Oorspronkelijk geplaatst door Ikkerikketikke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenIk heb volgende week een testrit gepland met die nieuwe 1.6. Wel in een Zafira. Ben eens benieuwd tov onze huidige 1.7 in de Astra
Maar voor in Belgie is die wagen vlot genoeg .
Comment
-
Daarjuist mijn Astra binnen gedaan voor een nieuw stuurhuis.
Ik heb een foto genomen van de totaal km die ik reeds heb en de eco-meter gereset en daar ook foto van genomen zo kan ik na gaan of ze bij een testrit wild omgaan met een klant hun wagen.
Nu heb ik achteraf zo een beetje het gevoel of ik niet te paranoia doe ...
Als ze u een vervangwagen geven gaan ze tenslotte ook na of er geen schade is aan het voertuig voor vertrek en schrijven ze ook de km op.
Wat denken jullie ?
Comment
-
Ik ben net hetzelfde. Ben ook redelijk autistisch op da gebied. Tot frustratie voor de garagist soms.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ikkerikketikke Bekijk BerichtenDaarjuist mijn Astra binnen gedaan voor een nieuw stuurhuis.
Ik heb een foto genomen van de totaal km die ik reeds heb en de eco-meter gereset en daar ook foto van genomen zo kan ik na gaan of ze bij een testrit wild omgaan met een klant hun wagen.
Nu heb ik achteraf zo een beetje het gevoel of ik niet te paranoia doe ...
Als ze u een vervangwagen geven gaan ze tenslotte ook na of er geen schade is aan het voertuig voor vertrek en schrijven ze ook de km op.
Wat denken jullie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ikkerikketikke Bekijk BerichtenOk ben dus niet de enige ...
Al reactie gehad op uwe witte ?DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
De rede waarom ik een nieuwe stuurhuis krijg is omdat mijn wagen bij zijn eerste controle (3500km) en tegelijkertijd ook een klein onderhoud laten gebeuren bij het afdraaien naar R of L en je dan op max afdraai zit en dan terug wat lost er iets knetste en ikzelf had namelijk al ondervonden dat de wagen geluid maakte als je in een smalle straat keerde en de borduurs zachtjes opreed. Maar ik dacht dat dit te maken had omwille van de 18ners en 235breed. Dan hebben ze de wagen op de brug gezet en na inspectie kwamen ze tot het besluit om er een nieuw stuurhuis onder te zetten (wagen is juist 2maand).
Ik had ook al naar Opel klantendienst gebeld en die wisten me te vertellen dat er op een bepaalde reeks een terugroepactie was op het stuurhuis maar door mijn chassisnr door te geven bleek het dus niet.
Maar een stuurhuis heeft niks te maken met uw servopomp. Uw stuurinrichting en dergelijke kan nog draaien/werken maar als uw pomp uitvalt zal je wat meer fors moet zetten om te kunnen draaien. Ik zou daar niet mee blijven rondrijden en laten nakijken voor uw veiligheid en die van een ander.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ikkerikketikke Bekijk BerichtenDe rede waarom ik een nieuwe stuurhuis krijg is omdat mijn wagen bij zijn eerste controle (3500km) en tegelijkertijd ook een klein onderhoud laten gebeuren bij het afdraaien naar R of L en je dan op max afdraai zit en dan terug wat lost er iets knetste en ikzelf had namelijk al ondervonden dat de wagen geluid maakte als je in een smalle straat keerde en de borduurs zachtjes opreed. Maar ik dacht dat dit te maken had omwille van de 18ners en 235breed. Dan hebben ze de wagen op de brug gezet en na inspectie kwamen ze tot het besluit om er een nieuw stuurhuis onder te zetten (wagen is juist 2maand).
Ik had ook al naar Opel klantendienst gebeld en die wisten me te vertellen dat er op een bepaalde reeks een terugroepactie was op het stuurhuis maar door mijn chassisnr door te geven bleek het dus niet.
Maar een stuurhuis heeft niks te maken met uw servopomp. Uw stuurinrichting en dergelijke kan nog draaien/werken maar als uw pomp uitvalt zal je wat meer fors moet zetten om te kunnen draaien. Ik zou daar niet mee blijven rondrijden en laten nakijken voor uw veiligheid en die van een ander.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mdr3939 Bekijk BerichtenWat is de reden van het plaatsen van een nieuw stuurhuis. Ik heb namelijk al een tijdje problemen met de servo die soms in "slaapstand" gaat op rechte stukken.
Comment
-
Hallo allen
De laatste tijd merk ik op dat mijn auto precies motorisch slipt. Hiermee wil ik bedoelen dat het lijkt alsof de riem niet kan volgen met de draaiende componenten (totaal een leek in autotechnologie).
In het begin had hij het enkel als hij koud stond en dan schokt de auto vooruit. Meestal maar heel even.
Nu heeft hij het bv. ook in derde wanneer ik 50 rijd. Enig idee wat er mis zou kunnen zijn?
Gisteren is de 50.000ste km gereden, hiphoi.
Comment
-
Toch niet de airco die voelt, want die voel je bij mij ook immens hard als die op maximum staat.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Zelfde probleem met een LG L90.
Heb wel al op een Duits forum gelezen dat uw contacten op 1 lijst moeten staan, namelijk die van telefoonboek en niet van SIM kaart of Google account.
Alleen weigert mijn gsm dat te doen, de HTC van mijn vriendin had het ook en kon de contacten wel alleen op telefoon zetten en zo aanvaarde de wagen de telefoonboek.
Comment
-
mijn Navi 900 importeerde de contacten wel van mijn S2 maar hij gooide ze door elkaar en had ook slechts een klein deel van, de contacten geimporteerd.
Heb dan want aan het prutsen geweest met verschillende apps en dacht dat ik het opgelost had na de installatie van http://www.android-rsap.com/ mijn probleem verholpen was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichtenmijn Navi 900 importeerde de contacten wel van mijn S2 maar hij gooide ze door elkaar en had ook slechts een klein deel van, de contacten geimporteerd.
Heb dan want aan het prutsen geweest met verschillende apps en dacht dat ik het opgelost had na de installatie van http://www.android-rsap.com/ mijn probleem verholpen was
App aan het downloaden, maar hoe werkt dit?
Comment
Comment