Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
    Euh, da is toch al zo ?
    Zo rijden ze al jaren rond in Amerika, niet?

Ik vind dat die Buicks er echt er over uit zien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
      jawel, maar ik was ervan overtuigd dat er niks achter stond en dan rijdt ge al eens wa sneller achteruit. Tegen dak het besefte zat ik er al tegen . Haast en spoed....
      Zo is dat. Met mijne vorige ook nog laten vangen. Nu ni meer, alles op het gemak met muurtjes, borduurtjes, paaltjes, boompjes, ... in de buurt.

Comment

• Hij komt eraan, de nieuwe 1.6 CDTI: 136pk, 320Nm en 104gr uitstoot

2012 Opel Astra ST Ecoflex
        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Opel heeft wat wijzigingen doorgevoerd bij de Astra waardoor de C-segmenter helemaal klaar is voor modeljaar 2014. Belangrijk is de komst van een nieuwe dieselmotor.

De belangrijkste wijziging voor de Opel Astra modeljaar 2014 is de introductie van een nieuwe 1,6-liter CDTI-motor van 136 pk en 320 Nm. Dit Euro 6-dieselblok vervangt de 1.7 CDTI van 130 pk. Het gemiddelde verbruik van de nieuwkomer ligt op 3,9 l/100 km, wat gepaard gaat met een CO2-uitstoot van 104 g/km. Het sprintje naar 100 km/h neemt met deze motor in de Astra 10,3 seconden in beslag en de topsnelheid bedraagt op de kop af 200 km/h.
          In het persbericht komen we nog meer motorennieuws tegen: de 1.4 basis-benzinemotor levert nu 115 pk. Of deze motor de 87 pk en/of de 100 pk-versie vervangt, kan de Nederlandse importeur op dit moment nog niet zeggen. Waarschijnlijk krijgen we hier binnenkort meer duidelijkheid over.
          Opel biedt voor de Astra nu ook het IntelliLink infotainmentsysteem met 7-inch kleurenmonitor aan. Neem je de CD600-variant, kun je ook audio via het systeem streamen, de duurste versie met navigatie – de Navi 950 – heeft de kaarten van heel Europa aan boord en werkt ook met spraakbediening.
          De Opel Astra met nieuwe 1.6 CDTI staat eind januari of begin februari in de showroom.

Bron: Autoweek
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
            Echt geen goesting om 5-600 euro uit te geven aan banden die ik nergens kan stockeren voor een auto die ik misschien volgend jaar niet meer ga hebben.
            Moest het leasebuget het toegelaten hebben had ik er zeker genomen maar nu was dat echt niet mogelijk of ik moest me een Corsa besteld hebben ipv een Astra.
            Waarom leg je geen allseasons? Ik heb de mijne vervangen op 65.000km door allseasons. Heb direct ook de banden van mijn vrouw haar Astra laten vervangen (ook ong. 65.000 km gelopen). Was iets van een 450 per auto (8 banden in totaal).

Comment

• Echt veel kiezen kan je niet via de leasing. Meestal is het wat er in stock is en wat de leasing wilt betalen per band.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                Hij komt eraan, de nieuwe 1.6 CDTI: 136pk, 320Nm en 104gr uitstoot

http://media.gm.com/content/media/de...rbodiesel.html
                Er zou binnenkort ook nog een ecoflex-model worden voorgesteld met een CO2 uitstoot van < 90 gr.
                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                  Er zou binnenkort ook nog een ecoflex-model worden voorgesteld met een CO2 uitstoot van < 90 gr.
                  Idd. Ik heb in AMS gelezen dat de 1.6 op termijn de enige dieselmotor wordt bij Opel. In vermogens van 100 tot 200 pk.
                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Scheelde ni véél of men Astraatje was plat

Last edited by Volvo_Bjorn; 12/11/2013, 22:58.
                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• ...maar dan wel ineens keihard doortrekken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        Opel heeft wat wijzigingen doorgevoerd bij de Astra waardoor de C-segmenter helemaal klaar is voor modeljaar 2014. Belangrijk is de komst van een nieuwe dieselmotor.

De belangrijkste wijziging voor de Opel Astra modeljaar 2014 is de introductie van een nieuwe 1,6-liter CDTI-motor van 136 pk en 320 Nm. Dit Euro 6-dieselblok vervangt de 1.7 CDTI van 130 pk. Het gemiddelde verbruik van de nieuwkomer ligt op 3,9 l/100 km, wat gepaard gaat met een CO2-uitstoot van 104 g/km. Het sprintje naar 100 km/h neemt met deze motor in de Astra 10,3 seconden in beslag en de topsnelheid bedraagt op de kop af 200 km/h.
                        In het persbericht komen we nog meer motorennieuws tegen: de 1.4 basis-benzinemotor levert nu 115 pk. Of deze motor de 87 pk en/of de 100 pk-versie vervangt, kan de Nederlandse importeur op dit moment nog niet zeggen. Waarschijnlijk krijgen we hier binnenkort meer duidelijkheid over.
                        Opel biedt voor de Astra nu ook het IntelliLink infotainmentsysteem met 7-inch kleurenmonitor aan. Neem je de CD600-variant, kun je ook audio via het systeem streamen, de duurste versie met navigatie – de Navi 950 – heeft de kaarten van heel Europa aan boord en werkt ook met spraakbediening.
                        De Opel Astra met nieuwe 1.6 CDTI staat eind januari of begin februari in de showroom.

Bron: Autoweek
                        Sijpelt die IntelliLink ook door naar de Zafira Tourer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                          Scheelde ni véél of men Astraatje was plat

wou je dan geen nieuwe ? :-D

Comment

• Oooh jawel :p Volgende keer vol in de flank hahaha
                            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Weet iemand soms indien er een software update is uitgevoerd, tijdens een onderhoud, wordt dit dan vermeld op de factuur?
                              Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Bij mij staan voor zo ver ik weet alle updates of de factuur.

Comment

• Bij mij staat dat ook bij op de factuur

Comment

• Om nog eens op mijn Infinity gebeuren terug te komen. Ben nog altyd niet tevreden van mijn geluid daar ik vind dat er bass ontbreekt. Nu kwam ik dit hebbedingetje tegen op ebay dat toelaat de subwoofer te regelen. Onder aan de Infinity versterker is ook een uitgang voorzien om zoiets op aan te sluiten (precies een dikke netwerkkabel). Maar zou het ook effectief werken?? Anders koop ik het meteen :p

Poort onder aan de infinity versterker

Comment

• Vandaag brief gekregen van Opel ivm terugroepactie code 13-R-029, ivm vervanging waterpomp. Deze zou voor een oververhitting van de motor kunnen zorgen. Er zou een nieuwer model gestoken worden.
                                      1.7 CDTI ecoflex FL model
                                      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• of op myopel.be
                                        Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                                        Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                                        Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                                        Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                                        Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                                          of op myopel.be

?????

Comment

Working...
                                          X