Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenMerci, wij trekken eerst een dag naar Rust (Europapark) en daarna rijden we door naar Leifers (Bolzano) en trekken we de dollemieten in . Zwemmen zal er precies nimmer inzitten met 21°C
Heb dit niet met de astra gedaan maar met m'n mobilhome. Is weer iets anders om 2200 meter hoog te klimmen met 3500 kg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenHa Pol, die ken ik van ergens
Comment
-
Mijn vader is deze week zijn nieuwe Opel gaan halen en ik had gevraagd terloops eens te vragen naar enkele Opel Astra stockwagens (1.4T 120pk).
Hij heeft enkele printouts meegekregen en het zijn best wel leuke kortingen van 6000 euro.
Nu staan hier bij alle 3 de wagens enkele packs op "Launch Pack 1" + "Launch Pack 2" + "Silver Pack".
Ik vind wel informatie over gewoon het "Launch Pack" maar verder niets. Misschien laten mijn Google-vaardigheden mij een beetje in de steek.
Heeft iemand meer informatie over deze 3 packs? En ik vermoed dat dit pre-facelift modellen zullen zijn aangezien de launch packs?
Ik ga woensdag eens naar de garage maar ik wou toch al een beetje meer info voor ik naar daar ga.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ronin Bekijk BerichtenMijn vader is deze week zijn nieuwe Opel gaan halen en ik had gevraagd terloops eens te vragen naar enkele Opel Astra stockwagens (1.4T 120pk).
Hij heeft enkele printouts meegekregen en het zijn best wel leuke kortingen van 6000 euro.
Nu staan hier bij alle 3 de wagens enkele packs op "Launch Pack 1" + "Launch Pack 2" + "Silver Pack".
Ik vind wel informatie over gewoon het "Launch Pack" maar verder niets. Misschien laten mijn Google-vaardigheden mij een beetje in de steek.
Heeft iemand meer informatie over deze 3 packs? En ik vermoed dat dit pre-facelift modellen zullen zijn aangezien de launch packs?
Ik ga woensdag eens naar de garage maar ik wou toch al een beetje meer info voor ik naar daar ga.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenWel Wim, slurpend benzinemonster vervangen zie ik ?
even stout geweest en hier (in het verkeerde topic) de foto's gepost :
sorry...astrabezitters ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ronin Bekijk BerichtenMijn vader is deze week zijn nieuwe Opel gaan halen en ik had gevraagd terloops eens te vragen naar enkele Opel Astra stockwagens (1.4T 120pk).
launch pack 1 is wellicht metaalkleur, lederen stuurwiel, mistlampen... ; 2 is dan velgen of wat nu connect pack is (?), maar ook dit is afhankelijk van de uitvoering
Comment
-
Ik heb mijn Astra nu een paar dagen in bezit.
Ik heb wat problemen met het vinden van een goeie zitpositie.
Ik heb de sportstoelen besteld (6 voudig instelbaar), maar ik ondervind last aan mijn onderrug.
Iemand tips hoe ik de beste zitpositie kan vinden?
Ik kom uit een Ford C-Max en daar is het zitvlak vlak, terwijl in de Astra het zitvlak wat geheld naar achter is. Misschien komt het daardoor?
Ik heb mijn rugleuning al wat schuiner naar achter gezet, maar weet mij precies geen raad met de lendensteun.
Iemand tips?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk BerichtenIk heb mijn Astra nu een paar dagen in bezit.
Ik heb wat problemen met het vinden van een goeie zitpositie.
Ik heb de sportstoelen besteld (6 voudig instelbaar), maar ik ondervind last aan mijn onderrug.
Iemand tips hoe ik de beste zitpositie kan vinden?
Ik kom uit een Ford C-Max en daar is het zitvlak vlak, terwijl in de Astra het zitvlak wat geheld naar achter is. Misschien komt het daardoor?
Ik heb mijn rugleuning al wat schuiner naar achter gezet, maar weet mij precies geen raad met de lendensteun.
Iemand tips?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk BerichtenJa heb da al maximaal gedaan. Ik denk dat het de lendensteun is die het hem doet. Hoe zetten jullie dat?
Comment
-
Ik heb een vraagje , ik ben juist terug van Oostenrijk en zal volgende week de verbruikscijfers plaatsen als ik maandag getankt heb, maar ik heb iets raars met mijn navi, ik stopte in duitsland op een parking om een boterhammetje te eten en toen ik weer wilde starten kreeg ik geen gegevens meer door, het vrouwtje zei " je bent van de digitale weg af " whatever that means en op de bovenkant stond " van de weg " en er kwam een soort oranje windwijzer op de linkerhelft ,en toen ik thuis kwam stond nog altijd het kaartje met de parking er op waar ik gestopt had en dan nog iets , staan op de SD-kaart ook de tankstations en restaurants en parkings enz. op , want ik kan daar niks van vinden , ik wilde de dichtstbijzijnde tankstation oproepen maar kon daar niks van vinden , op mijn Miootje kan ik ze zelfs per merk opzoeken en als ik er op klikte leidde hij mij er naartoe ?? Ik, hoop dat iemand raad heeft voor mij want ik ben toch een klein beetje gefrustreerd hoor dank bij voorbaat,
Comment
-
De Navi 900?
Heel af en toe is deze bij mij ook de kluts kwijt. Meestal op te lossen door motor stil te leggen, sleutel verwijderen en weer starten.
Bij de mijne kan je kiezen op basis van brandstofketen, allez toch in BE, in het buitenland nog niet getest.
Comment
-
ook de navi 900, same shit ! , maar ik heb wel een ander vraagje lang geleden trouwens dat ik nog iets heb gepost , of dat ik zelf eens ben komen kijken ! zomer é :d
nu mijn vraag é , ik hoor als ik rijd een raar geluid vanvoor precies van aan mijn remmen , iets dat schuurt, en als ik rem is het weg kan dit een blokje zijn dat blijft hangen of is mijn remschijf krom , ik heb 51000 km en ik moet normaal gezien pas binnen 3 maanden op onderhoud ! wat kan dit zijn kenners :p ?? groetjes
Comment
-
Ook al meegemaakt met mijn Navi 900.
Was toen in Roermond. Hij probeerde mij ergens in te sturen wat ondertussen niet meer kan en bij het herbereken is het mis gegaan.
Had ook het kompas staan en de pijl gaf aan dat ik naast de weg aan het rijden was (zie foto)
WP_20130309_011.jpg.
Heb mij aan de kant gezet, auto stil gelegd en gesloten. Na een halve minuut terug open gedaan en opnieuw gestart. Probleem was er nog steeds.
Toen we aankwamen aan de shopping ginder, had ik hem ingesteld om terug naar huis te rijden. Toen wou hij de navigatie starten aan de andere kant van de stad. (zie foto)
WP_20130309_013.jpg
Geen idee hoe hij daar bij komt...
Toen we een uur of twee later effectief naar huis gingen vertrekken, was alles terug normaal.
Nadien naar de dealer geweest en die heeft alle updates geïnstalleerd.
Probleem heeft zich niet meer voor gedaan, maar ik durf ook niet te zeggen dat de updates geholpen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bsomers Bekijk Berichtennu mijn vraag é , ik hoor als ik rijd een raar geluid vanvoor precies van aan mijn remmen , iets dat schuurt, en als ik rem is het weg kan dit een blokje zijn dat blijft hangen of is mijn remschijf krom , ik heb 51000 km en ik moet normaal gezien pas binnen 3 maanden op onderhoud ! wat kan dit zijn kenners :p ?? groetjes
Comment
Comment