Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aftermarket LED's zijn sowieso trouble. Ik heb er ook gehad als nummerplaatverlichting (van Pilot), na veertien dagen gaven ze al de geest, omgeruild in garantie, zelfde verhaal. Nog een poging gedaan, en uiteindelijk geen reactie meer gekregen van de leverancier. End of story for me, gewone buisjes er terug in.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Net een brief van Opel in de bus gevonden. Mijn Astra wordt naar de garage geroepen om een 'herprogrammering van het motorstuurapparaat' te doen. Het zou gaan over de Astra J 1.7 CDTI. Nog mensen al iets van gehoord?

Comment

• Is bij mij in augustus gedaan. Ze zagen dit toen hij binnen ging voor zijn groot onderhoud
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• vandaag ook in de bus gekregen. Zal deze update een verbetering zijn?

Comment

• Ik merk in ieder geval niks van verschil als daarvoor.
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ja, vandaag ook een brief gekregen. Vanavond pas in de brievenbus gekeken (na het werk), maar t'vrouw'ke had vanmiddag gebeld om een afspraak te maken voor zijn eerste onderhoud in ons bezit. Mogen donderdag naar de garage, maar zal morgen nog eens bellen ivm brief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeecee007 Bekijk Berichten
                Net een brief van Opel in de bus gevonden. Mijn Astra wordt naar de garage geroepen om een 'herprogrammering van het motorstuurapparaat' te doen. Het zou gaan over de Astra J 1.7 CDTI. Nog mensen al iets van gehoord?
                Yep, gisteren de brief ook ontvangen. Nu ben ik pas op onderhoud geweest begin oktober. Zal eens moeten navragen of ik de update ook nog nodig heb ofdat hij al gebeurd is.

Comment

• bij mij stond da bij op de factuur dat er een terugroepactie was gedaan.

Comment

• vandaag ook de brief gekregen ... met de 13-R-047 update .... de mijne is aangepast naar +- 160pk ... als ze aan gaan herprogrameren ... heb ik terug 110pk NIET DUS ... ik heb den Astra nu 2 jaar en heb er 34800km opstaan en rij al meer dan 30.000 km met de aanpassing ... De wagen is nu 2 weken uit garantie ... wat gebeurt er als ik de update NIET laat uitvoeren ? Als er iets grondigs mis zou zijn had ik dit al wel gemerkt zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tommie73 Bekijk Berichten
                      vandaag ook de brief gekregen ... met de 13-R-047 update .... de mijne is aangepast naar +- 160pk ... als ze aan gaan herprogrameren ... heb ik terug 110pk NIET DUS ... ik heb den Astra nu 2 jaar en heb er 34800km opstaan en rij al meer dan 30.000 km met de aanpassing ... De wagen is nu 2 weken uit garantie ... wat gebeurt er als ik de update NIET laat uitvoeren ? Als er iets grondigs mis zou zijn had ik dit al wel gemerkt zeker ?
                      Dan verlies je je garantie denk ik

Comment

• euh de wagen is reeds 2 jaar EN 2 weken ... garantie is voorbij ... zoals eerder vermeld ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichten
                          Is het al iemand opgevallen dat de nieuwe peugeot 308 enorm hard lijkt op de astra J facelift?

http://nl.peugeot.be/showroom/new-30...gepuurd-design
                          ja heeft er wel wat van weg... maar de citroen c4 langs achter lijkt ook erg hard op de astra en die kia ook.
                          Die peugeot vind ik ook best knap, de zijkant lijkt dan weer op een golf.

Comment

• Collega van mij heeft ook de brief in de bus gehad, blijkbaar zou het zijn om het verbruik en CO uitstoot te optimaliseren.. dus indien je uw wagen gechipt hebt, heeft dit geen nut
                            Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdeslyper Bekijk Berichten
                              Ik heb led lampjes in mijn astra j drl's gestoken en ze branden wel maar ik krijg een foutmelding. Ik las ergens dat je gewoon twee draadjes moest verbinden aan de connector, weet er hier iemand iets meer over? Die draadjes zijn bij mij niet genummerd.

Ik ben iig tevreden van het resultaat!

Ik heb deze http://dx.com/p/t20-3w-8000k-200lm-2...-12-14v-104057 gekocht voor mijn vrouw hare corsa. Geven geen foutmelding en ziet er supergoed uit.
                              En ook nog eens de goedkoopste van het net waarschijnlijk. Liggen binnen een drietal weken na bestelling gratis verstuurd bij je thuis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeecee007 Bekijk Berichten
                                Net een brief van Opel in de bus gevonden. Mijn Astra wordt naar de garage geroepen om een 'herprogrammering van het motorstuurapparaat' te doen. Het zou gaan over de Astra J 1.7 CDTI. Nog mensen al iets van gehoord?
                                Nog geen brief gekregen.
                                Ik ga ineens de AFL ook eens laten nakijken.
                                Regelmatig krijg ik lichtsignalen van tegenliggers...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                  Ik heb deze http://dx.com/p/t20-3w-8000k-200lm-2...-12-14v-104057 gekocht voor mijn vrouw hare corsa. Geven geen foutmelding en ziet er supergoed uit.
                                  En ook nog eens de goedkoopste van het net waarschijnlijk. Liggen binnen een drietal weken na bestelling gratis verstuurd bij je thuis.
                                  Interessant, bedankt voor de link. Gaan ze al lang mee bij jou?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdeslyper Bekijk Berichten
                                    Interessant, bedankt voor de link. Gaan ze al lang mee bij jou?
                                    Heb die begin juni geplaatst en die werken nog steeds

Comment

• dat dacht ik al .... wou het even bevestigd hebben thx !
                                      Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk Berichten
                                      Collega van mij heeft ook de brief in de bus gehad, blijkbaar zou het zijn om het verbruik en CO uitstoot te optimaliseren.. dus indien je uw wagen gechipt hebt, heeft dit geen nut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                        Nog geen brief gekregen.
                                        Ik ga ineens de AFL ook eens laten nakijken.
                                        Regelmatig krijg ik lichtsignalen van tegenliggers...
                                        Ik rij met een Zafira met AFL en krijg ook regelmatig lichtsignalen van tegenliggers. Volgens mij is er echter niets mis met mijn lichten. Denk dat ze gewoon denken dat mijn grootlichten opstaan omdat xenon-licht zo fel is. Ken verschillende mensen met xenon en ook zij krijgen regelmatig lichtsignalen...

Comment

• 13-R-047 update uitgevoerd ! ;-)

Comment

Working...
                                          X