Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zal dan toch mijne kop ma eens laten zien bij de garage.
    En inderdaad vanop afstand is het moeilijk maar mogelijks had iemand hetzelfde mee gemaakt ;-)

Toch bedankt om het te proberen. Zal laten weten als het gevonden is wat het was zodat mogelijks iemand anders er iets aan heeft :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
      Remklauwen zijn vanaf modeljaar 2013 verbeterde versie's dus dat is het niet.
      Moeilijk te zeggen op afstand hé...

Gaat dat frezen lukken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Gaat dat frezen lukken?
        Heb er al een paar keer aan gedacht hoor, maar telkens als ik niet in mijn garage ben

Comment

• Geen probleem, zou maar tegen half december zijn

Comment

Geen probleem, zou maar tegen half december zijn
            'T is da
            Misschien heb ik tegen dan al op mijn eigen auto zo'n setje gemonteerd, maar ik zou 100% zeker willen zijn dat ik geen foutmelding krijg

Comment

• bn_ heb je al eens bij je reservewiel gekeken?
              Ik heb eens voorgehad dat er een knikker heen en weer rolde.

Comment

'T is da
                Misschien heb ik tegen dan al op mijn eigen auto zo'n setje gemonteerd, maar ik zou 100% zeker willen zijn dat ik geen foutmelding krijg

Hallo Jonathan,

We hebben daar een private label voor laten ontwikkelen, dat is deze: https://www.xenonlamp.nl/xenonlamp-nl-slim-canbus-xenon

Deze kun je zonder problemen monteren in je Astra.

Ik hoor het graag van je!

Met vriendelijke groet / best regards / mit freundlichem Gruß,

Ik ga ervan uit van wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                  bn_ heb je al eens bij je reservewiel gekeken?
                  Ik heb eens voorgehad dat er een knikker heen en weer rolde.
                  Nagekeken toen ik dernet de wagen onder carport van het huisje hier onder handen heb genomen met de spons.
                  En op het eerste zicht zie ik niks los zitten onder de valse bodem van de koffer ruimte...
                  Ben er een week van tussen en hier in de ardennen valt het gekraak wel meer op; achja zsm na de garage dus....

Na het poetsen dan ook maar rap wat fotos gemaakt ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bn_ Bekijk Berichten
                    Nagekeken toen ik dernet de wagen onder carport van het huisje hier onder handen heb genomen met de spons.
                    En op het eerste zicht zie ik niks los zitten onder de valse bodem van de koffer ruimte...
                    Ben er een week van tussen en hier in de ardennen valt het gekraak wel meer op; achja zsm na de garage dus....

Na het poetsen dan ook maar rap wat fotos gemaakt ;-)

We hebben qua exterieur de zelfde configuratie, ik blij het een speciaal kleur vinden

De mijne na het wassen en waxen

Comment

• Configuratie werd zowat in grote lijnen door mijne baas gekozen ma was een upgrade van mijn vorige astra (bare basic; had enkel GPS) heb wel speciaal gevraagd achter paar opties die er wel opzitten: bluetooth & cruise control.
                      Maar toen ik in de garage ging kijken voor kleuren (toen mijn vorige op onderhoud was) werd mij gemeld dat Asteroid Grey een beetje ne Bruine tint had en ik moet eerlijk bekennen ik heb hem nog niet echt gezien; wel een blauwige tint...

Let op je hoort mij niet klagen; ben super content van deze wagen op het kraken en de intellilink problemen na :-)

Comment

• Zit niks bruin in, Blauw-Paars-Grijs.

Comment

We hebben qua exterieur de zelfde configuratie, ik blij het een speciaal kleur vinden

De mijne na het wassen en waxen

Ik ben echt fan van da Midnight Blue, oogt zeer wijs!

Comment

• De mijnen is niet Midnight Blue he, is Asteroid Grey

Comment

• Da leek mij nu echt de Midnight blue enfin, kzen scheel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
                                Da leek mij nu echt de Midnight blue enfin, kzen scheel

Sterk!!

Comment

Ik ga ervan uit van wel
                                  Dat zei men ook van mijn koplampen met led dagrijverlichting
                                  Is wel stukken goedkoper dan zo'n Pilot set, tempting...

Comment

Dat zei men ook van mijn koplampen met led dagrijverlichting
                                    Is wel stukken goedkoper dan zo'n Pilot set, tempting...

Geef als kortingscode: mypolo

Comment

Geef als kortingscode: mypolo
                                      Thx!
                                      Nog eens over slapen maar denk wel dat ik het zou doen

Comment

• Ik twijfel om zo'n "Flexdock" te kopen, kent iemand dit?

(link: https://www.opel-accessories.com/nl-...FlexDock%C2%AE)

Het probleem is dat ik het niet goed begrijp.

Eerst en vooral zou ik de "FlexDock Cradle Universeel" nemen. Er is een dock specifiek voor de iPhone (ik heb ene) maar aangezien het € 162 kost lijkt het me beter om de universele te nemen (het kan namelijk goed zijn dat ik binnen een jaar een nieuwe GSM koop dus dan zou ik opnieuw een dock moeten kopen).

Maar moet je eerst "FlexDock basisplaat" kopen en daarna nóg eens "FlexDock Cradle Universeel"? Uit de beschrijving volgt dit immers niet.

De basisplaat stelt "Een intelligente oplossing om uw iPhone op het voertuig aan te sluiten." Beetje raar aangezien de universele dock ook niet-iPhones kan aannemen veronderstel ik.

De cradle universeel stelt "Gebruik uw smartphone met het door Opel ontworpen FlexDock® docking station" Dat is ook weer vreemd: basisplaat <=> docking station.

De cradle iphone vermeldt dan weer: "Cradle verbindt uw Iphone 3GS/4G/4GS met de FlexDock® basisplaat". Dus hieruit volgt eigenlijk wel dat je de basisplaat + het aparte stuk (universeel of iPhone) nodig hebt.

Als ik ze alletwee moet bestellen, betekent dit dat het € 343 (€ 162 + € 181) kost.

Beetje kut aangezien deze flexdock heel wat functies heeft die ik niet zou gebruiken (bluetooth met handsfree bellen etc heb ik al). Ik zou het louter gebruiken zodat ik mijn iPhone-scherm beter zie (voor Coyote). Het opladen zonder kabel is superhandig (kabel zit in dashboard verwerkt dan) aangezien ik anders zo'n gsm-houder kan kopen voor tegen de ruit, maar dat ziet er niet uit vind ik (komt goedkoop over + kutkabel zit in de weg dan).

Bestaat er geen andere soort oplossing? Ik vind € 343 veel als je ziet hoe ik het zou gebruiken. (één dikke boete minder en ik heb het uitgespaard, maar dat geldt alleen bij men coyote-abonnement )
                                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• houdertje voor bevestiging op ventilatierooster tss stuur en gps scherm?

Ik heb zelf eentje gemaakt met wat ijzerdraad :-)
                                          De usb kabel is wel nog zichtbaar en die moet je inpluggen als je de smartphone in de houder hangt.

Comment

Working...
                                          X