Oorspronkelijk geplaatst door tommie73
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Lap!! Men voorruit weer naar de filestijnen! Der viel juist nen tak op de ruit tijdens het rijden (gelukkig net niet op het dak). Gevolg een mega ster erin. Gelukkig nog wel omnium!
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
barst loopt vanboven tot beneden recht in men zicht. Pas volgende week donderdag kan em naar carglass.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichtenbarst loopt vanboven tot beneden recht in men zicht. Pas volgende week donderdag kan em naar carglass.
Comment
-
@ Opel Bjorn, hoe viel je bezoek bij Skoda mee?
Comment
-
Niemand kon mij zomaar ne prijs geven. Morgen een testritje doen en dan ging em mij een voorstel doen. Kzijn is curieus maar ik schat een bedrag rond de 10.000€ (en da is al véél) Was ook al naar ne Volvo V40 aant zien. Die vallen ook goe mee in prijs. Maar tzal wss weer bij dromen blijven. Moet een goede prijs krijgen en anders rijd ik den deze volledig af.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ben je hem weeral beu? :-( Je mag altijd je navi wisselen voor mijn cd400 plus :-)).
Tijdje geleden is er iemand tegen mijn bumper gereden en verder gereden..Naar garage gereden en ze konden het er uit polieren en heb dus afspraak gemaakt voor trekhaak te plaatsen en krassen weg te polieren. Toen ik de wagen kwam ophalen was er niet gepolierd omdat ze de krassen niet vonden .... Ik stapte in de wagen en merkte op dat op de chroom look dashboard omlijsting blaasjes zaten...Ik dacht er aan dat op die plaats 2 maand een ambipur boompje had gehangen, wat een chemische reactie had gegeven met de toplaag van het dashboard... Heb het getoond aan de garage en ze hebben dit gelukkig onder garantie vervangen gratis! Bij het afhalen van de wagen vroeg ik wat mijn schuld was voor het polieren en ik moest niets betalen omdat ze het de eerste keer dat ik afspraak nam niet goed hadden genoteerd wat er moest gebeuren. Over het dashboard werd toegevoegd dat ze wel wisten dat het door mijn ambipur boompje kwam dus dat het goed was voor één keer maar dat het een bekend probleem was. Dus ik was heel blij :-) Trouwens een maand er voor kwam er op mijn schermpje dat mijn oliekwaliteit 0% was en dat ik dringend binnen moest. Bij het afhalen van de wagen vroeg ik uitleg waarom ik reeds na 17.000 km binnen moest komen ipv na 30.000 en het antwoord was ja dat zal aan uw rijstijl liggen he.... Ik legde uit dat ik elke dag 100 km autostrade doe das dat ik geen "bompa rijdt eens rond de kerk naar de krantenwinkel" rijstijl heb... De bazin kwam haar moeien en ik legde alles nog eens uit en haar belletje ging rinkelen... Ik heb een showroom model gekocht en bij het afleveren hebben ze de teller ( die gewoon na 1 jaar op 0 sprint en zegt dat je moet binnen komen) vergeten te resetten. Mijn betaling kreeg ik meteen cash terug en de afspraak werd gemaakt dat ik 1 jaar na aankoop datum gewoon zelf binnen kwam en dat ze dan gewoon alles nog eens gingen opnieuw doen tegen betaling weliswaar :-). Ik ga bij Van der Haeghen in Aalst. Dussss de Astra staat op 29.000 km nu en ik ben nog steeds tevreden al heb ik wel nog spijt dat ik de Navi niet heb en nu begint de bestuurderstoel aan de rechterkant ook wat te piepen.
10152434_10202708288980984_121802614_n.jpg10169270_10202828779233165_6980051261288031522_n.jpg10174807_10203018121446602_5560074469944305235_n.jpg10246540_10203018121766610_8313590654181358566_n.jpg10289819_10203018122406626_8217969018308165925_n.jpg
Comment
-
Tis gebeurd, de witte Astra ST gaat er binnenkort uit. Der moet dus nen opvolger komen. Ik kon het toch niet laten om nog eens bij Opel te gaan kijken. Dat viel dus weer 100 ten 100 mee met de Opel Rekord deals. Gevolg --> Nieuwe Astra Sports Tourer is besteld.
Specificaties:
Opel Astra Sports Tourer Enjoy B16DTL MT6 Euro 6 110PK 81KW (start/stop)
- Kleur: Power Red (like it or not )
- Zwart half leder interieur (Wega/Morroca Jet Black)
- Verwarmd stuur en voorzetels
- Elektrische ruiten achter
- Radio CD NAVI 950 Intellilink mee USB en héél de tralala
- Bleutooth
- Infinity Sound System!!!! (Véél gaan er nu achterover boenken denk ik . Ik zou het toch missen moest ik het niet nemen en aangezien het nu voor de helft van de prijs is. Verkoper verzekerde mij ook dat het deftig werkt :p )
- DAB (Digital Audio Broadcasting)
- AFL, Xenon en koplampsproeiers
- Park Pilot voor en achter
- Lichtmetalen velgen 17" multispaak Titanium
- Volwaardig reservewiel
Levertermijn zou eind augustus zijn.
