Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarjuist heb ik hem weer netjes gewassen en heb ik me ook even bezig gehouden met het verhelpen van het kraken van de afdekrol in de koffer. Die durft wel eens rammelen bij slechte wegen. Als ge die een keer los maakt en vast doet dan is het meestal voor eventjes weg maar het is geen blijvende oplossing. Dus heb ik met speciale tape (tape met stoffen bekleding op) de plaats afgetaped waar de rol vast klikt. Dit zie je toch niet als de afdekrol gemonteerd is. Rammelen is volledig verdwenen nu

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
      Daarjuist weer in Baarle Hertog moeten zijn. Nu kunt ge is ne keer een stukske meegenieten van wat ik steeds te horen krijg! Dit is dan nog maar een kort stukje.

Zet da mens toch gewoon af...

Comment

• Ge kunt die meldingen ni afzetten en ik ben ni van plan om elke keer in mijn instellingen die haar kwijk dicht te draaien. tis maar een kleintje voor hun om het te kunnen aanvinken dat die geen waarschuwingen zegt bij inactieve navigatie.
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Ge kunt die meldingen ni afzetten en ik ben ni van plan om elke keer in mijn instellingen die haar kwijk dicht te draaien. tis maar een kleintje voor hun om het te kunnen aanvinken dat die geen waarschuwingen zegt bij inactieve navigatie.
          Ik heb da wel gedaan en tot op den dag van vandaag nog geen seconde gemist !

Comment

Daarjuist heb ik hem weer netjes gewassen en heb ik me ook even bezig gehouden met het verhelpen van het kraken van de afdekrol in de koffer. Die durft wel eens rammelen bij slechte wegen. Als ge die een keer los maakt en vast doet dan is het meestal voor eventjes weg maar het is geen blijvende oplossing. Dus heb ik met speciale tape (tape met stoffen bekleding op) de plaats afgetaped waar de rol vast klikt. Dit zie je toch niet als de afdekrol gemonteerd is. Rammelen is volledig verdwenen nu

Hoe doe je dit bij een vaste hoedenplank ( Opel astra j 1.4T sedan ) ?

Comment

• Bij een Sedan kan je die volgens mij niet demonteren. Zit daar geen ijzeren plaat onder?? Volgens mij zou die zowiezo niet mogen rammelen. Bij mijn Sports Tourer is dat een hele oprolbare doek die licht te flapperen

Comment

Bij een Sedan kan je die volgens mij niet demonteren. Zit daar geen ijzeren plaat onder?? Volgens mij zou die zowiezo niet mogen rammelen. Bij mijn Sports Tourer is dat een hele oprolbare doek die licht te flapperen
                En toch kan het behoorlijk rammelen. Al gezocht gelijk een gek maar kan het euvel niet vinden noch verhelpen.

Comment

• Je kan er misschien een stuk pvc buis tussen steken zoals ze voorstellen in het Golf VII topic.....

Comment

• Hallo , Ik ben nieuw op dit forum en hoop hier regelmatig terug te komen . Nu heb ik een vraagje , ik heb begin september een opel astra sport sedan 14 turbo 140 pk besteld , volgens de verkoper had ik geluk , moest maar 4 weken wachten , nu is het 13 nov. en heb hem nog altijd niet , verleden week nog eens gaan horen , is nu beloofd voor 22 nov. men zei er wel bij dat het wat vroeger of later zou kunnen zijn , een reden krijg ik niet . Zijn er nog mensen die dat voor hebben gehad ??

Comment

• Gebeurde bij mij ook, was omdat er iets niet op stock was of fabriek 2 weken toe was.

Comment

• Leveringsdatum is inderdaad afhankelijk van verschillende factoren. Daarenboven kan je weinig tot niets beginnen aangezien het geen resultaatsverbintenis is.

