Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is er echt niemand die weet of dat er POI'S opstaan of moet je dat er zelf opzetten zo ja hoe doe je dat dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
      Is er echt niemand die weet of dat er POI'S opstaan of moet je dat er zelf opzetten zo ja hoe doe je dat dan
      bij mij staan ze erop

info voor het importeren van poi's: http://www.speedcamupdates.com/Opel-Navi-900

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
        Is er echt niemand die weet of dat er POI'S opstaan of moet je dat er zelf opzetten zo ja hoe doe je dat dan
        POI's staan erop.

En hier leer je hoe je er nog bij moet zetten : http://www.opel-forum.nl/viewtopic.p...1386&start=125

Comment

• Zoals in een ander draadje vermeld, ben ik gisteren mijn Astra J gaan ophalen. Is een G2 certified van 10 maand oud met 22000 km, maar dus echt als nieuw, geen krasje, enkel klein beetje steenslag (wat na een paar weken zelfs met een nieuwe sowieso onvermijdelijk is). Ruikt als een nieuwe ook
          M'n vorige was een Astra H break Enjoy 1.9CDTI met 120 pk, Metro kleur. Nu dus een Astra J Sports Tourer, facelift model, 1.7CDTI 110pk Ecoflex, Carbon Black, Enjoy met connect pack en nog wat opties zoals boordcomputer, tractiecontrole, 17-inch wielen (RTN)...
          Ikke content !
          Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
            Zoals in een ander draadje vermeld, ben ik gisteren mijn Astra J gaan ophalen. Is een G2 certified van 10 maand oud met 22000 km, maar dus echt als nieuw, geen krasje, enkel klein beetje steenslag (wat na een paar weken zelfs met een nieuwe sowieso onvermijdelijk is). Ruikt als een nieuwe ook
            M'n vorige was een Astra H break Enjoy 1.9CDTI met 120 pk, Metro kleur. Nu dus een Astra J Sports Tourer, facelift model, 1.7CDTI 110pk Ecoflex, Carbon Black, Enjoy met connect pack en nog wat opties zoals boordcomputer, tractiecontrole, 17-inch wielen (RTN)...
            Ikke content !
            Da zal wel !
            Veilige kilometers gewenst !

Comment

• Zo net terug van Italië en 4000km gereden op 1.5week tijd. Goe gebolt dus MAAR....... morgen naar de garage!!!!! Kheb dus WEER kromme remschijven!! 7500km geleden zijn er splinternieuwe geplaatst omdat de vorige ook krom waren. Dit is nu al de 3de keer op korte tijd! Ik heb het altijd als ik héél lang met de auto rijd dat ze van de ene op de andere keer krom staan. 800km op de autosnelweg, praktisch niet moeten remmen, geen regen en dan neemt ge de afrit van de snelweg en dan schud hij weer kei hevig in ze stuur! Daar krijgt ge het dus echt schijt van, was ne flinke domper op de vakantievreugde. Morgen mag ik om 13u naar de garage maar ze moeten niet denken dat ik 1€ ga betalen voor een herstelling, ook al vallen remmen onder slijtage onderdelen. Ik had al een telefoontje vanuit Italië gedaan dat ik NIET blij was. En ze weten dat ik geen simpele ben dus.... Ik had de vorige keer al gezegd dat ze moeten kijken dat er iets aan de remmen scheelde doordat de schijven warm worden. Maar alles was normaal volgens hun. Pech gehad zeiden ze. Maar 3 keer op korte tijd is geen pech meer.
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Vraagje over de sfeerverlichting onder de versnellingspook : zit dit ook al op de Enjoy of is dit enkel op de duurdere versies ?
                Heb gemerkt dat deze niet brandt wanneer de lichten branden...

Edit : dit zou normaal op de Enjoy standaard zijn, maar blijkbaar sedert de facelift versie niet meer ?? Toch wel vreemd...
                Last edited by Kaneda; 13/09/2013, 12:20.

Comment

Vraagje over de sfeerverlichting onder de versnellingspook : zit dit ook al op de Enjoy of is dit enkel op de duurdere versies ?

Edit : dit zou normaal op de Enjoy standaard zijn, maar blijkbaar sedert de facelift versie niet meer ?? Toch wel vreemd...
                  Ik dacht enkel op een cosmo.

