Octavia die ik wilde kwam véél duurder uit of ik moest een stockwagen pakken en daar zat dan weer niet op wat ik wilde. En er zijn helaas grenzen . Maar ik was op een paar punten na wel tevreden over mijn Astra dus zat ik er niks mee in om terug een goed uitgeruste Astra te nemen. Ik ben zéér benieuwd naar de nieuwe 1.6!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
De mijne heeft tegen dat ik de nieuwe heb 125.000km. Dus dat is wel iets meer dan die van u. Hij is ook van februari 2011. Het zijn vooral de kilometers die het hen doen. Véél twijfelde of ze hem uberhaupt nog wilde overpakken omdat hij moeilijker door te verkopen is als tweedehandswagen met die kilometers. Nu heb ik er 9300€ voor gekregen dus dat is niet extreem véél verschil hoor.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Profociat. Ik ga de 1.6 proberen testrijden bij mijn volgende beurt. Ik hoor er toch veel positiefs van.
Zijn er al wat meer specs bekend over de 1.6 110pk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenHeb eigenlijk dezelfde optie's als vroeger genomen. Het verwarmde stuur zit al in mijne witte en dat is inderdaad een prachtoptie! DAB was ik bij den deze vergeten te bestellen dus dat heb ik er nu maar aan toegevoegd! Net zoals de AFL, daar had ik ook zoveel spijt van. Ik zit alleen met één vraag. Ik heb geen boordcomputer genomen, maar zou hij dan een klein schermpje tussen zen klokken hebben staan? Of zou door de AFL er automatisch een groot scherm tussen de klokken staan. Zo een klein schermke moet ik ni hebben.
Mijn oude nemen ze over ja, maar ik ga deze nog wel particulier proberen te verkopen.
Ik dacht dat het display tussen de tellers even groot blijft, maar dat er gewoon minder functies beschikbaar zijn.
Is ook maar software instelling volgens mij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SDE Bekijk BerichtenIk dacht dat het display tussen de tellers even groot blijft, maar dat er gewoon minder functies beschikbaar zijn.
Is ook maar software instelling volgens mij...
Ik vermoed niet dat ze die gaan plaatsen als je geen boordcomputer neemt.
Comment
-
Ik zou dat ook denken. Ik heb de AFL optie en automatische wissers. Bij de mijne komt daar nu de melding op als ik de wissers activeer. Ik zou dan denken bij den diejen ook. Maar als ik in het boekje kijk dan staat de basis Enjoy er in met een klein schermpje. Als ik bij de optielijst kijk dan staat er ook nergens vermeld dat er een groot scherm geplaatst zou worden. Donderdag ne keer vragen als ik in de garage kom.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenIk zou dat ook denken. Ik heb de AFL optie en automatische wissers. Bij de mijne komt daar nu de melding op als ik de wissers activeer. Ik zou dan denken bij den diejen ook. Maar als ik in het boekje kijk dan staat de basis Enjoy er in met een klein schermpje. Als ik bij de optielijst kijk dan staat er ook nergens vermeld dat er een groot scherm geplaatst zou worden. Donderdag ne keer vragen als ik in de garage kom.
50% korting + ambassadorkorting er bovenop.
Wat kan dat dan nog kosten....?
Comment
-
Jamaar tmoet betaalbaar blijven hé. Alles heeft zijn grenzen natuurlijk. Boordcomputer kost nu 125€ ipv 250€. Ik Vind dat persoonlijk veel geld voor een schermke Maar ik ga het zowiezo donderdag natrekken. En nog steeds twijfel ik of ik er nog een schuif/kanteldak zou nemen, dan kost nu 425€ ipv 950€. Maar dan wordt hij aan de dure kantDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenJamaar tmoet betaalbaar blijven hé. Alles heeft zijn grenzen natuurlijk. Boordcomputer kost nu 125€ ipv 250€. Ik Vind dat persoonlijk veel geld voor een schermke Maar ik ga het zowiezo donderdag natrekken. En nog steeds twijfel ik of ik er nog een schuif/kanteldak zou nemen, dan kost nu 425€ ipv 950€. Maar dan wordt hij aan de dure kant
Hebt ge nog 300 euro over.
PS 125 euro op zo'n bedrag mag toch geen struikelblok zijn hé (ik weet dat ge er later dan toch weer spijt van hebt...)
Of neem gewoon een subwoofer i.p.v. Infinity (scheelt ook al den helft en ik durf zeggen dat het beter speelt dan de Infinity)
Comment
-
Ik weet het maar ik heb geen zin in aftermarket brol die weer allemaal geïnstalleerd moet worden. Dus daarom terug de Infinity. Ben er nu toch al terug aan gewoon. Ik zal nog wel zien wat ik doe.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenIk weet het maar ik heb geen zin in aftermarket brol die weer allemaal geïnstalleerd moet worden. Dus daarom terug de Infinity. Ben er nu toch al terug aan gewoon. Ik zal nog wel zien wat ik doe.
Comment
-
Alles wat los ligt en niet origineel is, is bij mij losse brolDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Display tussen de klokken is een groot. Als ik bij de optie lijst kijk staat er bij de optie "Boordcomputer (Grafisch Info Display UDC)". Als ik bij de optielijst naar de optie "Intellilink 950" kijk dan staat er ook "Grafisch Info Display UDC" bij. Dus hij zal zowiezo voorzien zijn van een groot display tussen de klokken.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenAlles wat los ligt en niet origineel is, is bij mij losse brol
Maar dat het kan tippen aan de Infinity, hmmmmm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenJe kan een aftermarket actieve subwoofer ook inbouwen zodat je er geen last van hebt hoor, en aansluiten is super makkelijk
Het is toch goed dat het bestaat, want in mijn geval is het een firma wagen en dan mag je wel handig zijn, maar mag het gewoon niet.
Ben over het algemeen wel tevreden van de Infinity. Soms doet hij eens raar, maar vindt het toch beter klinken dan de standaard installatie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenAlles wat los ligt en niet origineel is, is bij mij losse brol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenJe kan een aftermarket actieve subwoofer ook inbouwen zodat je er geen last van hebt hoor, en aansluiten is super makkelijk
Vraag maar aan FreddyF1 hier, die heeft er ook één.
DSC04011.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenZijt maar zeker, ik durf zelfs zeggen dat het beter klinkt !
Vraag maar aan FreddyF1 hier, die heeft er ook één.
[ATTACH=CONFIG]103737[/ATTACH]
Comment
Comment