Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hebben jullie ook de mail van Opel gekregen met het aanbod aan winterbanden? Ik ben serieus aan het overwegen:
    € 649 voor stalen velg (17')
    € 1.099 voor lichtmetalen (17')

Die lichtmetalen zijn niet de schoonste, maar mss nog altijd beter dan gewoon staal? Ik weet het niet

Alleszins vind ik op de site van Opel enkel hogere prijzen dan in de mail, maar aangezien het een aanbod is in de mail kan ik ze voor die prijs krijgen. Dat noemt men beroepsmisvorming

Iemand een mening hierover?

Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman 1 Bekijk Berichten
    Heb mijn auto nu precies twee weken en sedert een dag of 4 kraakt en piept mijn zetel ( lederen sportzetels ) bij het minste dat ik beweeg of als ik een bocht neem , ook mijn telefoon moet ik iedere keer dat ik de auto heb stilgelegd helemaal terug instellen , hij blijft er wel opstaan , ook op mijn smartphone , maar vind deze nooit terug zonder terug in te stellen , dan werkt alles zolang ik hem niet stilleg .
    Ze hebben er in de garage een goed half uur met bezig geweest en zei men dat de software niet overeen komt . Heeft iemand dat ook al gehad ??
    Voor de rest rijd hij goed , verstook is nog wel wat hoog maar dat zal wel beteren hoop ik , heeft nog maar 900 km op de teller .
    Welke telefoon heb je?

Het verbruik is bij mij ook gedaald in de loop der tijd.
    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Prijzen zijn VANAF: dus hoogstwaarschijnlijk rommel.

Kijkt hier eens tussen:

http://www.autobandenmarkt.be/cgi-bi...*2007/46*0204*..

758EUR en Nokian, ideaal!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
        Het kan aan mij liggen, maar vanaf 2000 toeren klinkt die dan wel weer aangenaam. Vooral onderin is die rauw en klettert die af en toe

Ik heb 110pk en die gaat ook nog redelijk vooruit, ik had veel erger verwacht (wel 3deurs en geen ecoflex).

Men vader heeft een 5deurs ecoflex 1.7cdti (bedrijfswagen), maar als ik daarmee rijd is die precies veel trager. Kan ook gewoon zijn omdat er kleine banden opliggen en de gtc een sportiever onderstel heeft waardoor het maar een idee is.

Het was ook maar 2sec dat de navigatie en toestanden uitviel en hij startte onmiddellijk terug op. Wel ZEER ambetant als ge ergens in een kutdorp een politiebureau aan het zoeken zijt voor bijstand bij eerste verhoor. Nergens borden, nergens verlichting, ... Toen besefte ik pas hoe hard ik een GPS nodig heb

Ik zie trouwens dat jij een OPC pakket hebt. Ik twijfelde omdat onder de voorbumper een extra "lip" is dan. Raak je niet af en toe een borduur/snelheidsdrempel daarmee? Dat was namelijk de grootste reden waarom ik het niet heb genomen (en die achterlijk grote achterspoiler op de 3deurs).
        Ik heb op bijna 66.000 km nog nooit tegen een drempel of borduur gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Prijzen zijn VANAF: dus hoogstwaarschijnlijk rommel.

Kijkt hier eens tussen:

http://www.autobandenmarkt.be/cgi-bi...*2007/46*0204*..

758EUR en Nokian, ideaal!
          Is dat een goed merk?

Online bestellen... Leveren ze die dan thuis af en moet je ermee naar een bandencentrale of naar je dealer ofzo? Willen die dat doen? Want je schiet toch een beetje onder hun duiven uiteindelijk.
          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
            Is dat een goed merk?

Online bestellen... Leveren ze die dan thuis af en moet je ermee naar een bandencentrale of naar je dealer ofzo? Willen die dat doen? Want je schiet toch een beetje onder hun duiven uiteindelijk.
            nokian is super!!

en die worden geleverd en kan je direct op de auto monteren!

