Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jep inderdaad! Maar bij de schemer toen leek die veel donkerder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
      Jep inderdaad! Maar bij de schemer toen leek die veel donkerder!
      Dat is zo. En in de zon lijkt ie dan weer heel licht vind ik.

Comment

• Inderdaad mysterieuze kleur :-)
        @Polleke: en inderdaad zo hoort die te glanzen :-)

Comment

• Deze week weer eens meer dan 1000km uit een tank geperst, blijkbaar weer vrij ver geweest want heb 59.3l getankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
            Deze week weer eens meer dan 1000km uit een tank geperst, blijkbaar weer vrij ver geweest want heb 59.3l getankt
            amai.
            ik dacht altijd dat er maar 55l in kon...

Comment

• dacht dat eerst ook maar ik tank regelmatig tussen de 55 en 58l, 59 is nog maar 2 keer voorgevallen.

Comment

• Daarnet om mijn Astra geweest! :-)
                Hoera!

IMG_20140213_160645.jpg

Comment

• Beste giantg ,

Bij mijn opel astra zouden nog led (dag verlichting) en led komplampen (eventueel) op moeten worden geïnstalleerd.
                  Ik ben helemaal geen handige harry daarin, heb jij zin om dat te instaleren voor een prijsje?

Mvg
                  Wouter Brees

Comment

• Een vraagje voor de kenners onder ons, ik heb momenteel de gewone sportzetels in mijn astra, zonder verstelbare lendensteun. Ik zou echter de mogelijkheid kunnen krijgen om er een andere stoel in te plaatsen, diegene met lendensteun (die opblaasbare ballon). Weet er soms iemand of die lendensteun zou werken op mijn huidige stoelaansluiting (die connector met alle draden in), zou hier dus reeds stroom voorzien zijn in dit type connector?
                    Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk Berichten
                      Een vraagje voor de kenners onder ons, ik heb momenteel de gewone sportzetels in mijn astra, zonder verstelbare lendensteun. Ik zou echter de mogelijkheid kunnen krijgen om er een andere stoel in te plaatsen, diegene met lendensteun (die opblaasbare ballon). Weet er soms iemand of die lendensteun zou werken op mijn huidige stoelaansluiting (die connector met alle draden in), zou hier dus reeds stroom voorzien zijn in dit type connector?
                      Kan je in principe uitmeten.
                      Mijn ervaring met die lendensteun is negatief, die staat altijd uit.
                      Tenzij je die echt nodig hebt zou ik die zeker niet veranderen.
                      Denk er ook aan als je stekkers uitrekt dat je negen kansen op tien je naar de garage moet om de computer terug in te stellen.
                      Waarschijnlijk zal die een foutmelding geven op je airbags of je actieve hoofdsteun en gordelspanners.

Comment

• Heb juist men Astra volledig gewassen. Ben er een 2uurtjes mee bezig geweest. Radio heb ik dus de gehele tijd op gehad. Toen ik de wagen na afloop op contact zetten om men ruiten weer naar boven te doen toen kreeg ik 1 seconde lang de melding "Service stuurbekrachtiging vereist". Melding verdween ook meteen weer. Heb hem gestart en ben een toerke gaan doen maar ik heb niks abnormaals gemerkt of geen verdere melding gekregen. Zou het kunnen dat de batterijspanning aan de lage kant aan het raken was en ik hierdoor even de melding gekregen zou hebben?
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Daarnet om mijn Astra geweest! :-)
                          Hoera!

[ATTACH=CONFIG]101799[/ATTACH]
                          De sedanversie: veel mooier dan de gewone Astra! Mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk Berichten
                            De sedanversie: veel mooier dan de gewone Astra! Mooi!
                            Kwestie van goesting hé, ik vind de vijfdeurs nog altijd de mooiste astra

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                              Heb juist men Astra volledig gewassen. Ben er een 2uurtjes mee bezig geweest. Radio heb ik dus de gehele tijd op gehad. Toen ik de wagen na afloop op contact zetten om men ruiten weer naar boven te doen toen kreeg ik 1 seconde lang de melding "Service stuurbekrachtiging vereist". Melding verdween ook meteen weer. Heb hem gestart en ben een toerke gaan doen maar ik heb niks abnormaals gemerkt of geen verdere melding gekregen. Zou het kunnen dat de batterijspanning aan de lage kant aan het raken was en ik hierdoor even de melding gekregen zou hebben?
                              Als een sensor een te lage spanning heeft zal deze een foutmelding geven, daarom dat als je met een platte batterij gestaan hebt uw auto vol zit met fouten
                              Geen zorgen maken dus!

Comment

• Ik heb geen platte batterij gehad. Hij starte nog normaal. Hoop gewoon dat één of andere sensor een foutje gaf :p
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                  Kwestie van goesting hé, ik vind de vijfdeurs nog altijd de mooiste astra
                                  Ik de break

Comment

• Thanks! Ik ga vandaag nog enkele betere foto's nemen, je ziet er niet vaal van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                                      Ik heb geen platte batterij gehad. Hij starte nog normaal. Hoop gewoon dat één of andere sensor een foutje gaf :p
                                      Aangezien je een tijd uw radio hebt laten aan staan zal de spanning van de batterij al wat lager geweest zijn dan normaal, vandaar die fout

Comment

Thanks! Ik ga vandaag nog enkele betere foto's nemen, je ziet er niet vaal van
                                        Open gewoon een topic!

Comment

• ik heb mijne astra ook nog maar eens gewassen, was weeral lang geleden.
                                          Nu blinkt ie toch weer een beetje.
                                          20140216_131834.jpg

En wie herkent deze astra?
                                          20140220_183150.jpg
                                          Last edited by ; 20/02/2014, 22:10.

Comment

Working...
                                          X