Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hallo mede astra rijders !

Iemand ervaring met het zelfplaatsen van een afneembare trekhaak op een Astra ST ?

Zag onderstaande op het internet …191€ + kabelset van 85€ … als ik er ene laat plaatsen ben ik al snel 600€ kwijt … heb anders wel enkele € over voor een bekwaam assistent met ervaring ? voelt u zich geroepen …. Let me know
    http://www.rameder.be/nl/Trekhaken/Trekhaak-afneembaar-Hefboomsysteem-van-achter-insteek-100407-09017-1.html

grtz Tom

Comment

• Mijne vaste trekhaak komt ook van rameder. Plaatsen is iets van niks. Achterlichten eruit, bumper eraf, kreukelzone verwijderen, trekhaak plaatsen, gat onder in de bumper zagen en terug opbouwen. Elektriciteit heb ik ook zelf gelegd, garage heeft hem enkel en alleen aangesloten.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• dat is ook een optie ? 45€/uur .... is niet zo veraf ...

grtz Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk Berichten
          Ik vind de Astra alles behalve rammelvrij..zeker op slechte wegen, op nieuwe wegen met schonen asfalt ja..dan is het in orde, maar anders...
          Heel tevreden van mijn Astra J, maar qua 'rammelgeluiden' was de vorige veel beter. M'n 'oude' was 7,5 jaar oud en nog steeds muisstil binnenin... Mijn probleem komt vooral van het afdekzeil van de kofferruimte (Sports Tourer, facelift model)...
          Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

• Mijn zoon heeft zijn Astra Cosmo 17cdti 5deurs van de zaterdag maar het madammeke van de navi 900 wil niet spreken zijn er nog mensen die het voorhebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
              Mijn zoon heeft zijn Astra Cosmo 17cdti 5deurs van de zaterdag maar het madammeke van de navi 900 wil niet spreken zijn er nog mensen die het voorhebben
              Volume instellen hé

Comment

• Voor diegene die vinden dat 's avonds het scherm van de navi te fel oplicht, ik heb een update van mijn radio laten doen en nu is het licht van dit scherm véél beter. Ik geef het maar effe mee hé...

Comment

• Polletje , dat hebben we natuurlijk ook gedaan hé maar ze moet daarvoor eerst praten hé want pas dan kan je het volume instellen , we hebben alles geprobeerd ze blijft stom .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                    Polletje , dat hebben we natuurlijk ook gedaan hé maar ze moet daarvoor eerst praten hé want pas dan kan je het volume instellen , we hebben alles geprobeerd ze blijft stom .
                    Nee hoor, ze moet niet eerst praten.
                    Volume kan je instellen voor ze praat.
                    Dus ik vermoed dat het volume op 0 (nul) staat.

Blz 62.
                    Last edited by ; 06/01/2014, 18:08.

Comment

• vermoedelijk inderdaad het navigatie volume, terug te vinden in de settings.

Mijn gps scherm staat steeds in nachtmode, vind het blauw veel aangenamer dan het wit, ook overdag.

Comment

• Volgende week dinsdag mag ik mijne binnendoen voor een groot onderhoud (120 000km) + de software update (brief).
                        Polleke, heb jij weet of mijn BC ook geupdated kan worden naar een scherm zoals jij?
                        Mijn Astra is van 4/2010 en heb nu 7 tabblaadjes maar vind het zoals bij jou wel knapper.
                        Wordt de update van de radio standaard gedaan of moet je dit vragen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                          Volgende week dinsdag mag ik mijne binnendoen voor een groot onderhoud (120 000km) + de software update (brief).
                          Polleke, heb jij weet of mijn BC ook geupdated kan worden naar een scherm zoals jij?
                          Mijn Astra is van 4/2010 en heb nu 7 tabblaadjes maar vind het zoals bij jou wel knapper.
                          Wordt de update van de radio standaard gedaan of moet je dit vragen?
                          Kevin,

Dat weet ik niet maar met vragen kan je niks verkeerd doen hé
                          En de radio update vraag je best.
                          Volgens mij was het gewoon een DVD met daarop de update.
                          Je bent wel alle instellingen van je navigatie kwijt, dus die moet je wel terug instellen.

Comment

• iemand een idee of de navi sd900 64gb usb sticks ondersteund?

Comment

• Geen idee, maar hou wel rekening mee dat hij maar 1000 nummers kan inlezen.
                              Voor die 1000 liedjes heb je geen 64GB stick nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                iemand een idee of de navi sd900 64gb usb sticks ondersteund?
                                Jawel. Wel formatteren op FAT32.

Comment

• Ik heb een zwarte Opel Astra 1.4 J.
                                  Er hebben altijd 16" Dezent RE onder gestaan.
                                  Nu ik daarop winterbanden heb laten zetten ben ik aan het uitkijken naar nieuwe velgen.
                                  Ik mag maar tot 17 inch gaan om wettelijk in orde te zijn.

Aangezien de wagen binnen 2,5 jaar wordt afgeschreven vind ik de kostprijs van originele Opelvelgen wat te hoog.

Ik heb mijn oog laten vallen op deze : http://www.velgenshop.nl/opel-lichtm...0-steek-5-105/

Wat denken jullie?
                                  Andere suggesties zijn ook welkom!

Veel keuze heb blijkbaar niet met het steekgat (5 105)
                                  2011 Opel Insignia 2.0 CDTI
                                  2010 Opel Astra J 1.4I
                                  1998 Opel Astra G 1.4I

Comment

• Heel mooi , ik heb altijd liever 5 spaken gezien dan de andere , origineel zijn ze nu met 10 spaken maar ik heb de 7-spaaks genomen , ik had geen andere keus in de 17"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
                                      Geen idee, maar hou wel rekening mee dat hij maar 1000 nummers kan inlezen.
                                      Voor die 1000 liedjes heb je geen 64GB stick nodig.
                                      Aaah goed om weten, dan blijf ik wel bij mijn 4GB met 500 liedjes

Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                      Jawel. Wel formatteren op FAT32.
                                      Gisteren getest maar hij stond nog ik exfat en daar werd hij niet herkent. Aangezien mijn stick ondertussen al NTFS is geformatteerd en ik geen zin had om alle data te back-uppen, te formatteren naar fat32 en dan te testen mijn vraag hier.
                                      Aangezien er toch maar max 1000 songs ondersteund worden weer een pak moeite gespaard :-)

Comment

• Iemand een idee wanneer de 1.6 CDTI verkrijgbaar is in de sedan met automaat?
                                        Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                                        Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                                        Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                                        Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                                        Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                                          Iemand een idee wanneer de 1.6 CDTI verkrijgbaar is in de sedan met automaat?
                                          Ik denk zelfs dat die combinatie van motor en versnellingsbak nog nergens bij Opel te krijgen is.
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X