Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat gaat best vlot hoor, al kan dat natuurlijk een pak beter. Tegen de winter eens kijken voor hem wat extra te geven 120 -> 170pk.
    Gisteren een hele dag Autobahn en daar waar ik kon ging ik vlot 170 (Topsnelheid zat er niet direct in door het verkeer.) aan een verbruik van 7.9, schappelijk naar mijn mening.

Met andere woorden, hij doet dat heel goed en zelfs beter dan verwacht.
    Na 1.5maand in bezit heb ik al 6600km gereden.

Comment

• Hoe krijg ik men telefoonboek op men Navi 950 Intellilink? Ik heb een Huawei G6 Ascend als GSM. Telefoon koppelt en ik kan bellen maar er is geen telefoonboek beschikbaar? Moeten den contacten op de telefoon staan hiervoor? Want mijn contacten staan allemaal op SIM.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Tis al in orde. Blijkbaar moest ik men telefoon de toelating geven dat mijn telefoonboek gebruikt mocht worden. Werkt feilloos nu mee de voice command
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
          Tis al in orde. Blijkbaar moest ik men telefoon de toelating geven dat mijn telefoonboek gebruikt mocht worden. Werkt feilloos nu mee de voice command
          En hoe regel je die toelating?

Comment

• Ik heb de bleutooth eens op en af gezet van mijn gsm. Toen de gsm weer verbinding wilde maken kreeg ik een melding op men gsm of ik wilde toestaan of hij gegevens mocht delen.

Comment

• Morgen dan nog eens proberen want ik krijg niks van melding, juist code ingeven en dat is het.

Comment

• Kunt ge best eens alles wissen van verbindingen van bleutooth en helemaal opnieuw beginnen. Ik heb men contacten ook naar mijn GSM zelf gekoppieerd, weet niet of dat ook uitmaakt.

Comment

• Dat lukt op mijn LG ook niet. Morgen eens bekijken.

Comment

Voila de nieuwe Astra ST sta voor de deur . Heb er ook al 170km op gezet :p. Eerste indruk van de 1.6cdti 110pk is zéér positief! Wagen is zeer vlot in alle toeren en moet niet onderdoen voor de 1.7cdti 110pk. Ook heb ik een leuke extra ontdekt die volgens mij er niet op mocht zitten :p. Blijkbaar zitten er bandendruksensoren in men velgen en geeft hij men bandendruk aan. Kan nergens vinden dat dit standaard geleverd wordt op de Enjoy.

Heb er al wel ff mee terug gekunnen! ik werd ff helemaal groen! Blijkbaar is die zever met het infinity Sound System nog steeds niet opgelost en zit deze nog vol met volumeschommelingen. Dus meteen de klantenservice weer ingelicht en terug naar de garage gegaan. Heb gevraagd of ze men Infinity versterker van men oude wagen wilde plaatsen (is een speciale prototype versterker van Opel). Dit hebben ze gedaan en de schommelingen zijn dus gelukkig weg. Anders was ik zeker niet blij geweest!

fotootjes natuurlijk

De bandendruksensoren word verplicht vanaf 1 januari 2015. Dus waarschijnlijk is dit de rede dat je dit hebt. Leuk kleurtje! Tevreden over Exelmans ?

Comment

• Tot nu toe wel, maar ja bij de verkoop zijn ze altyd vriendelijk eh. Zullen zien welke prijzen ze hanteren bij een onderhoud. Ik moest binnenkort eens terug komen voor zen eerste nazicht (die is gratis als je een enquette invult die ze opsturen), daar ga ik wel ineens bij melden dat ze de AGR stoel van de bestuurder eens moeten checken. Die klikt een héél klein beetje naar links en rechts in de bochten, maar ik dacht dat daar een speciale nota van was om dit op te lossen. Voor de rest echt een hééééééééééééérlijke wagen. Hij rijdt super stil en zachtjes en hij is minstens even vlot als men vorige. Ik heb er nu 425km mee gedaan en de brandstofmeter staat nog een streepje voor de helft. Dus hij gaat wel een pak zuiniger zijn dan de 1.7cdti, die stond bij mij op 400km op de helft. Momenteel heb ik een gemiddeld verbruik van 5.2L/100km op de BC. Maar eerst een paar naftbakken leeg rijden alvorens we het echte gemiddelde verbruik kennen. Boel moet eerst een beetje ingereden worden .

Die bandensensoren zijn allemaal goed en wel maar binnenkort komen men winterbanden eronder en die zijn natuurlijk niet voorzien van sensoren. Ik wil niet héél den winter een geel lampje op men dashboard dat zogezegd een lekke band weergeeft. Ook heb ik geen zin om massa's geld te geven aan 4 sensoren voor in de winterbanden. Zou je die sensoren dan ergens zelf kunnen uitschakelen? Of zou dat enkel via de garage kunnen, of het kan misschien helemaal niet uitgeschakeld worden?

