Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• het geluid komt van vanachter vermoed ik ... het is een gezoem en duurt zo 2 a 3 sec en ebt dan weg .... heb dit al vrij lang ondertussen
    geen geklop of gekraak en het is geen lager ... dat geluid ken ik ...
    zal eens proberen om het op te nemen ... zal nimeer voor vandaag zijn ...

grtz he

Comment

• Ik hoop voor u niet de befaamde kapotte lager van de M32 versnellingsbak. Zoiets begint met zoemen.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• er zit geen speling op de pook .... dat zou een verschijnsel zijn bij de M32 boite ... zal het eens testen maar vermoedt dat het dat niet is .... en hopen ook

grtz Tom

Comment

• Dan voel geen speling op je pook, je hoort enkel de kapotte lager zoemen.

Hier zie je duidelijk het probleem

Maar je moet niet meteen het ergste vrezen misschien is het totaal iets anders. Als je tijd hebt post ge maar eens het geluid.
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• heb er vanmorgen eens op gelet ... wagen in de garage en naar werk gereden. Geen probleem gehoord. warme of koude motor.
            hogere toeren of niet.... niks geluid. Deze middag naar huis en dan hoorde ik het weer enkele keren... bij lossen van de gas hoorde ik het
            Heb het willen opnemen maar ..... niks natuurlijk

grtz Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tommie73 Bekijk Berichten
              heb er vanmorgen eens op gelet ... wagen in de garage en naar werk gereden. Geen probleem gehoord. warme of koude motor.
              hogere toeren of niet.... niks geluid. Deze middag naar huis en dan hoorde ik het weer enkele keren... bij lossen van de gas hoorde ik het
              Heb het willen opnemen maar ..... niks natuurlijk

grtz Tom
              Chiptuning die zijn werk aan het doen is...??

Comment

• Mijn bandjes na 72.000km, het originele setje Hankook's

Nu zitten er 4 Pirelli P7 onder.
                Last edited by DyNaRaX; 19/12/2013, 20:44.

Comment

• Ik moest daarjuist naar de dokter dus even een kort ritje gedaan. Nu heeft men wagen al van in het begin dat ik hem hebeen rammelend geluid dat uit het dashboard komt. Eén keer hij wat op temperatuur is dan is het geluid volledig weg. Komt het van de motorruimte of dashboard, ik weet het niet. Ik heb me er nooit echt aan gestoord aangezien het na 5km rijden volledig weg is. Maar herkent iemand dit geluid of zouden jullie weten wat het is? Ik dacht eerst aan de ventilator die rammelde van de chauffage maar die hebben ze al eens volledig vervangen en het geluid is er nog. Of is dit het befaamde "kalkoen"geluid die andere ook hebben?

Comment

• dat heeft er (normaal gezien) niks mee te maken ... hij had dit geluid al van in den beginnen.... en ja ik had er mee naar de garage moeten gaan ...
                    was te verdragen en viel ni zo op met de radio aan ....
                    hij heeft het niet altijd ... moest er echts iets defect zijn , zou het continu zijn ....
                    ik zoek het wel uit !

grtz Tom

ps al mijn wagens zijn gechipt geweest en NOOIT last gehad ! ! !

Comment

dat heeft er (normaal gezien) niks mee te maken ... hij had dit geluid al van in den beginnen.... en ja ik had er mee naar de garage moeten gaan ...
                      was te verdragen en viel ni zo op met de radio aan ....
                      hij heeft het niet altijd ... moest er echts iets defect zijn , zou het continu zijn ....
                      ik zoek het wel uit !

grtz Tom

ps al mijn wagens zijn gechipt geweest en NOOIT last gehad ! ! !
                      Tom,

Die van mij ook en allemaal last mee gehad.
                      versnellingsbak defect, turbo opgeblazen, olieleidingen door de druk gescheurd en ga zo maar door...

Comment

• @Bjorn Oh shit zo irritante rammel :s Heb ik gelukkig niet ...denk ik :-) best eens zonder radio aan rijden :-)

Comment

• Ja tis iets vreemd. In de zomer ist er ni, enkel alst koud is. Maar ik stoor me er gelukkig niet aan omdat het vrij snel weg is.

Comment

• een ander vraagje ... er is aan mijn stuurwiel een voorziening voor de gsm ... doch dit zou niet aangesloten zijn ? is er een manier om toch mijn gsm te kunnen gebruiken op dit systeem ... mits enige (niet te dure) aanpassing ? heb al een PARROT systeem overwogen maar zou eerst de standaard voorbereiding willen overwegen ?
                            iemand suggesties / alternatieven ?

grtzTom

Comment

• amaai tis hier maar stillekes ?

Comment

een ander vraagje ... er is aan mijn stuurwiel een voorziening voor de gsm ... doch dit zou niet aangesloten zijn ? is er een manier om toch mijn gsm te kunnen gebruiken op dit systeem ... mits enige (niet te dure) aanpassing ? heb al een PARROT systeem overwogen maar zou eerst de standaard voorbereiding willen overwegen ?
                                iemand suggesties / alternatieven ?

grtzTom
                                Als de bleutooth van je gsm is geactiveerd met jouw auto, zou die stuurwielbediening moeten werken. Zo ist bij mij toch.
                                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• ja kan men geluid van de radio afzetten aan het stuur ... maar de module geloof ik ...zit er niet in ? deze is afhankelijk van welk radio/gps je hebt ?
                                  ik heb men BT al eens opgezet maar .... helaas niks ?

grt Tom

Comment

ja kan men geluid van de radio afzetten aan het stuur ... maar de module geloof ik ...zit er niet in ? deze is afhankelijk van welk radio/gps je hebt ?
                                    ik heb men BT al eens opgezet maar .... helaas niks ?

grt Tom
                                    Welke navi heb je?
                                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Hoera hip hip, De kerstman ins langst geweest en hij heeft me iets meegebracht .

- Claykit van Meguiars
                                      - Bon voor ne dashcam achteraan (Heb ik De Blackvue DR380G mee besteld)
                                      - En originele spatlappen

Nu wachten op nen droge dag, en nen dag da ge wer ni moet gaan eten zoals vandaag

Last edited by Volvo_Bjorn; 25/12/2013, 13:32.

Comment

• in bijlage de foto's ...

grtz Tom

het is de DVD 800 radio/navi
                                        Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by ; 25/12/2013, 15:07.

Comment

• je moet u gsm instellen bij config

Comment

Working...
                                          X