Comment

• Op mijn sport facelift is het ook aanwezig!
                    Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Schijven staan idd weer zo krom als een hak volgens de garage. Maar da wist ik dus al. Schijven worden gelukkig vervangen onder garantie na wat gediscussieer. Dikke pluim alweer dus voor garage Barto voor hun moeite! Ik heb helaas geen ezel staan die geld schijt! Ben ni van plan elke maand nieuwe schijven te betalen. Nu kan ik binnen 2 weken met een gerust hart naar Frankrijk vertrekken
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Moet vanavond weer naar garage, mijn pa gaat zijn Meriva Cosmo ophalen (1.7CDTI 110pk). Ook een G2 van minder dan een jaar oud. In december 2012 mijn vrouw een G2 Corsa Ecoflex 1.3 95pk. Die garagist mag toch wel ne keer trakteren, denk ik
                        Enfin, back on topic : 'k zal 't vanavond eens vragen of die pookverlichting ook al op de Enjoy zit. 'k Vind het niet erg moest ik het niet hebben, maar als 't standaard is op de Enjoy wil ik wel dat 't werkt...
                        Maar over je Sport : ik zie in de configurator enkel Essentia, Enjoy Active, Design Edition, Cosmo en Bi-turbo staan voor de uitvoering. Waarschijnlijk is de Sport vanaf de Facelift vervangen door de Design Edition ?

Comment

Vraagje over de sfeerverlichting onder de versnellingspook : zit dit ook al op de Enjoy of is dit enkel op de duurdere versies ?

Mijn Enjoy van 2011 heeft deze verlichting wel.

Comment

die verlichting zat vroeger op de enjoy, maar nu niet meer
                            Ik heb die verlichting op mijn enjoy al laten vervangen. Ze brandde ook maar soms

Comment

• Beste garagist die daarstraks mijn remschijven geplaatst heeft en blijkbaar hier ook op het forum rond doolt. Ik word nu niet bepaald graag "LUL" genoemd als klant..... Dieje dashcam hangt er met reden in... Misschien voor mensen zoals u. Ik heb volgens mij het volste recht als klant om mijn beklag te doen als ik niet tevreden ben. En als ik met de verantwoordelijke overeen ben gekomen dat de remschijven onder garantie worden vervangen dan is het niet anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                Beste garagist die daarstraks mijn remschijven geplaatst heeft en blijkbaar hier ook op het forum rond doolt. Ik word nu niet bepaald graag "LUL" genoemd als klant..... Dieje dashcam hangt er met reden in... Misschien voor mensen zoals u. Ik heb volgens mij het volste recht als klant om mijn beklag te doen als ik niet tevreden ben. En als ik met de verantwoordelijke overeen ben gekomen dat de remschijven onder garantie worden vervangen dan is het niet anders.
                                Ook wel een sappig verhaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turbodiesel Bekijk Berichten
                                  Mijn Enjoy van 2011 heeft deze verlichting wel.
                                  Op mijn Meriva B Enjoy zit die verlichting ook standaard.

Comment

• Gevraagd aan de garagist, hij bevestigt dat vóór de facelift de Enjoy dit wél had, na de facelift niet meer. Vreemde, compleet onlogische beslissing van Opel, vind ik...
                                    Nu ja, niet erg hoor, supertevreden met mijn Astra. Nogmaals, hemelsbreed verschil met de Astra H !
                                    Last edited by Kaneda; 13/09/2013, 22:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                      Beste garagist die daarstraks mijn remschijven geplaatst heeft en blijkbaar hier ook op het forum rond doolt. Ik word nu niet bepaald graag "LUL" genoemd als klant..... Dieje dashcam hangt er met reden in... Misschien voor mensen zoals u. Ik heb volgens mij het volste recht als klant om mijn beklag te doen als ik niet tevreden ben. En als ik met de verantwoordelijke overeen ben gekomen dat de remschijven onder garantie worden vervangen dan is het niet anders.
                                      meende da nu echt?
                                      eigenlijk wel dik geslaagd - teruggaan en even een confrontatie opzoeken

Comment

• Hoe stel je het thuisadres in bij een SD 900 Navi. Deze optie wordt nooit actief, welke instellingen ook het lukt me niet om deze optie te gebruiken???
                                        Iemand ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mdr3939 Bekijk Berichten
                                          Hoe stel je het thuisadres in bij een SD 900 Navi. Deze optie wordt nooit actief, welke instellingen ook het lukt me niet om deze optie te gebruiken???
                                          Iemand ???
                                          Bij mij kan ik da gewoon via de instellingen doen.
                                          Misschien eens proberen met uw adres op te slaan en dat je dan kan kiezen "als thuisadres" ?

Comment

Working...
                                          X