Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
-
Gisterenavond gebeld naar de garage om te vragen of hij binnen mag voor 2 problemen (die hier ook al vermeld zijn geweest): versnellingsbak en voorruitontwaseming (gepiep wanneer een tijdje aan).
Probleem met voorruitontwaseming zou genoteerd moeten geweest zijn maar vond persoon niet terug in dossier (al een geluk dat ik dat al op e-mail heb).
Volgende week woensdag wordt er een diagnose gedaan van beide en dan zien we wel weer. Als de diagnose positief is, krijg ik een vervangwagen mee (en die moet positief zijn want voorruitontwaseming is al vastgesteld)!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenJa, maar die zijn toch verticaal ipv horizontaal?
Klopt mijn LG L90 zijn houder kon niet gebruikt worden in de Astra omwille van de roosters, ding hangt nu als een GPS tegen de ruit.
Dat docking station zie ik zitten maar dan moet de prijs een pak naar beneden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKlopt mijn LG L90 zijn houder kon niet gebruikt worden in de Astra omwille van de roosters, ding hangt nu als een GPS tegen de ruit.
Dat docking station zie ik zitten maar dan moet de prijs een pak naar beneden
Links zit wel een horizontaal rooster, maar da hangt dan weer helemaal uit de richtingThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenJa, maar die zijn toch verticaal ipv horizontaal?
Heb me ge baseerd op dit ontwerp, enkel de stangetjes wat langer gemaakt aangezien de roosters vrij diep zijn.
Wou eerst deze kopen http://www.mobilehangup.nl/nl/ maar vrees dat die niet gaat passen door de diepe van de roosters dus hebben we zelf eentje gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichtende lamellen of de smartphone?
Heb me ge baseerd op dit ontwerp, enkel de stangetjes wat langer gemaakt aangezien de roosters vrij diep zijn.
Wou eerst deze kopen http://www.mobilehangup.nl/nl/ maar vrees dat die niet gaat passen door de diepe van de roosters dus hebben we zelf eentje gemaakt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Net bericht gekregen van Opel Belgium. Er zou een belangrijke update beschikbaar zijn voor de NAVI 950 intellilink. Ben benieuwd of er veel van de probleem opgelost gaan zijn.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenIn 2016, looks vallen toch goed mee? Model kan nog even mee vind ik
Comment
-
bwa ten op zichte van een mazda 3 kwa koetswerk of een peugeot ( interieur) vind ik toch dat de astra begint achter te geraken...
ik denk wel dat hun motor die 1.6 cdi een topmotor is! ( vraag mij alleen af hoe betrouwbaar deze zal zijn in de toekomst = is nog te nieuw om betrouwbaarheid te testen )
Comment
-
Met die kou rammelt en piept der precies wat meer in het interieur. Vooral de stoelen
Hebben jullie ook dat hij met dit weer precies een slag of 2 "langer" nodig heeft voordat de motor start?
Paar dagen terug viel mijn navi en de hele toestand volledig uit terwijl ik aan het rijden was. Volledig zwart scherm opeens. Gelukkig niet nog eens meegemaakt, anders toch eens langs de garage ermee.
Oorspronkelijk geplaatst door juano Bekijk Berichtenbwa ten op zichte van een mazda 3 kwa koetswerk of een peugeot ( interieur) vind ik toch dat de astra begint achter te geraken...
ik denk wel dat hun motor die 1.6 cdi een topmotor is! ( vraag mij alleen af hoe betrouwbaar deze zal zijn in de toekomst = is nog te nieuw om betrouwbaarheid te testen )
Qua interieur vind ik de mazda dan weer minder (daarom viel hij voor mij af), Peugeot 308 vond ik ook geen mooi interieur (om nog maar te zwijgen over dat mini stuur en het algemene gevoel dat ik in een peugeot heb).
Peugeot wil het interieur te strak maken waardoor het (voor mij alleszins) te minimalistisch is. De astra is daarnaast bijna het andere uiterste aangezien ik me bijna in een vliegtuig waan, maar ik vind het wel mooi.
Af en toe heb ik spijt dat ik geen 2 weken heb gewacht zodat ik de 1.6cdti kon hebben ipv de 1.7cdti die ik nu heb. Al moet ik er volledigheidshalve bijvertellen dat de mechaniker bij mijn laatste onderhoud mij vertelde dat ik zeker geen slechte zaak heb gedaan. Ze gaan inderdaad moeten afwachten in welke mate die nieuwe 1.6 betrouwbaar is en er zullen nog heel wat updates volgen, dat terwijl de 1.7 natuurlijk al veel langer bestaat.
