Weet er iemand het aanhaalmoment van de wielbouten? (Alu velg)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichtenik heb mijne astra ook nog maar eens gewassen, was weeral lang geleden.
Nu blinkt ie toch weer een beetje.
[ATTACH=CONFIG]101962[/ATTACH]
En wie herkent deze astra?
[ATTACH=CONFIG]101961[/ATTACH]DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk BerichtenWeet er iemand het aanhaalmoment van de wielbouten? (Alu velg)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sander86 Bekijk Berichtenaanhaalmoment van de wielbouten van een Astra J: Normale wielbouten zijn 110Nm.. maar de astra en insignia zijn speciaalkes met wielmoeren ipv bouten. Deze zijn hoger (150nm als ik mij niet vergis)
Comment
-
Ik draai ze niet extreem vast. Vast is vast! Dieje knuppel die mijn remschijven vervangen heeft, had mijn wielbouten extreem vast gezet. Moest een buis op de sleutel zetten om ze los te krijgen. Kan zeker niet de bedoeling zijn.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbodiesel Bekijk BerichtenFijn om weten, maar ik denk dat je geen enkele garage of bandencentrale kan vinden waar de wielbouten met een momentsleutel aangedraaid worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenHela hola, Ben ik gespot geweest
Comment
-
Morgen trouwens taart gaan halen . Dan mag men Astra 3 kaarsjes uitblazen. Ondertussen 107500km op de teller.
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbodiesel Bekijk BerichtenFijn om weten, maar ik denk dat je geen enkele garage of bandencentrale kan vinden waar de wielbouten met een momentsleutel aangedraaid worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenMorgen trouwens taart gaan halen . Dan mag men Astra 3 kaarsjes uitblazen. Ondertussen 107500km op de teller.
Comment
-
[QUOTE=BobV;5280356]ik heb mijne astra ook nog maar eens gewassen, was weeral lang geleden.
Nu blinkt ie toch weer een beetje.
20140216_131834.jpg
Uitgezonderd de schijven hahaha
Comment
-
Comment
-
Ik vraag dit omwille van enkele redenen. Op het werk (vrachtwagens) zijn we opgelegd geweest om de wielen op moment aan te spannen, om het kromtrekken van de schijven tegen te gaan. En ook, ik zag dat de bandenboer met een luchtdrukpistool werkte. Want als je een platte band hebt, zou ik graag gemakkelijk mijn wiel er kunnen afhalen. En ik spreek uit ondervinding.
Comment
-
Vandaag een vriend wat foto's laten nemen, ziehier resultaat:
Comment
-
-
Bedankt :-)
Ondertussen al 71.000 km op de teller na 15 maanden. Wagen is in perfecte staat, technisch niets mee gehad en de zit blijft zalig voor lange afstanden.
Comment
-
Comment