Als je em hebt, foto's posten he!
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Bestelde auto : Opel Sport Sedan Cosmo
                          1,4 Turbo Manueel 6 140 PK
                          Adaptive Forward Lighting inc. Bi-Xeon & grootlichtassistent
                          Velgen 7Jx17" Multi spaaks
                          Lederen bekleding
                          Radio Navi 950 IntelliLink
                          Kleur : Dark Mahogany
                          Elektrisch inklapbare spiegels
                          Ergonomische (arg) sportzetels
                          Park Pilot voor en achteraan
                          Chromé deurklink covers
                          FlexRide technologie + Watt- link achteras
                          Heeft er al iemand ervaring met deze wagen met de 1,4 turbo motor ?? Ik hoop dat ik goed gekozen heb , nu rij ik nog met een skoda octavia 1,6 TDI maar daar heb ik meer problemen mee dan mij lief is .
                          Dus , als iemand mij wat raad kan geven ik lees het met alle plezier . Alvast bedankt.
                          Marc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman 1 Bekijk Berichten
                            Bestelde auto : Opel Sport Sedan Cosmo
                            1,4 Turbo Manueel 6 140 PK
                            Adaptive Forward Lighting inc. Bi-Xeon & grootlichtassistent
                            Velgen 7Jx17" Multi spaaks
                            Lederen bekleding
                            Radio Navi 950 IntelliLink
                            Kleur : Dark Mahogany
                            Elektrisch inklapbare spiegels
                            Ergonomische (arg) sportzetels
                            Park Pilot voor en achteraan
                            Chromé deurklink covers
                            FlexRide technologie + Watt- link achteras
                            Heeft er al iemand ervaring met deze wagen met de 1,4 turbo motor ?? Ik hoop dat ik goed gekozen heb , nu rij ik nog met een skoda octavia 1,6 TDI maar daar heb ik meer problemen mee dan mij lief is .
                            Dus , als iemand mij wat raad kan geven ik lees het met alle plezier . Alvast bedankt.
                            Marc
                            Mooi!

Van die AFL ga je genieten, dat kan ik je verzekeren!

Over de navi950 zijn de meningen nogal verdeeld.

Als ik me niet vergis, heeft Namaz een 1.4 benzine.
                            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Yap maar heb wel de 120pk versie in een Sportstourer. Na 4 maand en 13.500km nog geen klachten over de motor.

Comment

• Alvast bedankt , hoop binnenkort ook mijn bevindingen door te kunnen geven

Comment

• Ik heb ook de Multispaaks velgen maar de Titanium kleurige. Ge ga daar nog zwaar spijt van krijgen als ge die moet gaan kuisen :p da was ook mijn eerste gedacht na de eerste wasbeurt haha Tis schoon maar een hel om te kuisen! De AFL is inderdaad een bangelijke optie! Ik zou niet meer zonder kunnen, AGR zetels zitten ook héél goed (als ze niet klikken in de bochten tenminste :p want das een ziekte maar wel op te lossen). De Navi 950 intellilink vind ik zelf maar niks... Morgen gaat Opel Belgium me trouwens contacteren of er eventuele oplossingen zijn.

Comment

• Wat is er dan aan de hand met die nav 950 , je leest er wel meer van , mijn schoonzoon heeft een cascada met dezelfde nav .en heeft daar nog geen enkel probleem mee gehad .

Comment

• - Slechte radio ontvangst DAB en FM (hoewel dit wel beter is geworden na de update)
                                      - Verouderde kaarten op GPS
                                      - TMC werkt niet
                                      - Traag systeem
                                      - Stem van GPS is irritant en onduidelijk
                                      - Meldingen die je niet kunt afzetten (zie filmpje hierboven )
                                      - En van de week kwam heel de tijd de volumebalk erop terwijl ik niet aan het volume kwam
                                      -....

En zo van die kleine prullekes allemaal. Voor een systeem waarvoor ik 1000€ (zonder DAB) heb bijbetaald vind ik dit niet kunnen. Het hangt er vanaf hoe streng je zoiets beoordeeld of je een goed of slecht systeem vind maar ik erger me in al die dingen. Alle klein dingetjes maken dan één grote ergernis. Opel Belgium had trouwens gebeld maar ze wisten nog niks meer dus nu ist weer wachten tot donderdag, dan gaan ze me er weer over opbellen.

Ondertussen staan er bijna 9000km op de teller. Mijn oude 1.7CDTi heb ik nog geen moment gemist! De 1.6CDTI is echt wel pakken beter. Hij is echt zovéél stiller en soepeler dan de 1.7CDTI. Het turbogat is gelukkig ook véééél kleiner en ook het verbruik blijft me nog steeds zéér aangenaam verassen. Ik mis men oude witte dus echt niet

Comment

• Bedankt voor de inlichtingen , Bjorn , hopelijk kan ik er rap over meespreken ( ik wacht al van begin september) en is het verstook van de 1.4 turbo (140 pk ) ook binnen de perken .Ik heb altijd al diesel gereden maar doe nu veel minder km .
                                        Voor het ogenblik nog niks gehoord van de dealer , als ik volgende week nog niks heb gehoord zal ik er nog maar eens heen trekken .

Comment

• Echt verbruiken doen ze niet, ik rij sportief en spaar die motor niet en zit op 7.5 sinds ik hem heb.
                                          Binnenkort komt de mijne wel te koop, tijd voor iets anders.

Comment

Working...
                                          X