Comment

Tot nu toe wel, maar ja bij de verkoop zijn ze altyd vriendelijk eh. Zullen zien welke prijzen ze hanteren bij een onderhoud. Ik moest binnenkort eens terug komen voor zen eerste nazicht (die is gratis als je een enquette invult die ze opsturen), daar ga ik wel ineens bij melden dat ze de AGR stoel van de bestuurder eens moeten checken. Die klikt een héél klein beetje naar links en rechts in de bochten, maar ik dacht dat daar een speciale nota van was om dit op te lossen. Voor de rest echt een hééééééééééééérlijke wagen. Hij rijdt super stil en zachtjes en hij is minstens even vlot als men vorige. Ik heb er nu 425km mee gedaan en de brandstofmeter staat nog een streepje voor de helft. Dus hij gaat wel een pak zuiniger zijn dan de 1.7cdti, die stond bij mij op 400km op de helft. Momenteel heb ik een gemiddeld verbruik van 5.2L/100km op de BC. Maar eerst een paar naftbakken leeg rijden alvorens we het echte gemiddelde verbruik kennen. Boel moet eerst een beetje ingereden worden .

Die bandensensoren zijn allemaal goed en wel maar binnenkort komen men winterbanden eronder en die zijn natuurlijk niet voorzien van sensoren. Ik wil niet héél den winter een geel lampje op men dashboard dat zogezegd een lekke band weergeeft. Ook heb ik geen zin om massa's geld te geven aan 4 sensoren voor in de winterbanden. Zou je die sensoren dan ergens zelf kunnen uitschakelen? Of zou dat enkel via de garage kunnen, of het kan misschien helemaal niet uitgeschakeld worden?
                        Ja voor te verkopen zijn ze altijd vriendelijk. Heb mijn insignia ook bij exselmans gekocht was zeer tevreden tot hij 3 weken oud was en plots begon te schokken bij lage toeren! En vooral het antwoord dat ik toen kreeg vond ik geweldig omdat ik al de laatste nieuwe software had in mijn wagen konden ze voorlopig niets doen. Dus kan ik zo verder blijven rijden. Wat betreft de bandensensoren zou ik navragen in de garage want dit weet ik niet.

Comment

• De golf 7 van mijn schoonouders hebben ook bandendruksensoren. In de zomer staat die op aftermarket velgen en die hebben daar geen problemen mee.

Comment

• Comment

• [QUOTE=Opel_Bjorn;5401701]... dat ze de AGR stoel van de bestuurder eens moeten checken. Die klikt een héél klein beetje naar links en rechts in de bochten, maar ik dacht dat daar een speciale nota van was om dit op te lossen. Voor de rest echt een hééééééééééééérlijke wagen.

Zelfde probleem met de bestuurdersstoel ( Astra J 1.4 Turbo ), is al binnen geweest hiervoor maar na 2 dagen was het weer van dat en het wordt alsmaar erger.

Comment

• Why does that picture keeps following me!!

Zullen zien wat ze aan die stoel kunnen doen. Moet wel te verhelpen zijn volgens mij want het is echt zéér miniem, maar ge ergert er u toch weer aan :p. Sebiet men dashcams weer gaan inbouwen. Zal een andere plaats moeten vinden nu vooraan aangezien onder de binnenspiegel nu de camera van de AFL zit. Die voor achteraan zal moeten wachten tot van de week, want die zijn voedingskabel was beschadigd geraakt tijdens demontage bij de vorige. En aangezien alles vandaag weer gesloten is...

Comment

• er zijn twee systemen van bandendrukcontrole: één die werkt met sensoren in het wiel (Renault werkt(e) op die manier bv), en één die werkt met de ABS/ESP-sensoren. Die laatste meet de omwentelingssnelheid van de wielen : op rechte baan moet die links en rechts hetzelfde zijn. Als de bandenspanning daalt, verandert de omtrek van de desbetreffende band, als het verschil tussen links en rechts te groot wordt, dan krijg je een alarmmelding. Mijn 1reeks werkte met dit systeem.
                                  Andere wielen leggen zal dus in het laatste geval geen probleem opleveren. Bij de wissel winter/zomer moest ik gewoon even de boel resetten met een simpele druk op de knop van de boordcomputer.
                                  Ik weet van een kennis met een Laguna, dat zelfs het leggen van een reservewiel een elektronische ramp was.

Geen idee welk systeem Opel toepast.
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Btw: Ik wil ook een rode auto !

Comment

• Bij mij zitten er sensoren in de wielen. Overkopen A160??? ik zal u wel eens nen deftige prijs maken :p

Comment

• Astra ST vind ik een mooie en aangename wagen, maar net iets te klein voor ons gezin .

Comment

• nog steeds te koop ... winterwielen voor de Astra ST 2011 1.7 CDTI (prijs bespreekbaar uiteraard... )

grtz Tom

Tweedehands of nieuwe Auto Banden en Velgen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Comment

Working...
                                          X