Comment

• Nokian WR A3 235/55 R17 99H BSW

Nokian WR A3 235/55 R17 103H BSW

Nokian WR A3 225/55 R17 97H BSW

Nokian WR A3 225/55 R17 101H BSW

Ik ken dus niks van winterbanden dus sorry voor de vele (en mss erg domme ) vragen

225 of 235 nemen? 225 geeft mss betere grip in de sneeuw omdat die minder breed is?

Waarop duidt die 99H / 103H /... ? Is daar ook iets waar ik rekening mee moet houden?

Overigens denk ik dat ik voor stalen velg zou gaan. Dat wordt toch ronduit smerig in de winter.

Comment

• Die 99h is de laad en snelheidsindex van de banden.
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• 225 is goed genoeg, 99 en 103 is de code van wat hij mag dragen in gewicht en H is uw snelheidsindex

Comment

• Bedankt! Waarschijnlijk wordt het dan 225/55 97H. Extra laadvermogen heb ik niet speciaal nodig, tis toch maar een 3deurs

Comment

• De mijne hangt nu momenteel aan de computer voor de update van de 950 intellilink. Ben benieuwd wa er allemaal opgelost ga zijn. Maar ik denk niet veel als da zegt men voorgevoel toch
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• En zoals ik al dacht. Na 1.5u wachten is de wagen klaar, komen ze zeggen dat ik al in bezit was van de laatste nieuwe software :s. Ze mogen zich weer vasthouden bij den Opel want "I'M NOT AMUSED!". Wa zitten die koefklaffers ginderachter in Kontich mij dan te zeggen dat er ne grote update is?????
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                          De mijne hangt nu momenteel aan de computer voor de update van de 950 intellilink. Ben benieuwd wa er allemaal opgelost ga zijn. Maar ik denk niet veel als da zegt men voorgevoel toch
                          Ik ben benieuwd
                          2012 Opel Astra ST Ecoflex
                          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                            Ik ben benieuwd
                            zie bericht boven u vorige reactie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                              En zoals ik al dacht. Na 1.5u wachten is de wagen klaar, komen ze zeggen dat ik al in bezit was van de laatste nieuwe software :s. Ze mogen zich weer vasthouden bij den Opel want "I'M NOT AMUSED!". Wa zitten die koefklaffers ginderachter in Kontich mij dan te zeggen dat er ne grote update is?????
                              Och Bjorn, op de control moete soms ook zo lang wachten...

Comment

• Misschien toch eens een andere dealer proberen

Comment

• Weet iemand soms een adres waar ik aan 2dehands of nieuwe velgen kan geraken tegen een eerlijke prijs? Ik ben op zoek naar originele opel velgen, PZW 18inch 225/45, de 5 dubbele spaken dus. Ik vind dat eigenlijk zeer knappe velgen en heb er ook spijt van datk die in den tijd niet genomen heb. Verkoper kon me destijds niet duidelijk zeggen welke velgen het waren, ik baal er nog steeds van. Deze dus: http://s904.photobucket.com/user/Bla...10001.jpg.html
                                  Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Ik heb een Wiko smartphone , dat zijn franse GSM's en nog maar van juist voor de zomer verkrijgbaar in Belgie maar mijn vrouw heeft een samsung en die heeft dat ook , is ook iedere keer weg .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman 1 Bekijk Berichten
                                      Ik heb een Wiko smartphone , dat zijn franse GSM's en nog maar van juist voor de zomer verkrijgbaar in Belgie maar mijn vrouw heeft een samsung en die heeft dat ook , is ook iedere keer weg .
                                      Wat heeft ze ook?

Comment

• De Nav 950 herkent de telefoons maar maakt geen verbinding via bluetooth , moeten altijd volledig terug ingesteld worden , gaat dan zolang je de motor niet stillegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman 1 Bekijk Berichten
                                          De Nav 950 herkent de telefoons maar maakt geen verbinding via bluetooth , moeten altijd volledig terug ingesteld worden , gaat dan zolang je de motor niet stillegt
                                          Ook voorgehad en ik heb de oplossing

uw android toestel rooten en supersu opzetten, probleem was bij mij opgelost.

Comment

Working...
                                          X