Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
    Valt me nu weer op dat hij een pak vinniger is op zijn winterbanden dan op zen zomerbanden. Maar nen 205/60-16 of nen 225/55-17 is wel een verschil. Als ik nu plankgas geef moet ik zien da hij niet door slipt in zen 2 . Tis weer wennen nu hij een totaal ander weg gedrag heeft. Vooral het bochten werk voelt weer zéér vreemd aan. Je voelt hem dan echt hellen.
    idem hier, ook zelfde formaat winter/zomer en een heel verschil. Ik rij eigenlijk liever op winter

Comment

• Ik vind winter verschrikkelijk :p. Das echt ne boot nu. Comfort is wel zalig maar baanvastheid is iets anders :p
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Om eerlijk te zijn, ook rijdend met dezelfde bandenformaten, vind ik winter aangenamer rijden. Minder hard last van de oneffenheden, minder verbruik en inderdaad vinniger.

Comment

• ik rij heel het jaar door op zomerbanden
          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            ik rij heel het jaar door op zomerbanden
            Ik heb dat tot nu toe ook altijd gedaan, toch zou ik nu winterbanden willen steken.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• één keer met winterbanden rijden en ge wilt nooit meer zonder. Ik stond er eerst ook héél kritisch tegenover, tot da ge echt effectief het verschil voelt. Dag en nacht!
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

één keer met winterbanden rijden en ge wilt nooit meer zonder. Ik stond er eerst ook héél kritisch tegenover, tot da ge echt effectief het verschil voelt. Dag en nacht!
                Ik wil er wel leggen ja.
                Maar ik moet eerst nog andere vegen hebben voor in de zomer.

Voor de winter denk ik aan Michelin Alpin's
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Met mijn brede zomerbanden kan je echt niet in winterse omstandigheden rijden.
                  Winterbanden zijn een must en ben heel tevreden van mijn Michelin wintersloffies !

Comment

• hier ook altijd op zomerbanden, geen winterbanden voorzien in het leasecontract :-(

Zal wel eens moeten om mijn banden te vervangen, rij nog steeds op mijn originele set met ondertussen al meer dan 68.000 km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                      hier ook altijd op zomerbanden, geen winterbanden voorzien in het leasecontract :-(

Zal wel eens moeten om mijn banden te vervangen, rij nog steeds op mijn originele set met ondertussen al meer dan 68.000 km.
                      Je kan ook altijd zelf die banden aanschaffen en dit meedelen aan de leasefirma. (mijn, en de veiligheid van mijn gezin zijn belangrijker dan die paar honderd euro)
                      Het is gewoon jammer dat dit niet verplicht wordt, het zal het toenemende verkeer alleen maar ten goede komen.

Comment

• Echt geen goesting om 5-600 euro uit te geven aan banden die ik nergens kan stockeren voor een auto die ik misschien volgend jaar niet meer ga hebben.
                        Moest het leasebuget het toegelaten hebben had ik er zeker genomen maar nu was dat echt niet mogelijk of ik moest me een Corsa besteld hebben ipv een Astra.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                          Echt geen goesting om 5-600 euro uit te geven aan banden die ik nergens kan stockeren voor een auto die ik misschien volgend jaar niet meer ga hebben.
                          Moest het leasebuget het toegelaten hebben had ik er zeker genomen maar nu was dat echt niet mogelijk of ik moest me een Corsa besteld hebben ipv een Astra.
                          Tja, dan zijt ge idd beter af me ne astra

Comment

• Zou dit het dashboard worden van de astra 2014?

http://www.buick.com/verano-luxury-s...or-photos.html
                            Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                            Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                            Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                            Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                            Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                              Zou dit het dashboard worden van de astra 2014?

http://www.buick.com/verano-luxury-s...or-photos.html
                              Euh, da is toch al zo ?

Comment

• hey Pol,

Volgens de foto's op opel.be nog niet...
                                Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                                Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                                Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                                Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                                Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                                  hey Pol,

Volgens de foto's op opel.be nog niet...
                                  Toch wel, lay-out is volledig hetzelfde, hier zijn enkel andere materialen gebruikt.
                                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Bwah..de knoppen lijken iets anders gepositioneerd, en sommige knoppen hebben een andere look, zoals de airco. Maar het blijft min of meer hetzelfde. De multimedia interface lijkt wel een serieuze upgrade te krijgen, onder andere muziek via bluetooth, navigatie ziet er precies ook iets meer gelikt uit. Van welk land zijn deze foto's afkomstig? Ik vermoed Noord-Amerika
                                    Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• GODMI.....!!! Gisteren in de gietende regen naar mijn auto gespurt, achterruit was aangedampt en ik rij achteruit *BOINK!!*.......... Een muurke ni gezien da er achter stond . Aan de muur was niks natuurlijk. Mijn achterbumper gekrast. Alé tvalt nog mee. Het sleepoog afdekplaatje is het hardst geraakt. En 2 klein kapkes in de bumper. Maandag naar de carrosserie dus.

Heb de kapkes voorlopig bijgewerkt met een lakstiftje. Op zich kan ik er nog mee leven, kan misschien alleen het sleepoog afdekplaatje laten plamuren en spuiten.

Comment

GODMI.....!!! Gisteren in de gietende regen naar mijn auto gespurt, achterruit was aangedampt en ik rij achteruit *BOINK!!*.......... Een muurke ni gezien da er achter stond . Aan de muur was niks natuurlijk. Mijn achterbumper gekrast. Alé tvalt nog mee. Het sleepoog afdekplaatje is het hardst geraakt. En 2 klein kapkes in de bumper. Maandag naar de carrosserie dus.

Heb de kapkes voorlopig bijgewerkt met een lakstiftje. Op zich kan ik er nog mee leven, kan misschien alleen het sleepoog afdekplaatje laten plamuren en spuiten.
                                        Hebben de parkeersensoren niet gewerkt ??

Comment

• jawel, maar ik was ervan overtuigd dat er niks achter stond en dan rijdt ge al eens wa sneller achteruit. Tegen dak het besefte zat ik er al tegen . Haast en spoed....

Comment

Working...
                                          X