Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
    Kan je wel begrijpen, maar je moet de zaken in perspectief zien.
    Bij een potente diesel kan je perfect rijden tussen 1000 en 2500-2700 rpm.

Een 1.3 is dan ook geen potente motor.
    Prijs en downsizing gaat meestal niet evenredig met verbruik (theorie =/= praktijkverbruik) en rijplezier/rijgemak.
    Lees uw eigen commentaar is. Jij beweert bovenstaande, ik uit ervaring het tegendeel.
    Jij uw gedacht en ik het mijne maar je moet je niet in bochten blijven wringen om gelijk te halen want als het daar om te doen is dan krijg je het hoor...

Comment

• Onnodig om hier verder over te discussieren, niet?

Back ontopic, over de Astra dus.

Comment

• Het gaat toch over de motor in een Astra? Lijkt me meer dan on topic genoeg

Mijn vader heeft ook een tijd een astra met 1.3cdti gehad als vervangwagen. Je gaat de klinkers er niet mee uittrekken maar je kan gemakkelijk mee met het verkeer vind ik.

Zelf zou ik die motor ook niet nemen, maar het blijft dan ook de instapper. Je kan niet verwachten dat die in 6sec naar de 100 zal sprinten
        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Off Topic, maar even de Opel-premières voor 2015

Januari: verkoopsstart Corsa E

februari: Adam S 150 pk

Insignia 2.0 CDTI met 170 pk en 400Nm (160 pk verdwijnt)

maart: Mokka 1.6 CDTI 136 pk

april: Zafira Tourer met 'nieuwe' 2.0 CDTI 170 pk

mei: Corsa OPC 1.6T 220pk

juli: Opel Karl

augustus: Insignia 1.6 CDTI 120/140pk

september: Astra K
          Last edited by prins207; 22/12/2014, 21:12.
          2012 Opel Astra ST Ecoflex
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Astra heeft de update van de knik in het stuur positief doorstaan, Garage wist van geen update. Grappige is dat ze hun eigen Sports tourer direct na mij ook geupdated hebben

Beestje staat ook op nieuwe winterbanden: 215/60/16 Michelin Alpin A4

Comment

• Daarnet 60,33 liter diesel in de tank gekregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                Daarnet 60,33 liter diesel in de tank gekregen
                Gelukzak

Comment

• Led DRL + 5000K xenon

Comment

• Mooi, Namaz. 'Straalt' klasse uit.

.
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                      Mooi, Namaz. 'Straalt' klasse uit.

.

Ging mij daar niet echt om, wel om beter zich te hebben in het donker. Ze zijn zo danig afgesteld dat ik niemand verblind dus das ook positief.

Comment

• Zo te zien heb je een hulplijn ingeroepen om de drl te steken
                        Is knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                          Zo te zien heb je een hulplijn ingeroepen om de drl te steken
                          Is knap!
                          Jaat! Maar als jij niet had uitgelegd van hoe het moet, dan had het ons meer gekost als 20min.
                          Waarvoor dank

Comment

• I know, 'k had het elders ook al gelezen dat het je om de lichtopbrengst te doen was. Maar dat het een pak mooier is dan je halogeenkaarsjes is ook mooi meegenomen.

Veel werk om die DRL's te veranderen? En quanta costa ? En geen probleem met CANBUS ? Quid nummerplaatverlichting ?
                            Nu mijn pa dit heeft gezien, wil hij dit ook wel op zijn Astra. En Soubry zit hier vlakbij ...

Comment

• De xenon is 30min werk voor Soubry -> Geen storing voor de canbus en kost 130EUR
                              De LED DRL's 20min werk (kleine opening) -> Geeft een storing aan bij elke keer dat je start, deze verdwijnen wel als je ze wegklikt met de hendel (stoort niet) -> 45EUR

Komt van https://www.xenonlamp.nl en met Kortingscode: Mypolo gaat er nog af.

Nummerplaat verlichting heb ik niet, twijfel er nog over

Comment

• Met die storingsmelding zal mijn pa niet kunnen leven, vrees ik.

Prijs van de Xenons valt goed mee

.

Comment

• Zou minder gekost hebben
                                  Maar vannacht startte ik de wagen en had ik opeens geen melding meer.

Is er een mogelijkheid dat de BC zich aanpast aan de Leds?

Comment

• Nee, heb dat ook vaak door mijn andere koplampen. De ene keer krijg ik melding van standlicht links, een andere keer enkel standlicht rechts en als het erg koud is krijg ik ze alletwee
                                    Soms gaat het na een 2 tal seconden uit zichzelf weg, het is iets raars allesinds

Comment

• Ga het int oog houden

Comment

• Wordt er op de keuring iets van gezegd van deze aanpassingen?

Comment

Working...
                                        X