@Bjorn wanneer Opel klantendienst u moest contacteren wat ze bij mij al meerdere malen gedaan hebben en je u beklag doet over de radio mag je mij ook steeds vermelden. Gewoon zegen witte Opel Astra J ST op naam van Wouters Niels ze zullen me daar ook al wel kennen en zal ik hen daar ook nog eens melden hoe goed hun techniek al dan niet is. Aangezien wij toch dezelfde radio hebben. Mss kan je hen dan ook melden eens wat verder te zien dan hun neus lang is en de forums eens afgaan dat ze zelf lezen wat voor klachten de mensen hebben over hun Opel want ik denk dat heel wat problemen aangekaart worden bij de dealer maar dat zij die op hun beurt niet doorgeven. Die zijn meer bezig met hun geld te tellen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenHeeft er nu ook iemand last van de automatische notificaties op dit forum ?
Ik krijg op geen enkel van mijn topics waar ik een abonnement op heb een email wanneer er een nieuw bericht is gepost.
Ook niet op de deze dus en daarom hebt ge mij al een paar weken niet meer gezien of gehoord...
Weet iemand hoe dit op te lossen is ?
Is sinds het forum een update gekregen heeft.
Was nog voor de zomer.
Niks aan te doen volgens de Mods.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDit is al enkele maanden zo hoor.
Was nog voor de zomer.
Niks aan te doen volgens de Mods.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDit is al enkele maanden zo hoor.
Was nog voor de zomer.
Niks aan te doen volgens de Mods.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDus je moet elke dag even komen kijken naar nieuwe reacties ?
Het overzicht is beter.
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenFerme update ! Serieuze downgrade volgens mij
De helft staat bij mij nu in het Engels ook waar het vroeger Nederlands was. Zelf met de taalkeuze op Nederlands.
Andere forums die dezelfde lay out gebruiken hebben die problemen dan weer niet.den borre
Int3x0r
Comment
-
-
Daarstraks heb ik een gesprek gehad met de Opel klantendienst in verband met de klachten voor de Navi 950 Intellilink. Alles wordt onderzocht van mijn klachten en ik zou dinsdag (maar maak er maar woensdag van omdat dinsdag een feestdag is) terug telefoon krijgen. Het enige dat hij kon beamen qua klacht is dat de TMC niet werkt. Ze zouden bezig zijn met een update hiervoor maar men kon nog niet zeggen wanneer deze gelanceerd zou worden. Blijkbaar heeft België en Oostenrijk geen TMC ontvangst. klachten die ik doorgegeven heb zijn:
- Rampzalige ontvangst DAB/FM
- Niet werken TMC
- Systeem durft vast te lopen of traag te werken
- Voorlezen van straatnamen is overbodig en zou men moeten kunnen uitschakelen
- Waarschuwingen geven tijdens inactieve navigatie zijn overbodig dus zou men ook moeten kunnen uitschakelen
- Systeem loopt vast bij gebruik Iphone Ipod
- Verouderde kaarten in een nieuwe navigatie
- Spelfout in het hoofdmenu 'SpeelD nu"DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenDaarstraks heb ik een gesprek gehad met de Opel klantendienst in verband met de klachten voor de Navi 950 Intellilink. Alles wordt onderzocht van mijn klachten en ik zou dinsdag (maar maak er maar woensdag van omdat dinsdag een feestdag is) terug telefoon krijgen. Het enige dat hij kon beamen qua klacht is dat de TMC niet werkt. Ze zouden bezig zijn met een update hiervoor maar men kon nog niet zeggen wanneer deze gelanceerd zou worden. Blijkbaar heeft België en Oostenrijk geen TMC ontvangst. klachten die ik doorgegeven heb zijn:
- Niet werken TMC
- Waarschuwingen geven tijdens inactieve navigatie zijn overbodig dus zou men ook moeten kunnen uitschakelen
- Spelfout in het hoofdmenu 'SpeelD nu"
Daarnaast heb ik de ontvangst problemen die jij aangeeft, in mindere mate. Enkel topradio doet wel eens moeilijk.
Voor de rest goede opmerkingen, er moeten inderdaad meer mogelijkheden zijn om een aantal functies uit te schakelen. Jammer, maar ik rij nu steeds zonder navigatiestem, ik word werkelijk onnozel om bij elke shit iets te horen.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Haha oei, dat wist ik dus niet.
De andere zenders hebben bij mij eigenlijk altijd goede ontvangst, daarom dat ik de klachten daarover zo raar vind.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenTopradio heeft in elke wagen een slechte ontvangst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenDaarstraks heb ik een gesprek gehad met de Opel klantendienst in verband met de klachten voor de Navi 950 Intellilink. Alles wordt onderzocht van mijn klachten en ik zou dinsdag (maar maak er maar woensdag van omdat dinsdag een feestdag is) terug telefoon krijgen. Het enige dat hij kon beamen qua klacht is dat de TMC niet werkt. Ze zouden bezig zijn met een update hiervoor maar men kon nog niet zeggen wanneer deze gelanceerd zou worden. Blijkbaar heeft België en Oostenrijk geen TMC ontvangst. klachten die ik doorgegeven heb zijn:
- Niet werken TMC
naar luister kan ik probleemloos ontvangen.
Heb deze morgen met een nieuwe Peugeot gereden en daar waren ook problemen met het
audiosysteem, die kon Nostalgie niet ontvangen. Dus ik denk dat ieder merk wel zijn kwaaltjes
zal hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenZelf heb ik de Navi 900, en voor mij werkt dat systeem goed. De posten waar ik meestal
naar luister kan ik probleemloos ontvangen.
Heb deze morgen met een nieuwe Peugeot gereden en daar waren ook problemen met het
audiosysteem, die kon Nostalgie niet ontvangen. Dus ik denk dat ieder merk wel zijn kwaaltjes
zal hebben.
Comment
-
Mijn vorige DVD 800 gaf ook geen enkel probleem. Heb nu precies wel de indruk dat de DAB beter ontvangt na de software update die ze gedaan hebben. Voorlopig is hij niet meer uitgevallen of heeft hij liggen kraken.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
- Niet werken TMC
Deze van 2009 zijn ze ook nog aan bezig.
Nog even geduld.
Als ik hier al de beloftes die ze me gemaild hebben post ben je een weekendje bezig met lezen.den borre
Int3x0r
Comment
-
Weet da ik er niet al te veel van zal moeten verwachten maar "Niet geschoten is zeker niet gewonnen". We kunnen het maar proberen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenWeet da ik er niet al te veel van zal moeten verwachten maar "Niet geschoten is zeker niet gewonnen". We kunnen het maar proberen.
Ik heb het ook nooit opgegeven maar het heeft niet geholpen.
Op een dag schreef ik dat het triestig werken is van Opel en ze zo de mensen aanzetten om hun wagen te verkopen.
Waardoor voor hun het garantie probleem dan van de baan is.
Als antwoord kreeg ik: we vinden het jammer dat u uw Opel verkocht heeft, bij deze word uw dossier gesloten.
Stond op ontploffen.den borre
Int3x0r
Comment
-
Ach ze kennen me daar ondertussen al héél goed van den Infinity bij de klantendienst en ze weten ook wel dat ik niet snel tevreden ben Mij wimpelt ge zo maar ni af Heb vroeger genoeg op mijne kop laten kakken maar die periode is voorbij.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
Comment