Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Vandaag héél den otto gedetailled Een dagske mee bezig geweest. Begonnen met wassen met Mothers California Gold, vervolgens behandeld met Q²M Iron (vervanger van Iron X), weer gewassen. Behandeld met Tar X, weer gewassen, vervolgens geclayed met Meguiars Clay kit. Vervolgens Poorboys EXP sealant erop en afgewerkt met Spray Wax van Meguiars. Velgen gereinigd met Dasty van de Wibra, vervolgens afgebeten met Q²M Iron en afgewerkt met Auto Glym Wheel Sealant. Bandjes gedaan met rubberreiniger. Men beestje staat te blinken en is nog gladder dan mijn gat! En ik verzeker u, ik heb een gladde kont !!!!
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenVandaag héél den otto gedetailled Een dagske mee bezig geweest. Begonnen met wassen met Mothers California Gold, vervolgens behandeld met Q²M Iron (vervanger van Iron X), weer gewassen. Behandeld met Tar X, weer gewassen, vervolgens geclayed met Meguiars Clay kit. Vervolgens Poorboys EXP sealant erop en afgewerkt met Spray Wax van Meguiars. Velgen gereinigd met Dasty van de Wibra, vervolgens afgebeten met Q²M Iron en afgewerkt met Auto Glym Wheel Sealant. Bandjes gedaan met rubberreiniger. Men beestje staat te blinken en is nog gladder dan mijn gat! En ik verzeker u, ik heb een gladde kont !!!!
Ik heb de mijnen ook gekuist, na 35min was dat klaar.
Hij zal wel iets minder proper zijn dan die van jou zeker?
Comment
-
Bjorn die embleemloze grille heb je die veel betaald en waar heb je die gehaald =) want bzn van plan de mijne nu te plastidippen heb vandaag men opelteken en het woord astro ook zwart gedipped en vind hzt nog wel een mooi effect maar denk dat de embleemloze grille mooier gaat zijn als die gedipped is dan die met het teken in =)20140310_163528-1.jpg
Dit is nu momenteel de achterkant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dentorfs Bekijk BerichtenBjorn die embleemloze grille heb je die veel betaald en waar heb je die gehaald =) want bzn van plan de mijne nu te plastidippen heb vandaag men opelteken en het woord astro ook zwart gedipped en vind hzt nog wel een mooi effect maar denk dat de embleemloze grille mooier gaat zijn als die gedipped is dan die met het teken in =)[ATTACH=CONFIG]102358[/ATTACH]
Comment
-
Ik heb een paar vraagjes:
- kan het zijn dat ik op mijn Cosmo uitvoering geen LED dagrijlichten heb, maar "gewone" dagrijlichten? Ik dacht dat dit altijd op de Cosmo zat...
- als de lichten op automatisch ingesteld staan, is dit dan enkel van toepassing op de grootlichten? Of kiest deze zelf tussen dagrijlichten en grootlichten?
Alvast bedankt voor de reacties.
Comment
-
LED-dagrijlichten is enkel icm de Xenon's, meen ik me te herinneren.
Automatische lichten kiest in principe idd zelf tussen dagrijlichten, en gewone lichten, in functie van de graad van duisternis. Ik weet nu niet of Opel er rekening mee houdt dat de ruitenwissers werken, maar dit kan ook de lichtsensor triggeren.
Is er een groot verschil in lichtintensiteit tussen voor en achter (bv. door een laaghangende zon) kan het ook zijn dat de lichten ontstoken worden2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sdx_be Bekijk BerichtenIk heb een paar vraagjes:
- kan het zijn dat ik op mijn Cosmo uitvoering geen LED dagrijlichten heb, maar "gewone" dagrijlichten? Ik dacht dat dit altijd op de Cosmo zat...
- als de lichten op automatisch ingesteld staan, is dit dan enkel van toepassing op de grootlichten? Of kiest deze zelf tussen dagrijlichten en grootlichten?
Alvast bedankt voor de reacties.
Comment
-
Ik heb een vraag over een geluid waar ik me best wel aan stoor. Ik heb een Astra j uit 2011 en ik hoor tijdens iedere rit een storend geluid wat erg lijkt op het zogenoemde 'kalkoengeluid'. Is hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb van meerdere gebruikers gelezen dat zij dit probleem ook hebben. Is dit te verhelpen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenLED-dagrijlichten is enkel icm de Xenon's, meen ik me te herinneren.
