Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen, 't was op een kruispunt in Merksem, en ge keek nog zag ik
Dan kan het enkel me ne Porsche zijn, voor iets anders kijk ik nie op zene
Mijn dochter gaat daar naar de muziekschool dus daar kunt ge me drie keer per week spotten !
Volgens de dealer is het partnr.: 1405104 GM. Zou me 124euro kosten en 20 om te spuiten. Moest het passen, zou ik het wel willen overnemen... Ben ik er wel een pak goedkoper mee af. ;-)
Dan kan het enkel me ne Porsche zijn, voor iets anders kijk ik nie op zene
Mijn dochter gaat daar naar de muziekschool dus daar kunt ge me drie keer per week spotten !
Was ne donkergrijze Corsa met ledjes vanvoor aan de muziekschool inderdaad.
Volgens boodcomputer regenereert hij om de 558 km, alleen zou het proces te lang duren waardoor hij in error gaat.
Heb de eerste 90.000 km 1 keer melding gehad, juist op een moment dat ik van Breda naar Brussel reed. Verder merkte regelmatig dat hij regenereerde. In de week vrij veel stad maar telkens ook nog eens stukje autostrade en in het weekend ook langere afstanden en autostrades. Reed dan ook al 700-900 km per week maar was afwisselender. Volgens mij is die 1.3 niet echt voorzien op zo'n gebruik.
Tis ne lease, ik ga er geen geld insteken en daarna miserie hebben bij het inleveren.
Mijn dealer heeft me indertijd bij de aankoop afgeraden (45.000km/jaar) om voor de 1.3 te gaan. Hier bij de onze 0.0 problemen met de roetfilter.
tja, een 1.7 was moeilijk met het budget of ik moest echt voor een compleet kale auto gaan. Toen ik de wagen bestelde had ik ook totaal geen idee dat ik van werkplek ging wisselen en zoveel kms ging vreten.
Ik heb sinds kort een geluid wat lijkt op een metaal scheurend / piepend geluid.
De garage dacht dat het de remmen waren, deze zijn alle 4 los gehaald, nagekeken en schoongemaakt. Echter het geluid is er nog steeds.
Het geluid is alleen hoorbaar als de auto eerst achteruit rijd en dan terug in de eerste versnelling en optrekken.
Dan is het geluid kort hoorbaar. Daarna hoor je het niet meer. Als de auto vervolgens een tijdje geparkeerd staat met motor uit is meestal weer hoorbaar als je achteruit rijdt en vervolgens vooruit vertrekt.
Beste Opel eigenaars ik kan maar 1 ding zeggen. Opel heeft een serieus probleem aangaande de kwaliteit dat ze leveren. Mijn Astra is van mei 2014 en is ondertussen al een 6tal keer de garage in geweest om de problemen op te lossen. Gelukkig niks motorisch.
Het zal bij mij de eerste en laatste Opel zijn. Een geluk dat de wagen toch wat rijcomfort bied...
Beste Opel eigenaars ik kan maar 1 ding zeggen. Opel heeft een serieus probleem aangaande de kwaliteit dat ze leveren. Mijn Astra is van mei 2014 en is ondertussen al een 6tal keer de garage in geweest om de problemen op te lossen. Gelukkig niks motorisch.
Het zal bij mij de eerste en laatste Opel zijn. Een geluk dat de wagen toch wat rijcomfort bied...
Je betaald er ook 2 keer niks voor ook he, dan moet je niks premium (zoals Opel zich durft noemen) verwachten.
Ik spaar de mijne niet, 2 maand oud en 9000km gereden, tot heden niks tegengekomen (hout vasthouden)
Ze waren beter tot de jaren 90 en vanaf dan zijn ze gaan slabakken vind ik. Alles moet sneller en sneller op de markt komen zonder dat er iets uitvoerig getest wordt. Ook de materialen die ze gebruiken vind ik minder degelijk. Maar ik denk dat het bij alle merken zo wel is. Alles moet goedkoper gebeuren. Voorlopig nog steeds tevreden van de rode. Wat er tot nu toe aan gebeurd is:
- Infinity Sound System zever --> Opgelost met het overbouwen van men ouder versterker. Wat ik ondertussen ontdekt heb is dat in mijn speciale versterker de "Noise-Gate" softwarematig is uitgeschakeld die dus zorgt voor de volumeschommelingen. Op de achterkant van mijn speciale versterker staat dan ook "Software: NG_OFF"
- Tikken van de AGR zetels --> Was een schrijven van Opel om dit op te lossen. Paar keer binnen geweest en niet opgelost dus heb ik het zelf verholpen
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Vandaag wordt de onze 2 jaar en we zijn 91.000 km verder.
Tot op heden 0.0 problemen. Enkel 4 x bij de dealer geweest voor zijn 30, 60 en 90.000 km onderhoud en voor de vervanging van de voorste remblokken.
Even mijn korte bevindingen:
+ algemeen rijcomfort
+ betrouwbaarheid (zowel mechanisch als electrische)
+ zuinig
+ looks
+ dealer
- motor (lawaai bij optrekken, klimt niet graag in de toeren)
- kraak in het dashboard
Comment