Toch vind ik de 1.7 mss wat "rauw". Maakt veel lawaai als ik het vergelijk met andere diesels in mijn vriendengroep. Je merkt inderdaad goed dat het een wat oudere motor is. Minder verfijnd is misschien de juiste uitdrukking (ofwel mis ik gewoon benzine en steekt het tss men oren ).
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenAstra heeft 1 dag in garage gestaan voor herstellingen. Nu enkele dagen testen of alles opgelost isThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenMet die kou rammelt en piept der precies wat meer in het interieur. Vooral de stoelen
Hebben jullie ook dat hij met dit weer precies een slag of 2 "langer" nodig heeft voordat de motor start?
Paar dagen terug viel mijn navi en de hele toestand volledig uit terwijl ik aan het rijden was. Volledig zwart scherm opeens. Gelukkig niet nog eens meegemaakt, anders toch eens langs de garage ermee.
Die 2.2 diesel van Mazda is nochtans ook een juweeltje.
Qua interieur vind ik de mazda dan weer minder (daarom viel hij voor mij af), Peugeot 308 vond ik ook geen mooi interieur (om nog maar te zwijgen over dat mini stuur en het algemene gevoel dat ik in een peugeot heb).
Peugeot wil het interieur te strak maken waardoor het (voor mij alleszins) te minimalistisch is. De astra is daarnaast bijna het andere uiterste aangezien ik me bijna in een vliegtuig waan, maar ik vind het wel mooi.
Af en toe heb ik spijt dat ik geen 2 weken heb gewacht zodat ik de 1.6cdti kon hebben ipv de 1.7cdti die ik nu heb. Al moet ik er volledigheidshalve bijvertellen dat de mechaniker bij mijn laatste onderhoud mij vertelde dat ik zeker geen slechte zaak heb gedaan. Ze gaan inderdaad moeten afwachten in welke mate die nieuwe 1.6 betrouwbaar is en er zullen nog heel wat updates volgen, dat terwijl de 1.7 natuurlijk al veel langer bestaat.
Toch vind ik de 1.7 mss wat "rauw". Maakt veel lawaai als ik het vergelijk met andere diesels in mijn vriendengroep. Je merkt inderdaad goed dat het een wat oudere motor is. Minder verfijnd is misschien de juiste uitdrukking (ofwel mis ik gewoon benzine en steekt het tss men oren ).
Succes alvast
Ik heb ook een 17 CDTI en ik vind die geweldig, 130 pk is meer dan voldoende (al dacht ik dit zelf niet na de 208 van mijn Insignia) en dat rauw geluid vind ik fantastisch !
Comment
-
Het kan aan mij liggen, maar vanaf 2000 toeren klinkt die dan wel weer aangenaam. Vooral onderin is die rauw en klettert die af en toe
Ik heb 110pk en die gaat ook nog redelijk vooruit, ik had veel erger verwacht (wel 3deurs en geen ecoflex).
Men vader heeft een 5deurs ecoflex 1.7cdti (bedrijfswagen), maar als ik daarmee rijd is die precies veel trager. Kan ook gewoon zijn omdat er kleine banden opliggen en de gtc een sportiever onderstel heeft waardoor het maar een idee is.
Het was ook maar 2sec dat de navigatie en toestanden uitviel en hij startte onmiddellijk terug op. Wel ZEER ambetant als ge ergens in een kutdorp een politiebureau aan het zoeken zijt voor bijstand bij eerste verhoor. Nergens borden, nergens verlichting, ... Toen besefte ik pas hoe hard ik een GPS nodig heb
Ik zie trouwens dat jij een OPC pakket hebt. Ik twijfelde omdat onder de voorbumper een extra "lip" is dan. Raak je niet af en toe een borduur/snelheidsdrempel daarmee? Dat was namelijk de grootste reden waarom ik het niet heb genomen (en die achterlijk grote achterspoiler op de 3deurs).That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Heb mijn auto nu precies twee weken en sedert een dag of 4 kraakt en piept mijn zetel ( lederen sportzetels ) bij het minste dat ik beweeg of als ik een bocht neem , ook mijn telefoon moet ik iedere keer dat ik de auto heb stilgelegd helemaal terug instellen , hij blijft er wel opstaan , ook op mijn smartphone , maar vind deze nooit terug zonder terug in te stellen , dan werkt alles zolang ik hem niet stilleg .
Ze hebben er in de garage een goed half uur met bezig geweest en zei men dat de software niet overeen komt . Heeft iemand dat ook al gehad ??
Voor de rest rijd hij goed , verstook is nog wel wat hoog maar dat zal wel beteren hoop ik , heeft nog maar 900 km op de teller .
Comment
Comment