter het dashboard. Ik hoop dat dit in de Astra J niet het geval gaat zijn... aangezien dat waarschijnlijk mijn definitieve wagen gaat worden.
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board ExpressOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten@ Goossens Bjorn ierzie als je wilt weten welk weer het is waar je naar toe gaat http://www.xcweather.co.uk/forecast en die is redelijk accuraat hoor een goeie reis nog
Merci, wij trekken eerst een dag naar Rust (Europapark) en daarna rijden we door naar Leifers (Bolzano) en trekken we de dollemieten in . Zwemmen zal er precies nimmer inzitten met 21°CDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
Comment