Automatische lichten kiest in principe idd zelf tussen dagrijlichten, en gewone lichten, in functie van de graad van duisternis. Ik weet nu niet of Opel er rekening mee houdt dat de ruitenwissers werken, maar dit kan ook de lichtsensor triggeren.
Is er een groot verschil in lichtintensiteit tussen voor en achter (bv. door een laaghangende zon) kan het ook zijn dat de lichten ontstoken worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dentorfs Bekijk BerichtenBjorn die embleemloze grille heb je die veel betaald en waar heb je die gehaald =) want bzn van plan de mijne nu te plastidippen heb vandaag men opelteken en het woord astro ook zwart gedipped en vind hzt nog wel een mooi effect maar denk dat de embleemloze grille mooier gaat zijn als die gedipped is dan die met het teken in =)[ATTACH=CONFIG]102358[/ATTACH]
Grill komt van ebay en koste een 179€. Als ge een beetje uit u doppen kijkt dan kunt ge ze aan een deftige prijs vinden.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Babeto Bekijk BerichtenIk heb een vraag over een geluid waar ik me best wel aan stoor. Ik heb een Astra j uit 2011 en ik hoor tijdens iedere rit een storend geluid wat erg lijkt op het zogenoemde 'kalkoengeluid'. Is hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb van meerdere gebruikers gelezen dat zij dit probleem ook hebben. Is dit te verhelpen??
Comment
-
Sinds gisteren heb ik een nieuwe gsm, een Nokia Lumia.
Tot mijn grote verbazing lukt het niet om met deze handsfree te bellen
(via bluetooth) in mijn Astra.
Ik slaag er in om het toestel te laten herkennen en te koppelen
met het telefoon/navigatiesysteem; mijn telefoonboek wordt correct
overgenomen; mijn in- en uitgaande oproepen worden correct overgenomen;
maar als ik een telefoonnummer selecteer via het telefoon/navigatiesysteem,
dan krijg ik een foutmelding.
Het vreemde is dat ik wel een uitgaande oproep kan doen via bluetooth,
maar dan moet ik die oproep beginnen via mijn gsm. Eenmaal de oproep
ingezet kan deze foutloos worden overgenomen via het interne systeem en
werkt het zeer goed.
Ook binnenkomende oproepen kan ik zonder problemen "opnemen" via het
bluetooth-systeem.
Enkel uitgaande oproepen beginnen via dat bluetooth-systeem lukt dus niet
en dat werkt werkelijk gigantisch op mijn systeem. Volgens hetgeen ik lees op het
net zou dit een gekend probleem zijn op alle GM-systemen (Opel/Saab) en bestaat
dit reeds enkele jaren..
Weet iemand of hier ondertussen een oplossing voor zou gevonden zijn?
Comment
-
Inderdaad gekend probleem.
Ik heb in mijn astra met de bluetooth volgende gsm's getest:
HTC 8S: windows phone 8: alle functies werken
Huawei ascend W2: windows phone 8: alle functies werken
Nokia Lumia 520: windows phone 8: zoals beschreven, uitgaande oproepen niet mogelijk.
Htc Radar: windows phone 7.5: alle functies werken.
Volgens internet zou met de oudere lumia's: de 800 reeksen enzo het ook niet werken
Blijkbaar maakt Nokia gebruik van een ander bluetooth profiel en werkt dit niet met astras. Dat was voor mij de reden geen nokia te kopen
Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk BerichtenSinds gisteren heb ik een nieuwe gsm, een Nokia Lumia.
werkt het zeer goed.
bluetooth-systeem.
en dat werkt werkelijk gigantisch op mijn systeem. Volgens hetgeen ik lees op het
dit reeds enkele jaren..
Weet iemand of hier ondertussen een oplossing voor zou gevonden zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk BerichtenSinds gisteren heb ik een nieuwe gsm, een Nokia Lumia.
werkt het zeer goed.
bluetooth-systeem.
dit reeds enkele jaren..
Weet iemand of hier ondertussen een oplossing voor zou gevonden zijn?Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Babeto Bekijk BerichtenIk heb een vraag over een geluid waar ik me best wel aan stoor. Ik heb een Astra j uit 2011 en ik hoor tijdens iedere rit een storend geluid wat erg lijkt op het zogenoemde 'kalkoengeluid'. Is hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb van meerdere gebruikers gelezen dat zij dit probleem ook hebben. Is dit te verhelpen??
Als het zich voordoet, dan is het stiller.
Het is niets kwaadaardigs, een EGR klep ofzo.
Comment
Comment