correcties doen is niks maar als je een tijdje niet aan het stuur draait en dan een kleine correctie moet doen dan voel je een weerstand die je moet overwinnen voor er correcties worden doorgevoerd. Het lijkt een beetje alsof de bekrachtiging uit standby moet komen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
inderdaad, het heeft niets te maken met uitlijning of spoorvorming, t'is gewoon alsof de stuurbekrachtiging in slaap valt en een fractie van een seconde nodig heeft om te reageren, en dit valt op als je rechtdoor rijdt (ik vond dat het leek alsof mijn stuur bleef plakken) het vervelende is dat je voor minieme stuurcorrecties dan juist iets te ver doorschiet (klinkt allemaal erger uitgeschreven dan het werkelijk is... :-)), maar na een tijdje (ik rij veel van kust naar Brussel en terug) stoor je je er toch aan, vooral omdat voor de rest den astra een zalige kilometervreter is (beetje positief kan nooit kwaad).
Comment
-
Ik heb da precies nog nooit niet gevoeld? En ik doe ook zeer veel snelweg.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Gisteren op het salon de bevestiging gekregen dat de 1.6 CDTI in de Astra Sedan beschikbaar is binnen 14 dagen...
Automaat is nog niet voor dit jaar...Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenGisteren op het salon de bevestiging gekregen dat de 1.6 CDTI in de Astra Sedan beschikbaar is binnen 14 dagen...
Automaat is nog niet voor dit jaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenIk heb da precies nog nooit niet gevoeld? En ik doe ook zeer veel snelweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenIk heb da precies nog nooit niet gevoeld? En ik doe ook zeer veel snelweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mdr3939 Bekijk BerichtenNooit niet = wel ??? Dubbele negatie, of is dit jou gewone manier van schrijven/praten ??
Wat is er mis met een dubbele negatie ? Is een normale vormgeving aan een zin : zinsconstructie waarin een tweede ontkenning gebruikt wordt om een ontkenning versterkt aan te geven. Of bent U soms van de taalforumpolitie ?? Dan zou ik eerst zelf maar op uw fouten letten... Het is jouWWWWW, jouw gewone manier...
Vriendelijk bedankt en nog een prettige zondag.
Comment
-
Weet niet wat er verkeerd is aan mijn zinsbouw. Wij zeggen da hier zo.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Gisteren kreeg ik een melding dat het oliepeil te laag stond.!
Blijkbaar drinkt hij wat olie?
Hij heeft nu 18000 km en moet dus nog 12000km voor ik op onderhoud moet. Ik vind da eigenlijk niet normaal dat je tussentijds moet bijvullen
Heeft iedereen dat probleem met een 1.7 cdti?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk BerichtenGisteren kreeg ik een melding dat het oliepeil te laag stond.!
Hij heeft nu 18000 km en moet dus nog 12000km voor ik op onderhoud moet. Ik vind da eigenlijk niet normaal dat je tussentijds moet bijvullen
Heb toen even naar mijn garage gebeld. Die zei me dat ze in de fabriek maar net genoeg olie inkappen.
Ze hebben gewoon wat bijgegoten bij mij, maar toch snel gecontroleerd op een mogelijk lek.
Niks voor moeten betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenNu is het niet mijn gewoonte om daarop te reageren maar wat is uw bijdrage met deze post ?
Wat is er mis met een dubbele negatie ? Is een normale vormgeving aan een zin : zinsconstructie waarin een tweede ontkenning gebruikt wordt om een ontkenning versterkt aan te geven. Of bent U soms van de taalforumpolitie ?? Dan zou ik eerst zelf maar op uw fouten letten... Het is jouWWWWW, jouw gewone manier...
Vriendelijk bedankt en nog een prettige zondag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SDE Bekijk BerichtenDie van mij zei dat ook na een goeie 20000km.
Heb toen even naar mijn garage gebeld. Die zei me dat ze in de fabriek maar net genoeg olie inkappen.
Ze hebben gewoon wat bijgegoten bij mij, maar toch snel gecontroleerd op een mogelijk lek.
Dat heeft mij dus wel €15 euro gekost! (het is natuurlijk wel de leasingmaatschappij die betaald, maar dan nog)
Als ze maar net genoeg toevoegen en ze weten dat de motor wat olieverbruikt moeten ze het onderhoudsinterval niet op 30000km zetten.
pff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk BerichtenGisteren kreeg ik een melding dat het oliepeil te laag stond.!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk BerichtenIk vind dit dus echt niet kunnen hé.
Dat heeft mij dus wel €15 euro gekost! (het is natuurlijk wel de leasingmaatschappij die betaald, maar dan nog)
Als ze maar net genoeg toevoegen en ze weten dat de motor wat olieverbruikt moeten ze het onderhoudsinterval niet op 30000km zetten.
pff
Waarschijnlijk omdat je met een leasing werkt, dat ze het aanrekenen. Kost u dan toch niks.
Bij ons worden alle auto's door de firma zelf gekocht, zonder leasing.
Dan is die service wel belangrijk natuurlijk.
Wij kunnen gewoon naar een andere dealer als we niet meer tevreden zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SDE Bekijk BerichtenDie van mij zei dat ook na een goeie 20000km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbodiesel Bekijk BerichtenAls ze in de garage beweren dat er in de fabriek maar net genoeg olie in gegoten wordt, dan kunnen ze zich toch tenminste de moeite doen om deze bij levering bij te vullen. Ik heb dit probleem met mijn 1.3 nog niet voor gehad.
Of dat ze dat bij levering zeggen dat dit in de gaten moet gehouden worden. Nu stond ik daar op een zaterdagavond, niet wetend of ik nog mocht rijden of niet!
Dat is het meest vervelend.
Comment
-
Ik heb vorige week voor de eerste keer zelf olie moeten bijkappen. Ik kreeg geen melding maar het niveau stond bijna tegen min. Ik heb nu 105.000km op de teller.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenInsignia inruilen dan?Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
Comment