Klopt! Polleke nu mag hij raden in welke auto ik reed.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk BerichtenEven iets heel anders nu , zijn er nog leden die soms dagen niet op het forum kunnen laat staan om iets te schrijven , soms dagen na elkaar dat het laatste bericht van 40 min geleden is en nog altijd van dezelfde persoon , ik log dan in maar er veranderd niks ik heb al ettelijke malen de webmaster een mail gestuurd maar die komt telkens terug wegens onbestaand adres nu is het weer een van de weinige keren dat ik er wel op kan en bij deze profiteer ik er van en hoop dat de persoon of webmaster het leest , dank bij voorbaat ,
Adam OpelEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenIk merk het aan het momentaan gebruik, dat ligt dan 2-3 l/100 km hoger, en motor valt idd niet uit aan het licht.
Ik zie ook in de bc bij de zwaarverbruikers dat er een meerverbruik is door de achterruitverwarming, terwijl die niet aanstaat, dit slaat ook op het regenereren.
Beste,
Komt er bij een koude start in de BC bij grootverbruikers ook de hele tijd de melding van de achterruitverwarming ? deze gaat de hele tijd aan en uit bij mijn astra..., als de motor warm is, blijft deze melding weg. Het lampje in de knop van de achterruitverwarming blijft uit..
Na een software update gisteren is dit nog steeds zo..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmy001 Bekijk BerichtenBeste,
Komt er bij een koude start in de BC bij grootverbruikers ook de hele tijd de melding van de achterruitverwarming ? deze gaat de hele tijd aan en uit bij mijn astra..., als de motor warm is, blijft deze melding weg. Het lampje in de knop van de achterruitverwarming blijft uit..
Na een software update gisteren is dit nog steeds zo..Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Zit sinds kort met een paar probleempjes:
- De bluetooth verbinding werkt niet altijd, moet dan de auto terug resetten en de telefoon instellen
- USB happert regelmatig bij het scrollen met de draaiknop naar andere liedjes
Voor de rest zeer content van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenKan je dat in de instellingen niet instellen dat uw achteruit verwarming op moet springen bij het starten van de wagen?
Ben dat al tegengekomen in de menu's bij mijn Astra.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmy001 Bekijk BerichtenKan nergens in de instellingen op of afgezet worden.
regeneratie van de roetfilter. Maar ik kan wel in de instellingen kiezen of de
achterruitverwarming bij het starten van de auto op of af moet staan.
Toets 'CONFIG'
Naar menu 'Voertuiginstellingen'
Sub menu 'Klimaat-/Luchtkwaliteit'
Daar kan je dan kiezen 'Autom. achterruitverwarming': Aan of Uit
Mijn auto is een goed jaar oud, ik weet niet of het bij de nieuwere
of oudere modellen anders is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenWel opmerken, de auto moet draaien (of het contact moest aanliggen, ben het niet meer zeker) of je vindt de optie niet terug!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenVoor degene die interesse moesten hebben, ik doe de racechip van men 1.7CDTI 110PK weg omdat deze niet meer past in de 1.6CDTI. Ik heb er meer dan 80.000km zonder problemen mee gereden. Mijn verbruik was met 0.3L/100km gedaald hiermee (met hetzelfde rijgedrag). Altijd zeer tevreden van geweest. <Let wel op dat je de juiste stekker hebt want er zijn verschillende versie's hiervan bij de 1.7CDTI!!
Meer info op http://www.racechip.nl/chiptuning/op...81kw/index.php
60€
Maar spijtiger nieuws: vandaag is het afdekplaatje van mijn afneembare trekhaak gestolen. Ik zit met een OPC-line achterbumper en nu is daar een lelijk gat in... Mailtje is verzonden om te horen wat een nieuw plaatje me moet kosten.
Comment
-
Khoop da ge der véél plezier aan beleeft . Zodra de racechip er voor de 1.6CDTI 110PK is steek ik hem er meteen weer in bij mij.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ik denk da ge misschien eens moet gaan overwegen om een andere roetfilter te laten plaatsen. Misschien dat deze te snel verzadigd raakt. Ik heb nu nog eens nooit een melding gekregen. Maar ik doe ook 1000km per week maar wel met een vlotte rijstijl .DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Zou toch niet mogen als je zoveel kilometers doet dat je zo een problemen hebt met de roetfilterOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenNet iemand gespot met nrplaat 1-CKT- ofzoiets, zilvergrijze astra j met OPC-pakketje en trekhaak.
Ben z'n naam kwijt maar ben 'm al eens tegengekomen met de Corsa OPC in de ANAC wie o wie? Woont in Brasschaat dacht ik.
En ik zal mijnen trekhaak er eens afzwieren se !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenPolleke?
Comment
Comment