Oorspronkelijk geplaatst door venom015
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
-
klopt LeLe ... dat is wat ik bedoel ... in de config van de radio/navi kan ik niets vinden ivm BT en gsm ...
terwijl alle voorziening op het stuur wel aanwezig is ...
het was een wagen die in de toonzaal stond ... anders had ik deze zeker als optie genomen ...
grtz Tom
Comment
-
Sinds die software update draait bij koud weer mijn motor ook 1100tr/min stationair. Eén keer warm draait hij ook een 900tr/min.
Vandaag is mijn achterste dashcam gearriveerd . Vooraan hangt de Blackvue DR500GW Wifi, achteraan binnenkort de Blackvue DR380H-HD. Als het een keertje droog is kan ik de achterste gaan monteren
Last edited by Volvo_Bjorn; 27/12/2013, 19:30.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenHoera hip hip, De kerstman ins langst geweest en hij heeft me iets meegebracht .
- Claykit van Meguiars
- Bon voor ne dashcam achteraan (Heb ik De Blackvue DR380G mee besteld)
- En originele spatlappen
Nu wachten op nen droge dag, en nen dag da ge wer ni moet gaan eten zoals vandaag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichtenstationair op 1200 rpm, is dat niet een beetje veel? Bij mij is het stationaire toerental 900rpm
Dat was door die "accubescherming".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk BerichtenHoi Bjorn, waar heb je die besteld en hoeveel kosten die dan, bij de dealer is het €54 voor de voorste en €64 voor de achterste , en kan je die gemakkelijk zelf plaatsen dan
Comment
-
Idd, men spatlappen komen van Original Carparts en kosten 27€ per set. dus 54€ in totaal. Ik heb ze net geplaatst en het is echt niet véél werk. Meeste gaten zijn voorzien, je moet enkel een extra gat in de plastieke slijklap boren. Sluiten zéér mooi aan
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
In winter setup heeft dat wel iets, die spatlappen.
In zomer setup is het toch niet echt mijn ding.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenBij mij normaal iets van een 800 RPM.
Dat was door die "accubescherming".
Zal dus geweest zijn dat de accu om de een of andere reden te ver ontladen was en de software er dus voor zorgt dat die sneller terug op een normaal niveau komt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Vraagje ,
ik heb op onderhoud geweest met mijn astra alles top verlopen echter één opmerking ! Ze hebben ook nieuwe wisserbladen gestoken en sindsdien piepen mijn wissers verschrikkelijk ! Zien er op het eerste zicht proper uit, wat kan dat nog zijn of is er iets aan te doen ?
dank u voor eventuele reacties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWel handig dat de auto daar op let.
Zal dus geweest zijn dat de accu om de een of andere reden te ver ontladen was en de software er dus voor zorgt dat die sneller terug op een normaal niveau komt.
Ik in de auto blijven zitten en die stond op "start-stop" en in versnelling dus dan start ie de motor niet automatisch.
Maar ondertussen wel radio, stuurverwarming en zo blijven op staan.
Handige functie !
Comment
-
Mijn astra is nu exact 9 dagen uit garantie.
Zetelverwarming vandaag uitgevallen en Cruise Control werkt niet meer. Morgen naar de garage, eens benieuwd of dat nog binnen garantie gaat geregeld worden...Anders zal er een klein bommeke ontploffen ten huize GMAN Brasschaat !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tommie73 Bekijk Berichteneen ander vraagje ... er is aan mijn stuurwiel een voorziening voor de gsm ... doch dit zou niet aangesloten zijn ? is er een manier om toch mijn gsm te kunnen gebruiken op dit systeem ... mits enige (niet te dure) aanpassing ? heb al een PARROT systeem overwogen maar zou eerst de standaard voorbereiding willen overwegen ?
iemand suggesties / alternatieven ?
grtzTom
voor meer info geef maar een seinje of kijk eens op astra-j.de (HPU module)
Comment
-
De nieuwe 1.6 CDTI is te configureren op de site. Wel enkel de ST.
Comment
-
Ik had probleem met enjectie darm ofzo die lekte.
Was ook paar dagen uit garantie wat ik ook deed het bracht niks op mag het uit men eigen zak betalen.
Terwijl ik al eens melde in de garantie periode dat ik vond dat men motor een puffend geluid maakte, ze zijde toen dat dat een normaal geluid was dat ik me geen zorgen moest maken.
Ik ga allesinds nooit meer naar die garage.(houttequiet temse)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenMijn astra is nu exact 9 dagen uit garantie.
Zetelverwarming vandaag uitgevallen en Cruise Control werkt niet meer. Morgen naar de garage, eens benieuwd of dat nog binnen garantie gaat geregeld worden...Anders zal er een klein bommeke ontploffen ten huize GMAN Brasschaat !
Was op een kwartiertje gepiept. Zetelverwarming idem dito. Element werd te warm.
Vandaag alles getest en werkt terug zoals het hoort.
En ondanks geen garantie meer mocht ik na de programmatie zo doorrijden !
Comment
Comment