Was ook mee ne Skoda Rapid gaan testrijden. Maar dat is echt allemaal plastiek vanbinnen en die kwam dan nog eens 4000€ duurder uit dan den Opel. Mijn keuze is dan snel gemaaktDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Waarom zo snel wisselen?
Ik ben deze ochtend nieuwe remblokjes gaan laten steken. De vorige waren op. Eentje was zelf metaal op metaal
Spijtig dat er geen sensor opzit die aangeeft wanneer je blokjes hun beste tijd gehad hebben. Ik ben naar de garage gegaan omdat ik gekraak en gesis hoorde en ik de boel niet vertrouwde. Als je niet goed let op rare geluidjes dan zou je wel eens niet zo leuke verrassingen kunnen hebben bij het remmen.
Comment
-
Mijn kilometers tellen door. Heb er al 115.000 op staan nu. Nu krijg ik nog iets terug voor mijn oude. Als ik er mee blijf rijden dan moet ik hem volledig oprijden want dan geeft de garage niks meer terug. Heb ook Ambassador korting dat het nog een beetje aantrekkelijk maakt. We zijn weer 2 jaar gerust zonder kosten, nieuwe wagen,....DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenTis gebeurd, de witte Astra ST gaat er binnenkort uit. Der moet dus nen opvolger komen. Ik kon het toch niet laten om nog eens bij Opel te gaan kijken. Dat viel dus weer 100 ten 100 mee met de Opel Rekord deals. Gevolg --> Nieuwe Astra Sports Tourer is besteld.
Specificaties:
Opel Astra Sports Tourer Enjoy B16DTL MT6 Euro 6 110PK 81KW (start/stop)
- Kleur: Power Red (like it or not )
- Zwart half leder interieur (Wega/Morroca Jet Black)
- Verwarmd stuur en voorzetels
- Elektrische ruiten achter
- Radio CD NAVI 950 Intellilink mee USB en héél de tralala
- Bleutooth
- Infinity Sound System!!!! (Véél gaan er nu achterover boenken denk ik . Ik zou het toch missen moest ik het niet nemen en aangezien het nu voor de helft van de prijs is. Verkoper verzekerde mij ook dat het deftig werkt :p )
- DAB (Digital Audio Broadcasting)
- AFL, Xenon en koplampsproeiers
- Park Pilot voor en achter
- Lichtmetalen velgen 17" multispaak Titanium
- Volwaardig reservewiel
Levertermijn zou eind augustus zijn.
Was ook mee ne Skoda Rapid gaan testrijden. Maar dat is echt allemaal plastiek vanbinnen en die kwam dan nog eens 4000€ duurder uit dan den Opel. Mijn keuze is dan snel gemaakt
DAB gaat ge héél content mee zijn !
En het verwarmd stuur is de eerste optie die ik terug zou nemen ! Zalig gewoon...
En nemen ze de "oude" over ?
Comment
-
Heb eigenlijk dezelfde optie's als vroeger genomen. Het verwarmde stuur zit al in mijne witte en dat is inderdaad een prachtoptie! DAB was ik bij den deze vergeten te bestellen dus dat heb ik er nu maar aan toegevoegd! Net zoals de AFL, daar had ik ook zoveel spijt van. Ik zit alleen met één vraag. Ik heb geen boordcomputer genomen, maar zou hij dan een klein schermpje tussen zen klokken hebben staan? Of zou door de AFL er automatisch een groot scherm tussen de klokken staan. Zo een klein schermke moet ik ni hebben.
Mijn oude nemen ze over ja, maar ik ga deze nog wel particulier proberen te verkopen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenHeb eigenlijk dezelfde optie's als vroeger genomen. Het verwarmde stuur zit al in mijne witte en dat is inderdaad een prachtoptie! DAB was ik bij den deze vergeten te bestellen dus dat heb ik er nu maar aan toegevoegd! Net zoals de AFL, daar had ik ook zoveel spijt van. Ik zit alleen met één vraag. Ik heb geen boordcomputer genomen, maar zou hij dan een klein schermpje tussen zen klokken hebben staan? Of zou door de AFL er automatisch een groot scherm tussen de klokken staan. Zo een klein schermke moet ik ni hebben.
Mijn oude nemen ze over ja, maar ik ga deze nog wel particulier proberen te verkopen.
Comment
-
jammer dat ik zo lang moet wachten??? Des te beter Ik kan lekker met de mijne voort tuffen . Mijn oude zou ik rond de 9900€ particulier verkopen denk ik.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Yup geld op alles buiten lakkleur. Maar ik denk niet dat als je velgen alleen moet hebben dat je die dan aan -50% krijgtDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
Comment