Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto staat momenteel binnen in de garage voor die knik in zijn stuur. Blijkbaar is er sinds half oktober nieuwe software voor dit probleem en is er een schrijven van Opel hiervan. Momenteel zijn ze deze aan het installeren. Ben benieuwd of het probleem hiermee ook effectief gaat verdwenen zijn.
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
      Auto staat momenteel binnen in de garage voor die knik in zijn stuur. Blijkbaar is er sinds half oktober nieuwe software voor dit probleem en is er een schrijven van Opel hiervan. Momenteel zijn ze deze aan het installeren. Ben benieuwd of het probleem hiermee ook effectief gaat verdwenen zijn.
      Ah bon, dan ga ik mij ook eens gaan melden.

Kan je me meer info over hoe die update noemt, mijn garage kennende komen ze uit de lucht gevallen.

Comment

• Update staat erop. Voorlopig nog niks in het stuur gevoeld maar ik heb nog geen autostrade gedaan. Hoe de update noemt da weet ik niet. Bij mij hebben ze da opgezocht en er stond blijkbaar een oplossing van Opel klaar voor het probleem. Als klacht stond er "Klant voelt schok in stuur" ofzoiets. Ze zullen dat wel kunnen opzoeken denk ik. Dan zegt ge maar dat er een schrijven is van opel en dan kunnen ze dat zelf opzoeken.
        Last edited by Volvo_Bjorn; 12/12/2014, 21:18.
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Het is altijd een buitendienst oplossing met een nummer erbij.

Sent from here
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Vandaag een brief van Opel gekregen dat de mijne terug moet naar de garage voor een terugroepactie. Toevallig moet ik morgen in de garage zijn dus kunnen ze dat ineens in orde brengen. Het gaat over de TPMS bandenspanningssensoren die niet altijd herkent zouden worden. Er zou een andere software beschikbaar zijn.
            Miljaar. Ik heb gisteren ook ne brief gekregen van Opel maar ik had geen tijd om em te bekijken.
            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Auto staat momenteel binnen in de garage voor die knik in zijn stuur. Blijkbaar is er sinds half oktober nieuwe software voor dit probleem en is er een schrijven van Opel hiervan. Momenteel zijn ze deze aan het installeren. Ben benieuwd of het probleem hiermee ook effectief gaat verdwenen zijn.
              Sinds jij er iets van zei, heb ik het gevoel dat er iets niet 100% in orde is.

Het kan puur psychologisch zijn, maar als ik toch naar de garage zou moeten gaan voor de terugroep-actie, dan zal ik er waarschijnlijk ook iets van zeggen.

Het is niet echt een knik in men stuur of een dood punt in het midden. Meer dat die af en toe meer naar links of naar rechts trekt, en ook erg versterkt wanneer ik gas (bij) geef.
              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Goed om weten, binnen 2 weken ook eens vragen achter die update bij zijn groot onderhoud.

Mijn Astra is vandaag 3 jaar geworden en heeft nog net geen 120.000km gebold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                  Enige wat ik gevonden heb over de stuurinrichting:
                  https://www.dropbox.com/s/mbojshbf0z...08.24.png?dl=0

Link niet beschikbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                    Link niet beschikbaar
                    Beter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                      Nice!

Comment

• ja twas da, dat hem zei

Comment

• Van de week is langs gaan

Comment

• vanaf modeljaar 2013 :-/ Mijn 2012 heeft er ook last van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                              vanaf modeljaar 2013 :-/ Mijn 2012 heeft er ook last van
                              Daar zou ik niet te veel op voortgaan.
                              Gewoon even melden en vragen of ze de regelmodule van de stuurbekrachtiging willen programmeren

Comment

• Heb daarstraks snelweg gereden en het probleem lijkt verholpen te zijn . Hij voelt nu ook niet meer zo schokkerig aan als van te voren.

Heb hem nu juist eens gewassen want dat was meer dan nodig! Ik kon niet meer door de ruiten zien en de binnenkant was ook niet véél beter meer. Durfde er al amper mee naar de garage omdat hij zo vuil was. Bij het wassen kwam ik weer bij een klote ontdekking uit. Van de week reed er op de snelweg een vrachtwagen die immens hard steentjes van zijn bak liet vallen. Was echt een regen. Met gevolg dat gans de bumper en motorkap nu vol steenslag zit...... . Ik had hem zo snel mogelijk voorbij gestoken maar blijkbaar heeft het niet veel geholpen.

Comment

• @ alle opel rijders met intelliLink Navi 950
                                  Wie heeft er van jullie ervaring met koppelen Iphone 5s dmv Bleutooth
                                  Ik heb nu samsung S4 Mini en dat werkt bijna nooit,soms koppelt hij wel automatisch en heb ik ook de telefoonboek mee
                                  Andere keer koppelt hij niet of zonder de telefoonboek
                                  Garage weet ook niet hoe dit komt en zeggen ... ja samsung die geven veel problemen dat weten we
                                  Maar over de Iphone kunnen ze me geen info geven
                                  T'is dan ook maar een kleine garagist hier op de buiten en denk niet dat hij hier zelf veel kaas van gegeten heeft
                                  Daarom mijn vraag via dit forum

PS : ik heb wel een Mokka,maar systeem is toch hetzelfde denk ik

Comment

• Mijn iphone 4 werkt perfect

Comment

Bij het wassen kwam ik weer bij een klote ontdekking uit. Van de week reed er op de snelweg een vrachtwagen die immens hard steentjes van zijn bak liet vallen. Was echt een regen. Met gevolg dat gans de bumper en motorkap nu vol steenslag zit...... . Ik had hem zo snel mogelijk voorbij gestoken maar blijkbaar heeft het niet veel geholpen.
                                      Heb je daar geen bewijs van op beeld kunnen vastleggen met je Dashcam??
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• jawel maar met het vuil was er niks te zien, tot ge hem wast natuurlijk.... dan komt alles boven. Net een trip van 400km achter de rug door Nederland waarvan 95% snelweg. Geen enkele keer heb ik het fenomeen gehad dat er nog een knik in mijn stuur zat dus ik denk dat het probleem definitief is opgelost.

Mooi verbruik kunnen bereiken

Comment

Working...
                                        X