Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De lijst die ik gepost heb geeft enkel "flitspaal 90 km/h", het is niet dat hij aangeeft hoeveel de snelheid is die je op die weg mag rijden zoals bij sommige draagbare gps'en.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Waarom wieldoppen?
      De stalen velgen zilver (laten) spuiten, en het ziet er veel beter uit dan die stomme deksels.
      Omdat hij er nu ZO uitziet

Ff tussen de regen door rap gewassen en zen winterbanden gestoken. Tzal het laatste seizoen zijn met de voorbanden denk ik, der zit nog een 3mm profiel op.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Zoals ik dus al zei, de stalen velgen zilver (laten ) spuiten, ziet er stukken beter uit dan die mottige deksels.
        Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Waarom wieldoppen?
        De stalen velgen zilver (laten) spuiten, en het ziet er veel beter uit dan die stomme deksels.
        Oei, maar 3 mm meer? Lijkt me al heel weinig voor een winterband.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Koop dan toch een niet-OEM velg en laat hierop winterbanden steken. Scheelt niet zo heel veel in prijs en het ziet er 100 keer beter uit dan die lelijke stalen dingen.

Comment

• Groefkes zijn nog overal aanwezig. Alst te grellig moest worden dan laat ik er dit seizoen al 2 nieuwe opleggen. Ik klop er toch ne originele wieldop op. Geen goede van spuiten enzo, tis mer ne stoeme stale velg.
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mdr3939 Bekijk Berichten
              Bij mij komt de snelheid er wel op. Zal er bij gelegenheid eens een pic van plaatsen als voorbeeld.
              Mag je inderdaad altijd laten zien en laten weten hoe dat erop komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                Groefkes zijn nog overal aanwezig. Alst te grellig moest worden dan laat ik er dit seizoen al 2 nieuwe opleggen. Ik klop er toch ne originele wieldop op. Geen goede van spuiten enzo, tis mer ne stoeme stale velg.
                plastidippen e:

Comment

• neejet, da blot volgens mij drekt af en zo een schoon velge om te plastidippen zijn da nu ook weer ni :p

Comment

• Als dat goed gedaan is zou plasti dip niet los mogen komen.

En zo zilver grijze stalen velgen zien er stukken beter uit dan zwarte, en al helemaal dan velgen met zo mottige deksel erop.
                    (uiteraard mijn persoonlijke mening)
                    Last edited by knight-rider; 02/11/2013, 19:36.
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                      Mag je inderdaad altijd laten zien en laten weten hoe dat erop komt.
                      Zoals beloofd hier een pic van hoe het er bij mij opkomt. Ik heb gewoon de eerder geposte werkwijze stap voor stap gevolgd.
                      tmp_373276268.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mdr3939 Bekijk Berichten
                        Zoals beloofd hier een pic van hoe het er bij mij opkomt. Ik heb gewoon de eerder geposte werkwijze stap voor stap gevolgd.
                        [ATTACH=CONFIG]100136[/ATTACH]
                        Tja, zo komt het er bij mij ook op.

Comment

• aan de mens met zijn injectoren die zijn vervangen, dit zou komen door de total naft, iemand dat ik ken heeft dit ook voor gehad met wel een andere auto. maar dealer zei wel degelijk dat dit komt door slechte naft !! ik gaan daar NOOIT tanken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bsomers Bekijk Berichten
                            aan de mens met zijn injectoren die zijn vervangen, dit zou komen door de total naft, iemand dat ik ken heeft dit ook voor gehad met wel een andere auto. maar dealer zei wel degelijk dat dit komt door slechte naft !! ik gaan daar NOOIT tanken.
                            Dat is larie. Alle merken van "naft" tanken uit een en hetzelfde vat. En waar staat dit vat?... In Antwerpen. Wie begeert dit vat ?... Total.

Comment

• ik rij al 68.000 km op Total diesel en mijn 1.3cdti'tje draait nog perfect. Ik heb nog nooit een ander merk in deze wagen getankt.

Comment

• Moet wel zeggen dat bij mijn ex-werkgever alle Opels op Total reden en ze allemaal problemen hebben gehad met Total.
                                Mijn Zafira heeft er een paar keer voor binnen geweest

Comment

• Spreken we nu over diesel of benzine? Ik tank ook 80% van de keren benzine bij Total, nooit problemen mee gehad tot nu toe...
                                  Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Ik spreek over diesel en specifiek over de 1.7

Comment

• Ik zie altijd dat de mensen commentaar hebben op bepaalde brandstofmerken. Omdat ze slecht zouden zijn voor de motor ...
                                      Maar stel jezelf eens de volgende vraag, als een bepaalde brandstof voor problemen zorgt bij de eene motor en niet bij de andere, waar zit dan eigenlijk het probleem? Bij die brandstof of bij die motor?

Comment

• Valt me nu weer op dat hij een pak vinniger is op zijn winterbanden dan op zen zomerbanden. Maar nen 205/60-16 of nen 225/55-17 is wel een verschil. Als ik nu plankgas geef moet ik zien da hij niet door slipt in zen 2 . Tis weer wennen nu hij een totaal ander weg gedrag heeft. Vooral het bochten werk voelt weer zéér vreemd aan. Je voelt hem dan echt hellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bsomers Bekijk Berichten
                                          aan de mens met zijn injectoren die zijn vervangen, dit zou komen door de total naft, iemand dat ik ken heeft dit ook voor gehad met wel een andere auto. maar dealer zei wel degelijk dat dit komt door slechte naft !! ik gaan daar NOOIT tanken.
                                          Het probleem lag bij mij aan een injector die bleef openstaan, alle injectoren zijn blijkbaar toch vervangen. In de garage hebben ze niks gevraagd over welk merk diesel ik tank. Het zal eerder aan een slechte injector liggen dan aan de brandstof.

Nu alle injectoren vervangen zijn draait de motor precies beter, hij dreigt in elk geval minder snel stil te vallen in lage toeren, vooral dan in file situaties waarbij ik enkel mijn koppeling gebruik.
                                          Ook bij het koud starten had ik soms een raar geluid dat ik nu niet meer heb, ik dacht altijd dat dit typisch was voor dat type motor maar blijkbaar niet.

Comment

Working...
                                          X