Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier ook een 1.4 Turbo...ik heb nogal een "niet-zuinige" rijstijl, dus zit gemiddeld dikwijls rond de 9 liter, MAAR kheb deze week eens wat normaler gereden, ritten van max 10 km, en zat rond de 7.5 gemiddeld, inclusief enkele korte ritten naar de supermarkt. Heb ooit eens een rit gedaan naar Amsterdam, toen haalde ik zelfs 6.0 gemiddeld (lang leve trajectcontrole voor het verbruik ). Dus het valt wel mee, veel hangt af van je rechtervoet.
    Het is zeker geen slechte motor, alleen jammer van de lange overbrenging, hij zou een pak vlotter kunnen geweest zijn, als ze de versnellingsbak wat anders hadden afgesteld. En wat vooral een groot voordeel is aan deze motor, op technisch vlak is hij wel bulletproof. (in tegenstelling tot de 1.4 tsi van VAG)
    Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Winterbanden gemonteerd, en .... nog meer rammels in het interieur
      2012 Opel Astra ST Ecoflex
      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Freddy ,Heb je ook zo lang moeten wachten voor hij geleverd werd ? Ik vind 3 maanden wel lang voor een astra , alléé , ik heb nog steeds niks gehoord , was normaal voorzien voor begin november .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman 1 Bekijk Berichten
          Freddy ,Heb je ook zo lang moeten wachten voor hij geleverd werd ? Ik vind 3 maanden wel lang voor een astra , alléé , ik heb nog steeds niks gehoord , was normaal voorzien voor begin november .

De mijnen was 3 weken

Comment

• Mijn beide Sports Tourers waren 3 maand wachten, ik heb ze ook geleverd gekregen na 3 maand. De rode was een 2 weken sneller geleverd dan voorzien. Mijn tweede witte GTC was zelfs na 2 weken gelverd maar dat was in de periode toen Opel Antwerpen dicht ging en ik denk niet dat er toen nog véél bestellingen binnen kwamen. Had bang dat de werkenemers toen hun schup zouden afkuisen en ik een zogezegde "maandagauto" zou hebben. Awel dat was de beste die ik ooit al gehad heb
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Mijn ST 1.3 was ook dikke 3 maand, besteld eind augustus, levering 12/12

Comment

Freddy ,Heb je ook zo lang moeten wachten voor hij geleverd werd ? Ik vind 3 maanden wel lang voor een astra , alléé , ik heb nog steeds niks gehoord , was normaal voorzien voor begin november .
                Bwa, 3 maanden is nog niet zo erg, mijn bompa heeft in de jaren 90 bijna 1 jaar moeten wachten op zijn toen nieuwe Astra F, reden voor het lange wachten was toen de automatische versnellingsbak.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik heb +- 2 maanden moeten wachten. 2 jaar geleden ondertussen.
                  Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Grrrrr vandaag uit nood even men GPS gebruikt om me te helpen bij een omleiding. Stuurt die trut mij dwars door de bossen door zandwegen. Ook nu weer kende hij weer een hoop straten niet die er al jaren liggen. Waarom neemt dat ding in godsnaam zandwegen???? Had ik geweten dat die boerenwegen in zandwegen veranderde en vervolgens door de bos zouden gaan dan zou ik die natuurlijk niet nemen. Maar ik was op de vreemde dus dan volgt ge da ding maar. Hij ziet er nu dus smeeeeeeeeeeeeerig uit!!!

Last edited by Volvo_Bjorn; 17/11/2014, 20:35.
                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Zeer proper! Met het rood valt het wel zeer neig op

Comment

• Hij blinkt ondertussen weer als een zonnetje

Comment

• pfff, de mijne staat vuiler

Comment

• Op nen donkergijze ziet ge da allemaal niet ze.

Op mijne astra heb ik in den tijd 5 à 6 maanden moeten wachten.

Comment

• Shit zeg, die ziet er vuil uit. Geen schrik voor kleine krasjes op de velgen door de boswegen?

Ik heb 6 weken moeten wachten.
                              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Vandaag naar de dealer geweest en mijn auto is sinds maandag binnen , de papieren waren er nog niet daarom hadden ze nog niet gebeld , normaal zouden
                                ze er vandaag moeten bijzijn , als ik vandaag nog naar de verzekering zou kunnen gaan heb ik hem met wat geluk vrijdag ( moet nieuwe plaat hebben ) We
                                zullen er nog maar niet te veel op hopen , zal wel volgende week worden .

Comment

• Eigenaardig, mijne was binnen en kon er 2 dagen nadien al om!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                    Shit zeg, die ziet er vuil uit. Geen schrik voor kleine krasjes op de velgen door de boswegen?

Ik heb 6 weken moeten wachten.
                                    Die is eerst zéér goed afgespoten met de hogedruk alvorens de spons er aan te pas kwam

Comment

Vandaag naar de dealer geweest en mijn auto is sinds maandag binnen , de papieren waren er nog niet daarom hadden ze nog niet gebeld , normaal zouden
                                      ze er vandaag moeten bijzijn , als ik vandaag nog naar de verzekering zou kunnen gaan heb ik hem met wat geluk vrijdag ( moet nieuwe plaat hebben ) We
                                      zullen er nog maar niet te veel op hopen , zal wel volgende week worden .
                                      Dat heeft mij nog nooit tegengehouden om hem te gaan afhalen.
                                      Verzekering en aanvraag tot inschrijving in de auto en rijden maar.
                                      Papieren komen later wel.

Sent from here
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Zonder papieren kunde hem ni inschrijven eh . Het roos formulier en de COC moet ge wel hebben natuurlijk. Die sturen ze achteraf altijd op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                                          Zonder papieren kunde hem ni inschrijven eh . Het roos formulier en de COC moet ge wel hebben natuurlijk. Die sturen ze achteraf altijd op.
                                          Heb dat altijd al zo gedaan.
                                          Mijn papieren zijn eens 3 maand later toegekomen.
                                          Met uw verzekering en het blad die uw verzekeraar op stuurt naar de div bij de hand heb je geen probleem met de politie.
                                          Natuurlijk wel met een geldige ingeschreven nr plaat.

Sent from here
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X