Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De onze is een jaar geworden.

Heeft eerste onderhoud achter de rug. Kostte 90 euro. MyOpel korting kregen we niet omdat dat enkel voor accessoires is, zeiden ze, en omdat hun onderhoudsprijzen al heel laag zijn.

Overigens nog steeds tevreden van de Astra, ook al doet ie bijna geen kilometers meer (2500km laatste 4 maanden).

Comment

• Mijne trekhaak is niet origineel en achteraf bijgeplaatst, als ik de pinker op zet dan pinkt hij ook 6X.

Net terug van een mid-weekje vissen in Frankrijk. Wie zegt dat er geen plaats heeft is in een Astra die heeft het wel mis. Hij zat echt tot aan het dak gevuld! Ik heb hem net zen bad gegeven want ik kon het niet meer aanzien

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
        .

idd. 10mm om precies te zijn
        Vandaag langs de garage geweest, een van de mannen gesproken en die heeft mij vriendelijk uitgelegd en getoond dat er bij ecoflex 2 rubberen lapjes onder de voorbumper voor de voorwielen hangen om de luchtweerstand samen te persen en te kanaliseren... Dit zorgt dus voor het gesleep en niet de bumper.
        Ook vroeg ik of ze coming home konden activeren maar na een half uurtje proberen bleek dat het niet ging omdat ik geen automatische lichten heb... Litertje olie er gratis nog bij gehad ook dus hier een tevreden klant ! Was wel lastig toen ik mijn astra zag in een nieuwere Design versie . Had ook witte lak zwart dak, zwarte spiegels, zwarte velgen MAAR wel chrome sierstrippen en verdonkerde lichten achteraan En chrome zwarte afwerking binnenin met sfeerlicht in deur en pook :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
          Iemand een idee of je die bluetoothfunctie achteraf kunt installeren?
          Ik heb deze optie om handsfree te pakken bij mijn bestelling geannuleerd (beetje snoeien in het budget toen).
          Heb er nu wel spijt van.

Accessoires op belgische site kan ik even niet openen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk Berichten
            http://www.opel-accessories.com/nl-N..._kits/13336588

Accessoires op belgische site kan ik even niet openen...
            Super, steeds overgekeken denk ik.
            Ik spring wel een keer bij de dealer binnen.

Comment

• @BjornGoossens: wat gevangen?

Ik sta ook altijd versteld wat ik in mijn 'hot hatch' krijg. Record is gordijnstang van 2.75. Alleen moest daarvoor de voorste passagiersstoel in 'johnnystand' (lees: hoek van 120°).

Comment

• Neen helaas visloos gebleven... juist ne "Zeelt" maar da is ni wa we moeste hebben. We hadden eerder gehoopt op karper van 25kg . Volgend jaar weer proberen...
                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• hehe ik ken dat, tot aan het dak vol, 4 passagiers en dan tegen 160km/h over de E40 en E25 naar de Ardennen. En dat met een 1.3-ke.

Een van de passagiers kon niet geloven dat het maar een 1.3 cdti was. Enkel de hellingen na Luik waren iets lastiger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                    Iemand een idee of je die bluetoothfunctie achteraf kunt installeren?
                    Ik heb deze optie om handsfree te pakken bij mijn bestelling geannuleerd (beetje snoeien in het budget toen).
                    Heb er nu wel spijt van.
                    ja en kan ook van opel maar dat is altijd een aftermarket set en komt niet mee op je scherm (apart bedieningsmodule)..
                    Origineel kan maar hangt af van bepaalde factoren en is niet gemakkelijk..

Comment

• Ik heb er nog altyd een Parrot CK3100 in hangen die de bleutooth vervangt en ik ben daar nog altyd zéér tevreden van.

Comment

• Is het al iemand opgevallen dat de nieuwe peugeot 308 enorm hard lijkt op de astra J facelift?

Last edited by ; 12/10/2013, 05:45. Reden: linkje

Comment

• Net eens de buurjongen zijn facelift astra break gaan bekijken , aangenaam verrast door deze wagen . Een zwarte met verduisterde ruiten en achterlichten en cromè line + goed zittende sportzeteltjes . Wat mij opviel is dat de zijruiten vooraan ook sterk verduisterd zijn , toch weinig beenruimte achteraan voor een wagen van 4,70 m .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                            Net eens de buurjongen zijn facelift astra break gaan bekijken , aangenaam verrast door deze wagen . Een zwarte met verduisterde ruiten en achterlichten en cromè line + goed zittende sportzeteltjes . Wat mij opviel is dat de zijruiten vooraan ook sterk verduisterd zijn , toch weinig beenruimte achteraan voor een wagen van 4,70 m .
                            ondergewaarde auto en een vd mooiste in zijn segment en motorenpallet is ook aan het verniewen (moderniseren)!
                            Heel veel plezier beleeft aan de mijne!
                            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Wanneer komt die nieuwe diesel in de Astra te liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                                Wanneer komt die nieuwe diesel in de Astra te liggen?
                                Daar wordt nog nergens met een woord over gerept
                                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                                  Wanneer komt die nieuwe diesel in de Astra te liggen?
                                  Dat zal toch niet meer zo lang duren, hij zit al in de Zafira Tourer, de Meriva FL en zal eerstvolgend wel in de Astra komen, ik gok op de Astra's MY 2014 of Geneve 2014.
                                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Zijn der hier eigenlijk die nen Bi-fuel hebben?? Ik zijn zo is ne tijd aant zien geweest om er zo één te kopen. Maar als ge dan weer zie hoeveel meer die kost in aankoop, daarvoor kunt ge dan al héél véél diesel tanken.

Comment

• Ik heb led lampjes in mijn astra j drl's gestoken en ze branden wel maar ik krijg een foutmelding. Ik las ergens dat je gewoon twee draadjes moest verbinden aan de connector, weet er hier iemand iets meer over? Die draadjes zijn bij mij niet genummerd.

Ik ben iig tevreden van het resultaat!

Comment

• je hebt de verkeerde LED's gekocht. Je moet er hebben die geschikt zijn voor een CANBUS-systeem.
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ik heb LED's gehad voor canbus als nummerplaatverlichting. Ook deze bleven een foutmelding geven dus heb ik ze eruit gezwiert.

Comment

Working...
                                          X